Skocz do zawartości

Moja pierwsza przyczepka


ZdzislawW

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o poradę .Jestem zdecydowany kupić swoją pierwszą przyczepkę i nie chcę być rozczarowany swoim zakupem ,dlatego chcę zasięgnąć rady ludzi którzy się na tym znają.Jestem zielony w temacie i tylko teoretyk.Przyczepkę potrzebuję na stałe na j. Solińskim i kilka wyazdów w Polskę. Oferta która mnie zaiteresowała

 

post-15699-0-40832700-1382180830_thumb.jpg

post-15699-0-15629200-1382180857_thumb.jpg

post-15699-0-03780600-1382180883_thumb.jpg

post-15699-0-14764100-1382180909_thumb.jpg

post-15699-0-72858000-1382180935_thumb.jpg

post-15699-0-23648000-1382180961_thumb.jpg

post-15699-0-23340600-1382180987_thumb.jpg

post-15699-0-90834300-1382181014_thumb.jpg

Proszę o pomoc

Przepraszam jeżeli źle wkleiłem zdjęcia.

Pozdrawiam Zdzisław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Na zdjęciu z anteną widać strasznie pogiętą listwę "pod kedrę" (do przedsionka). Być może była ona demontowana, bo innej możliwości nie widzę ...

dodatkowo, obawiam się, że ściana przednia jest mokra. A to za sprawą pęknięcia zaznaczonego na zdjęciu. Ponadto chyba widać zacieki na fotce wnętrza.

71fb1f6dfffdf933.jpg

 

ee3fd5388fd921e7gen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiele można na podstawie tych fotek

wywnioskować. Bardzo skromnie, jeśli chodziłoby o fotki środka.

Chętnie popatrzyłbym bliżej co to jest nad środkowym okienkiem.

Na fotce z anteną widać , że listwa w która wkłada się kredę od przedsionka

jest nieco zmasakrowana. Mogą być problemy z założeniem przedsionka.

Lodówka jakby nie spasowana, dołem robi się coraz większa szpara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach