Skocz do zawartości

Przyczepa z jednym spaniem typu salonka


gryzon

Rekomendowane odpowiedzi

napewno nie jest plastykowa bo by ciezaru osob w niej przebywajacych nie wytrzymla oraz nie wytrzymała by jazdy po normalnych drogach bo to nie jest material elastyczny a jesli tak ma to pewnie ktos cos sobie wczesniej udoskonalił samodzielnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A jak przyczepa ma plastikową podłogę? Nawet niewiadówki są wykonane z tworzywa jako całość ale na podłodze leży płyta.

 

Podłoga w Niewiadówce, jak i cała przyczepa, jest wykonana z odpowiednio wyprofilowanej żywicy, zbrojonej włóknem szklanym, a to zupełnie inny materiał, niż jakiś plastik :hmm:  Dopiero na to jest położona podłoga właściwa ze sklejki.

Na dobrą sprawę, konstrukcja o której piszesz może być z jakiegoś tworzywa (jest mnóstwo różnych materiałów i nie można ich uogólniać jednym słowem). Nie wiem, czy jest to rozwiązanie fabryczne, może tylko jako nakładka założona przez kogoś :niewiem:

Trudno cokolwiek powiedzieć nie znając szczegółów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc "z tworzywa" uogólniłem ten kompozyt (jeśli wnikamy w szczegóły nazewnictwa) o którym piszesz. Napisałem, że wykonana jako całość a w środku jest podłoga... chyba szybko czytałeś mój wpis nie wnikając w sens.

2 lub 3 lata temu robiłem generalny remont swojej niewiadówki, naprawiając również jej skorupę. Przy okazji wymieniłem podłogę oraz ociepliłem wnętrze. Zamontowane zostały również resory piórowe dla lepszego prowadzenia budki. Całkiem fajnie się sprawuje, jednak z czasem okazała się za mała.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczna część posta była napisana pod kątem wypowiedzi Kol. Gryzon (post #30)
Sorry, w chwili pisania jakoś mi się wydawało, że posty #30 i 31 były napisane przez tą samą osobę i stąd moja wypowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kristofer - no problem  :przytul:

 

Adria - fajne tanie przyczepy. Były szwagier miał Adrię i mimo prostego wykonania to spełniała swoje zadanie i niewiele kosztowała. Ta Optima 560 to chyba 6 osobowa tak? czy mylę modele? Oglądałem swego czasu 2 czy 3 adrie i "fachowcy" od przeczep ( w dobrym znaczeniu) ostrzegali mnie abym dokładnie sprawdzał połączenie płyty czołowej z bocznymi to podobno tam w adriach często przecieka.

spróbuj wrzucić linki - może przez opcję Odnośnik ci się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jedna  i druga http://tablica.pl/of...tml#47901881b4

Chyba masy ciutkę zaniżone, a u Ciebie to na styk, musisz zwrócić na to uwagę, czy podano prawdziwe masy.

Edytowane przez Port (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi pocięło wczesniejszego posta :/

 

Odnieść się chciałem do wypowiedzi o angielkach.

 

Ceny mają jakie mają - bo samochody też mają tańsze :) Dwuspadowy dach uważam akurat za bardzo dobre rozwiązanie - bo nigdy nie stoi na nim woda.
 
Swoją angielkę kupiłem za całe 3500 zeta i sobie chwalę - wodotrysków może nie ma ale to co jest wystarcza.
 
@gryzon - w czwórkę na pewno się nie wyśpicie na jednym łóżku. Były takie (też angielki) z podwójnym piętrowym+duże. Przykad takiego układu jest tu:
 
 
Przy okazji :
funt szterling 1 GBP 5,0456
x 1000 = 5045,60 zł a cena pewnie jest do negocjacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc tak cena fajna przyczepa tez mi sie podoba no bo jednak sa bardziej oplywowe i fajniejsze w środku, no ale jak napisaliście to się nie pomieszcze i niechce miec zgnilizny. teraz co do cent fajnie ale to w angli + dowóz i nie mój pułap cenowy niestety. a co do mas to ile mogą ważyc na maksa?mondeo ma 1375kg dmc przyczepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dramatyzuj - starsze kosztują od 300-400 funtów. Wielu gastarbaiterów wracających z Anglii np na święta ciągnie ze sobą takie budki, żeby im się podróż zwróciła i zarobili parę funtów górki. Moja przyjechała na naczepie, bo przewoźnik miał ładunki tylko w tamtą stronę, a na powrót ładował co popadło, żeby tylko nie jechac na pusto.

 

Niezaprzeczalną zaletą tych starszych jest solidna stalowa spawana rama, a nie jak w nowoczesnych wydmuszkach ze zgrzewanego "gównolitu".

 

1375 dmc to wcale nie mało dla przyczepy (moja ma 860) - żeby tylko to "mondeło" nie zdechło;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnieść się chciałem do wypowiedzi o angielkach.

Ceny mają jakie mają - bo samochody też mają tańsze

 

Akurat niższe ceny samochodów wynikają z zupełnie innych uwarunkowań (niedługo być może i to się zmieni).

Przyczepy (te tanie) mają najczęściej atrakcyjną cenę, nie z powodu posiadania kierownicy po prawej stronie  :] , a z powodów o których już pisałem, nawet ,jeśli ktoś tego początkowo nie dostrzega.

Nie oznacza to, że czasem nie trafi się taka w trochę lepszym stanie, ale to jak igła w stogu siana i łatwiej ją samemu znaleźć w GB, niż w PL.

Jeszcze jedno: cały czas mówimy o zakupach w Polsce.  Zakup w Anglii, a zakup u nas, to są dwa zupełnie inne tematy,

tak, jak podejście do zakupu przyczepy "tam", przez handlarza, który na ogół zupełnie nie ogarnia tematu, a chce kupić jak najtaniej i sprzedać jak najdrożej. Ewentualne i widoczne wady, handlarz będzie dobrze maskował po przyjeździe do kraju, aby "uszczęśliwić" potem zielonego w temacie nabywcę.

Nie łudźmy się, że handlarz jest fachowcem, zna się na rzeczy i wyszukuje wyjątkowe przyczepy, nie mające wad, aby jego klient był w pełni zadowolony i szczęśliwy.

Pomijam nieliczne przypadki w zupełnie innym pułapie cenowym, gdzie takie sytuacje jednak są możliwe i zdarzają się, ponieważ angielskie przyczepy w bardzo dobrym stanie, dużo młodsze i dobrze wyposażone, można bez problemu kupić w Polsce, a ich cena (dlatego, że są z Anglii) wcale nie jest niższa od podobnych z kontynentu :nono:

Niezaprzeczalną zaletą tych starszych jest solidna stalowa spawana rama, a nie jak w nowoczesnych wydmuszkach ze zgrzewanego "gównolitu".

 

Tego nie pojmuję - gdyby Kolega troszkę rozwinął myśl :hmm:

mondeo ma 1375kg dmc przyczepy.

 

:niewiem:

Jaką konkretnie masz Kolego wpisaną wartość w poz. F1 / F2 oraz O1 dowodu rej.samochodu ?

 

Edytowane przez Kristofer (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.