Jump to content
gino

NIEWIADÓW N126.....

Recommended Posts

tantalos

Gratulacje  że  postawiliście  na  niewiadówkę . Nóweczki  to  rodzynki  na  polskich  drogach , większość  idzie  na  eksport . Bardzo  ładna  budka . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stachu1983

Fajna enka, gratuluję zakupu. Z tego co wiem, we współczesnych niewiadkach są poprawione błędy ciągnące się za nimi przez cały PRL, tak więc nabyliście przyczepę praktycznie niezniszczalną.

Nie myśleliście, aby dopłacić za Trumę?

Jacek00 - Co do ewentualnej dokładki kibelka kasetowego - weź pod uwagę że to nowa budka, więc w okresie gwarancji dziurawienie skorupy pod klapę toalety pewnie nie wchodzi w grę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris_66

Jakie MW i DMC? Coś się poprawiło czy nadal brak ładowności

Wysłane z Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
pablo1985
10 godzin temu, chris_66 napisał:

Jakie MW i DMC? Coś się poprawiło czy nadal brak ładowności emoji849.png

Wysłane z Tapatalka
 

Wg homologacji masa własna to 700 a DMC750. ale mam zamiar to jeszcze sprawdzić na wadze, bo sam jestem ciekaw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris_66

No to kanał, poczekam aż zrobią DMC do 1000kg, wtedy będzie mialo to sens.
Mebelki na zdjęciach strasznie ciemne


Wysłane z Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
pablo1985

Trochę to trwało ale w końcu zważyłem.

A więc pusta przyczepa waży 650kg. Czyli do dyspozycji mamy 100kg.

Natomiast po dołożeniu podstawowych rzeczy: koła zapasowego, toalety (o, której pisałem wcześniej), pełnej butli z gazem, kabla zasilającego oraz zadaszenia waga wynosi równo 700kg.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
polo63

Czyli gitarra

Share this post


Link to post
Share on other sites
oko21

Jestem z Gliwic, niedawno stałem się posiadaczem n126e. Na razie w remoncie, ale pierwszy wyjazd zaliczony

20180923_150345.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
polo63

Witaj

Gratki zakupu i oczekujemy relacji z remontu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oko21

Pełną relację można przeczytać tutaj:  http://fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=8304

W skrócie:

Tak wyglądała zanim zostałem jej właścicielem

5579.thumb.jpg.f6ef565374f8840ce19b5b8ddbc40c5a.jpg

Po myciu było troszkę lepiej

20180609_161326.thumb.jpg.a309749a094d1cddfb0acb493451eb1a.jpg

Potem tradycyjnie, rozbiórka mebli

20180618_143045.thumb.jpg.87d5a709321da8e2ee58a265bad2c4a1.jpg

Zgniła podłoga, bo lało się spod okna

20180618_163106.thumb.jpg.ee32f169fa946da8e8886b3c6f36164f.jpg

Nowa podłoga z OSB.

20180620_162325.thumb.jpg.40ebed1780744d02f2121e27e807e36c.jpg

Potem przyszedł czas na skorupę. Demontaż oświetlenia, szpachlowanie wszelkich ubytków.

20180811_170921.thumb.jpg.74f9c21313f28f7559e36f892a8b5e8a.jpg20180811_190623.thumb.jpg.1f017dd3daad2c39fdc4a8bd51455fd8.jpg

20180818_160724.thumb.jpg.d49b5d8f896d3523018f9b8f5202b750.jpg20180818_160734.thumb.jpg.d7edc741d968c5a85956afabdc8b9dad.jpg

Szlifowanie, szpachlowanie, szlifowanie i tak w kółko. Co chwilę wychodziło coś nowego.

