Skocz do zawartości

Marekw prosi o pomoc przy zakupie pierwszej przyczepki


Marekw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

 

Od pewnego czasu przymierzam się do zakupu pierwszej przyczepki.

Na początku, korzystając z tego forum, usiłowałem uzyskać informacje o tym, na co zwracać uwagę przy zakupie używanej przyczepy. Pragnę w tym miejscu podziękować tym wszystkim, którzy takich informacji udzielali.

Wczoraj pojechaliśmy z żoną do miejscowości Wiórek koło Poznania, gdzie chciałem obejrzeć KIP-a (bez zamiaru kupna).  Przy okazji oglądania innych przyczepy trafił się Home-Car Rally 382 z 1995 roku.

http://przyczepykempingowe.com.pl/index.php?option=com_sobipro&pid=46&sid=301:HOME-CAR&Itemid=105&lang=pl

Żonie przyczepka bardzo się spodobał (jasne, nie zniszczone meble), opukałem, obwąchałem i nic szczególni trefnego nie znalazłem, ale jak już wspomniałem, nie mam żadnego doświadczenia. W bocznym luku zauważyłem lekko spuchnięty brzeg podłogi na głębokość ok. 1 cm (była twarda). Po konsultacji z żoną wpłaciłem zadatek i zarezerwowałem ją do 14.03

Na forum przeczytałem kilka różnych informacji o tej firmie, które raczej mnie nie podbudowały.

Bardzo proszę szanowne koleżeństwo o uwagi dotyczące stanu tej konkretnej przyczepki :dzieki:  oraz o informacje o słabych i mocnych stronach przyczep Home-Car. Być może ktoś z kol. mieszka w miarę blisko i rzuciłby okiem na nią w realu :dzieki:  :dzieki: , gdyż wolę stracić te 200 zeta niż władować się w skarbonkę. Mam ok. 40 km do Wiórka i mogę tam podjechać (zabierając kogoś) w każdej chwili.

Z góry dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie znam tej marki, ale ostatnio też zainteresowałem się home-car'em. Dokładnie to chciałem obejrzeć 2 przyczepy u tego sprzedawcy:

http://www.alexcamp.pl/przyczepy-kempingowe.html