Skocz do zawartości

Hobby 94 r. w Bieruniu - prośba o ocenę


luckyluke

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wypatrzyłem dla siebie taką przyczepę Hobby 10L z 1994 r. Znajduje się w komisie w Bieruniu. Bardzo odpowiada mi jej rozkład a także DMC. Niestety jestem całkowicie zielony w temacie przyczep - do tej pory jeździłem tylko z namiotem ale jako że lata nieubłaganie lecą zapragnąłem nieco komfortu i postanowiłem nabyć przyczepę :D

 

Bardzo proszę doświadczonych użytkowników o pomoc w ocenie. Z informacji od sprzedającego wiem że przyczepa ponoć była garażowana, jest sucha i nie była uszkodzona (jak wszystkie :P). Ma wtyczke na 7pin (szkoda bo ja mam instalacje 13) i że w opisie jest błąd bo nie ma ciepłej wody.

Może ktoś z okolic byłby w stanie zweryfikować to co mówi sprzedający (mimo że komis ma nawet pozytywne opinie na forum)? Obawiam się że jak pojadę sam to i tak nie znajdę ukrytych usterek...

 

http://www.klaja.pl/oferta/przyczepy-kempingowe/uzywane-przyczepy-kempingowe/przyczepa-kempingowa-hobby-10-l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem prawie identyczną, tylko z ciemnymi mebelkami. Też wstawiałem do komisu u Braci Klaja. Moja miała oryginalnie wtyczkę na 13 pin. Taka wtyczka potrzebna do zasilanie lodówki w trakcie jazdy, pracy pompy i oświetlenia wewnętrznego. Moja była z 1993r. w dobrym stanie, ale miała lekko nadgniłą podłogę  w tylnych narożnikach-od spodu. Spisywała się super-bez awarii  w trakcie eksploatacji do 2010 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem taką w ciemnych mebelkach, spisywała się OK, ale do takiego układu nie wrócę więcej , ale to oczywiście moje zdanie 

 

A możesz rozwinąć czemu nie wrócisz? Czytałem że to lepsza opcja niż salonka - łóżko rozłożone, nie trzeba ciągle ścielić, a do tego stolik żeby zjeść.

 

Nie wiem tylko czy ten stolik da się przerobić np. na spanie dla dziecka? Może (byli) posiadacze mogą odpowiedzieć?

Odnośnik do komentarza