W planie był wyjazd na zlot Forum Fanklubu Niewiadówek, więc plan zakładał tylko doprowadzenie do stanu minimalnej używalności. Nastąpiła wymiana tylnej szyby, montaż klinów, zakończeń listew i wszystkich pierdół, które i tak będę na wiosnę zdejmował do malowania, oraz montaż ekranów zagrzejnikowych na ścianach wewnętrznych. Dodatkowo, ze względu na zły stan hamulca najazdowego, wymieniłem go na zwykły zaczep. Żona zawiesiła firanki i przyczepa była gotowa do wyjazdu.

20180920_184530.thumb.jpg.39593d718f91cc807cdd71cdcc79c148.jpg

20180920_191544.thumb.jpg.a77555c9ec9cfcac8e2ec68cc8a650f0.jpg

Wyjazd na zlot:

20180921_160042.thumb.jpg.526ec5a7ae6fd0769e3627a2c32b5807.jpg

Na zlocie:

20180922_164715.thumb.jpg.659573c93f3042f417a03bd3eff91ca4.jpg

 

Ciąg dalszy remontu, w tym malowanie, dopiero na wiosnę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon KCN

Uwielbiam patrzeć na nasze rodzime przyczepy. Może dlatego, że mieliśmy dwie i od tego zaczęła się nasza przygoda z przyczepami?

Dzisiaj nie wyobrażamy sobie innego urlopu jak na kempingu. Zawsze gdzie nie jesteśmy lubię rozmawiać z właścicielami naszych przyczep. Posłuchać jak im się z nich korzysta, opinii, pochwał i narzekań ;) chociaż tych ostatnich prawie nie ma w ogóle. Jak dla mnie jest to idealna przyczepa żeby załapać bakcyla i sprawdzić czy taka forma wypoczynku nam odpowiada. I przy okazji nie wyczyści kieszenie do zera nawet jak trzeba będzie zrobić remoncik ;) Niestety jak dla nas miała jedną wadę której nie byliśmy świadomi od początku. Rozmiar. Jest to przyczepa mała a nawet bardzo mała. Jak jedna osoba gotuje to druga ma marne szanse np na przebranie się ;) Ale to jest tylko moja opinia. Więc gdy trafiła się okazja na dużo większą przyczepę w cenie zadbanej N-ki nie zastanawialiśmy się zbyt długo. I tak jak większość posiadaczy naszych przyczep myślałem, że będę wierny do końca naszej marce. Bo N-ka nie cieknie, części tanie i ogólno dostępne, wszystko można zrobić samemu, łatwa odsprzedaż, itp... Ale komfort mieszkania w większej przyczepie jest nieporównywalny. Na pewno przyjdzie taki dzień, że jeszcze do niej wrócę. Może nie do regularnych wyjazdów ale żeby cieszyła oko pod domem ;) Pozdrawiamy wszystkich użytkowników N-ek ;)

20140810_120538.jpg

 

DSC_0012.JPG

20171016_173701.jpg

IMG_20150819_081932.jpg

Edited by Simon KCN (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
witjam

A to moja perełka rocznik 1990

WP_20180504_001.jpg

WP_20171006_004.jpg

IMG_5577 - Kopia.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
polo63

Piętrus robi jako wzmocnienie pod bagażnik rowerowy?-fajne rozwiązanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oko21

Remont zbliża się ku końcowi, stan zaawansowania oceniam na jakieś 80%. Przyczepa i zestaw wyglądają teraz tak:

20190619_201936.jpg

20190618_204505.jpg

20190615_180031.jpg

 

20190620_065630.jpg

Edited by oko21 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
delissimo

Pogratulować . Bardzo ładnie odnowione. Ja przymierzam się do zakupu właśnie N126. CCC czyli cena czyni cuda a po drugie to będzie moja pierwsza przyczepa. Zastanawiam się na co zwracać uwagę . Czytałem, żeby rama nie była zgnita a tak to wszystko da się tam naprawić aaaa i jeszcze ciekaw jestem realnych kosztów naprawy skorupy bo starsze modele, niegarażowane, czesto wyglądają tragicznie z zewnątrz. Zastanawiam się czy da się to jakoś malować, szpachlować etc. jeśli tak to czym i jaki jest szacunkowy koszt tego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...