Skocz do zawartości

Holownik pod 1200dmc


darekgd

Rekomendowane odpowiedzi

Inhalt... Insignia 2.0 T 4X4 pali po mieście ok 18 litrów benzyny. Taką 2,8 nie jechałem... Tak że niemieckie testy niech sobie w ...

Ja się nie upieram i nawet nie proponowałem Jeepa.

 

Właśnie myślałem o Subaru Legacy Outbeck... Spełni wymagania, może poza gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

X5 E53

 

Autor wątku napisał, że chce benzynę.

  • jakie jest realne spalanie w X5 E53 z silnikiem benzynowym (wyraźnie napisał w pierwszym poście, że chce rozsądnego zużycia paliwa i ewentualnie zamontuje gaz)?
  • który rocznik da się kupić za 40 tys. zł, jakie ma przeznaczone na samochód?
  • jakie są koszty utrzymania X5 w kwestii serwisu?

Mając 40 tys. zł na samochód nie wybrał bym BMW X5 z benzyną. To nie będzie tania i bezproblemowa jazda, bo i samochód będzie na starcie wysłużony i z solidnym przebiegiem za te pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem sprzedawania zadbanego samochodu w stanie dużo lepszym niż średnia z allegro to ja przerabiałem niedawno. Ogólnie rzecz biorąc nie ma chętnych do zapłacenia trochę więcej za dużo lepszy stan.

 

Swoją drogą to pomysł Insigni 4x4 został skrytykowany (może i słusznie?) za wysokie spalanie, a tu widzę Subaru 3.0 z mocą 245 Km i bez możliwości założenia gazu. To nie pali mniej niż Insignia ;-)

 

Ale wracając do samochodu do holowania to hobbystycznie zerknąłem na ogłoszenia. Może zamiast Subaru 3.0 za 40 tys. zł z 2008 roku to można pomyśleć o krajowym Suzuki Grand Vitara z podobnego rocznika z automatem i gazem za 30 tys. zł. Taniej o 10 tys., od razu gaz założony, przebieg rzędu 100 tys. km (do weryfikacji w konkretnych ofertach). Co sądzicie:

Albo jeśli można kupić za 40 tys. Subaru to można za te same 40 tys. zł kupić krajowego Lexusa, na pewno nie jest gorszym samochodem:

I na koniec auto, o którego istnieniu nie wiedziałem, ale gdy zobaczyłem to mnie oczarowało możliwościami aranżacji wnętrza. Cena rozsądna, gaz zamontowany, silnik bardzo dobry Honda 2.4, moc wystarczająca 160 KM, po prostu cud-miód:

Co sądzicie o takich autach?

Edytowane przez inhalt (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem sprzedawania zadbanego samochodu w stanie dużo lepszym niż średnia z allegro to ja przerabiałem niedawno. Ogólnie rzecz biorąc nie ma chętnych do zapłacenia trochę więcej za dużo lepszy stan.

 

Swoją drogą to pomysł Insigni 4x4 został skrytykowany (może i słusznie?) za wysokie spalanie, a tu widzę Subaru 3.0 z mocą 245 Km i bez możliwości założenia gazu. To nie pali mniej niż Insignia ;-)

 

Ale wracając do samochodu do holowania to hobbystycznie zerknąłem na ogłoszenia. Może zamiast Subaru 3.0 za 40 tys. zł z 2008 roku to można pomyśleć o krajowym Suzuki Grand Vitara z podobnego rocznika z automatem i gazem za 30 tys. zł. Taniej o 10 tys., od razu gaz założony, przebieg rzędu 100 tys. km (do weryfikacji w konkretnych ofertach). Co sądzicie:

Albo jeśli można kupić za 40 tys. Subaru to można za te same 40 tys. zł kupić krajowego Lexusa, na pewno nie jest gorszym samochodem:

I na koniec auto, o którego istnieniu nie wiedziałem, ale gdy zobaczyłem to mnie oczarowało możliwościami aranżacji wnętrza. Cena rozsądna, gaz zamontowany, silnik bardzo dobry Honda 2.4, moc wystarczająca 160 KM, po prostu cud-miód:

Co sądzicie o takich autach?

 

ja powiem tak, ta honda element wygląda na to, że jest ok. Tylko jak widzę złożone siedzenia to nie chciałbym na nich spać. Druga opcja to kwestia gustu, niby się o nich nie dyskutuje, ale z drugiej strony to jest to mocny kandydat do zdetronizowania multipli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

honda element (...) mocny kandydat do zdetronizowania multipli...

Jeden z najładniejszych współczesnych samochodów (choć Jeep KK zgrabniejszy). Wielka szkoda, że tak mało modeli idzie w podobnym stylu.

 

Ale nie chodzi o gust tylko o spełnienie wymagań do jazdy na co dzień i do holowania przyczepy 1200 kg w górach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, i to jest problem z zadbanymi i serwisowanymi. Po co kupować jak Turek pod Berlinem ma za pół ceny.

Ale nie dychę droższe od innych, nie taka różnica na aucie za 30tys.

 

Jeszcze podluznice spawane

 

No super stan kolekcjonerski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta honda rzeczywiście na pierwszy rzut oka to stara multipla  :]  :]  Ale kompletnie nie znam modelu, więc trudno coś oprócz wyglądu o niej powiedzieć. Przyznać trzeba - wygląda prześmiesznie  :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki nie nadaje się do gazu bo ma płytki na wałku. Bagażnik 440 litrów i jeszcze w nim butla na gaz i zasięg 250 km.

 

Ja proponowałem Subaru ale nie z tym silnikiem, bo 2.0 wystarczy. Pytałem autora wątku o przebieg roczny ale milczy zaciekle. Kolega ma więc trasa 7,5 miasto do 12 litrów Pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jednak trudno uciec przed dieslem jeśli auto ma mieć zapas mocy i momentu podczas holowania w miarę ciężkiej przyczepy. Albo duża benzyna, albo diesel. W dieslu wybór jest oczywiście znacznie większy. Do budy 1200 kg silnik 2.0 HDi od PSA jest super (w Fordach TDCi to ten sam motor).

A duża benzyna to z kolei w większości auta zza oceanu, bo w Europie przestali takie robić. Dziwne czasu nastały przez ekoterrorystów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo benzyna.

 

Silniki 1.6t w dwóch moich samochodach z przyczepą DMC 1500 palą na poziomie 13l

Edytowane przez vrs (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor wątku napisał, że chce benzynę.

  • jakie jest realne spalanie w X5 E53 z silnikiem benzynowym (wyraźnie napisał w pierwszym poście, że chce rozsądnego zużycia paliwa i ewentualnie zamontuje gaz)?
  • który rocznik da się kupić za 40 tys. zł, jakie ma przeznaczone na samochód?
  • jakie są koszty utrzymania X5 w kwestii serwisu?

Mając 40 tys. zł na samochód nie wybrał bym BMW X5 z benzyną. To nie będzie tania i bezproblemowa jazda, bo i samochód będzie na starcie wysłużony i z solidnym przebiegiem za te pieniądze.

No tak racja, ja tym autem zrobiłem dużo kilometrów z lawetą po europie, spalanie około 18l gazu w silniku 3.0 benzyna i automat oczywiście

komfort jazdy fajny jak i możliwości jako holownik. Co do kosztów utrzymania nie są jakieś specjalnie drogi jakby się to wydawało.

Natomiast problemem jest kupno dobrego egzemplarza, na rocznik nie patrz to nie ma aż tak dużego znaczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.