Skocz do zawartości

Zakup Forda Transita 2,4 TDCi 125 lub 140 KM


Arecky69

Rekomendowane odpowiedzi

W tym roku nie zdążyłem bo musze auto postawić na 3 dni. Opieram sie na opiniach innych użytkowników, Swojego postawię na drugi rok przed sezonem do firmy Bradford w Radomiu. Rozmawiałem z nimi i jest dwie mozliwości. Wymiana dyfra w moim albo wymiana całego mostu od nich a mój wezmą w rozlczeniu. Koszty oscylują w zależności od opcji plus minus 2000 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

WojtEwa:  mozna wiedziec z jakiej racji polowales na TDDI ?

...

Polowałem na Mondeo w tej technologii bo ja dużo po Niemczech z serwisem latam, taki roboczowóz bardzo mi pasował bo wcześniej zajeździłem Mondeo MK2 choć 100razy na siebie zapracował. To z szacunku.

Ostatecznie jak mi Mondeo umarł to w pospiechu kupiłem Mercedesa Cdi bo auto na etat potrzebne było.

...

Wymiana dyfra w moim albo wymiana całego mostu od nich a mój wezmą w rozlczeniu. Koszty oscylują w zależności od opcji plus minus 2000 PLN.

Ta łatwość to niewątpliwie plus tylnych napędów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę się wtrącę . Mam właśnie pytanie w sprawie napędu w Fordach. Czy wszystkie kampery Forda mają napęd na tylną oś? I drugie ztym związane jaki to ma wpływ na samą zabudowę, czy np. podłoga jest wyżej?, czy mniej miejsca na zbiorniki pod podłogą?


I jeszcze jedno, chyba nie wszystkie fordy to bliżniaki na tylnej osi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę się wtrącę . Mam właśnie pytanie w sprawie napędu w Fordach. Czy wszystkie kampery Forda mają napęd na tylną oś? I drugie ztym związane jaki to ma wpływ na samą zabudowę, czy np. podłoga jest wyżej?, czy mniej miejsca na zbiorniki pod podłogą?

I jeszcze jedno, chyba nie wszystkie fordy to bliżniaki na tylnej osi?

 

są kampery forda, zarówno z silnikami 2.0 jak i większymi, z napędem na przednią oś, bez bliźniaków z tyłu. Znam dość dobrze jednego takiego, właściciel ma trochę problemów z napędem (pół osie, sprzęgło itd). Wydaje mi się, że manewrowanie precyzyjne na campingu typu wjazd na kliny łatwiej będzie zrobić z tylnym napędem.

 

Ostatnio miałem transport 3 ton kamieni na plac, lekko się zdziwiłem jak przyjechał dostawczy iveco z paką podnoszoną hydraulicznie - dmc 3500kg. Miał bliźniaki na tylnej osi i właśnie napęd na tył. Gość bardzo precyzyjnie i bez zniszczenia trawnika wjechał tam gdzie poprosiłem i wykiprował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie szukam Ducato ale trafil sie ten Transit i zaczalem analizowac a moze by tak cos innego ;)

Ja też szukałem Ducato. Przeważyła cena i rocznik. Za te same pieniądze kupisz Forda zdecydowanie młodszego z nowszą zabudową. Jak zdecydowałem się pojechać i obejrzeć to moje obawy zostały rozwiane. Trochę bałem się bliźniaka z tyłu ale o tym już Ci pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.