Skocz do zawartości

Fendt Platin 510


KlAn

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety ale mylisz się Bartoszu.

Silnik 2,5 R5 TDI był świetną jednostką o mocy 140 KM i średnio spalał 6,5 litra. Przebiegi rzędu 650 kk nikogo nie dziwiły. W w/w modelach ludzie się za nim zabijali. 2,4 zastąpiło go ze wzgl ekologicznych.

 

W Volvo juz nie był tak rewelacyjny ... volvo było sporo ciezsze od np A6 czy passata. roznica cos okolo 200-250kg w wadze netto.

 

Cos tez musi byc na rzeczy... z tych samych roczników np V70 2000-2007 jezdzi sporo z D5 a mało z TDI - reltywnie D5 stoi wyzej niz TDI, poza tym TDI był slabszy o 25-40koni i okolo 40-100Nm mniej...

 

PS przeniesmy sie do tematu VOLVO i nie smiecmy tutaj...

Edytowane przez BartoszK (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Z przyczepą bardzo dobrze. Swoją ciągami 2.5 LPT Volvo V70, kolega ma fendt 490, która jeździ za 850 2,5 20v lub 855 2,3 T5...

Gratulacje z okazji zakupu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie zadbana i widac, ze malo uzywana. Zadnych nieprzyjemnych zapachow, mimo ze nie sprzatana w srodku, wszystko suche, nie ma odbarwien. Poza tym posiada atest z warsztatu, ze jest sucha Jest kilka rzeczy do poprawki, ale to takie pierdoly raczej. Opony 11 letnie, czujnik poziomu plynu w toalecie, i peknieta rurka od kasety. Z powazniejszych to, plastikowy zderzak wypalony przez slonce( lakier sie zluszczyl nad lampami), uchyty manewrowe tez wypalone sloncem, no i sruby w podporach zgnily od smaru  :] takze nie wiem czy dam rade ich rozruszac. A co jeszcze okaze sie w czwartek, jak na spokojnie zaczne ja myc i ogladac. :niewiem: Poki co ciesze sie,ze w koncu jest :yay:  :yay:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale mylisz się Bartoszu.

Silnik 2,5 R5 TDI był świetną jednostką o mocy 140 KM i średnio spalał 6,5 litra. Przebiegi rzędu 650 kk nikogo nie dziwiły. W w/w modelach ludzie się za nim zabijali. 2,4 zastąpiło go ze wzgl ekologicznych.

Dokładnie ,sam na ten silnik, silnik wadliwe to te z audi v6, ten z volvo to pieciocylindrowy tdi, fakt, że traktor i konstrukcja przedpotopowa ale śmiga ładnie, budka na haku nie robi na nim wrażenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halo halo...

2,5 z Audi to nie 2,5 z Volvo. Ten pierwszy to badziew przy R5 TDI.

2,5 audi to V 

2,5 volvo to R 

wiem o tym , i V nie nazwałbym badziewiem 

Ciekaw jestem czy z moja przyczepa jest tak zle, czy tak dobrze, ze skoncentrowaliscie sie na kawalku volvo ktore jest na zdjeciu. :niewiem:  :laugh:  :laugh:

 

jest super, ale volvo to volvo  :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 a volvo już skreślam z mojej listy zakupowej  :ok:

 

Nie skreślaj, bo to świetne auto. Owszem ja nie kupie, bo dla mnie to kanapa czego bardzo nie lubię (chociaż V70 ze 160 tys nakulałem), ale jak ktoś nie ma potrzeby śmigania ogniem po zakrętach, to Volviak jest bardzo dobrym wyborem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanapa? No nie powiedziałbym... Ja mam nivomaty a do tego sprężyny od sedana. Podpięta budka 300m i tył stoi jak na pusto. Mam jeszcze 945 2.0t. to była kanapa, na zakrętach się lusterkami podpierał. Wsadziłem z tyłu sprężyny wzmocnione obcięte o jeden zwój. Z przodu sprężyny od diesla obcięte o jeden zwój. Amortyzatory gazowe przód i tył. Prowadzi się super. Pod przyczepę zakładam na tył gumy w sprężyny i jest ok.

BTW, audi 2.5 R5 były montowane w audi 100 i A6 C4. R5 to konstrukcja VW kupiona przez Volvo w 1996r. 2,5 TDI V6 z audi nigdy nie było w Volvo. Silnik bardzo fajny, ale jak już ktoś walki wymienił :-)

 

wysłane z deski do prasowania zwanej telefonem...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chrzest karawaningowy zaliczony !!!  :yay: Jak na pierwszy raz z przyczepą, to miałem całkiem duży repertuar warunków drogowych. Na początek :look:  :look:  :look:  stromy szutrowy zjazd od sprzedawcy ok. 300m, póżniej wąska kręta górska droga, następnie górska krajówka umiarkowanie kręta o dobrej nawierzchni, przejazd promem i stromy  9% zjazd  250m pod powierzchnie morza. Póżniej należało wdrapać się z powrotem na powierzchie,  prawie 3km pod górkę w tunelu , kawałek autostradą i w końcu w domu. Bardzo miłym zaskoczeniem było to jak dobrze prowadził się zestaw, mimo lekkiego holownika (Golf 4 kombi 1,9 TDI).  Obawiałem się, że będzie miotać mną jak szatan, a tak to tylko krzyki żony i zuzycie paliwa  przypominały mi, że jadę zestawem. Więc zapewnienia sprzedawcy, że przyczepa prowadzi się bardzo dobrze nie okazały się kłamstwem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie zadbana i widac, ze malo uzywana. Zadnych nieprzyjemnych zapachow, mimo ze nie sprzatana w srodku, wszystko suche, nie ma odbarwien. Poza tym posiada atest z warsztatu, ze jest sucha Jest kilka rzeczy do poprawki, ale to takie pierdoly raczej. Opony 11 letnie, czujnik poziomu plynu w toalecie, i peknieta rurka od kasety. Z powazniejszych to, plastikowy zderzak wypalony przez slonce( lakier sie zluszczyl nad lampami), uchyty manewrowe tez wypalone sloncem, no i sruby w podporach zgnily od smaru  :] takze nie wiem czy dam rade ich rozruszac. A co jeszcze okaze sie w czwartek, jak na spokojnie zaczne ja myc i ogladac. :niewiem: Poki co ciesze sie,ze w koncu jest :yay:  :yay:

U mnie tez nad lampami lakier kiepski i zderzak wyblakniéty ale za to pod tablica rejestracyjna piékny szary metalik :]. Gratulacje.

Edytowane przez gornik15 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.