Jump to content
gino

NIEWIADÓW N126.....

Recommended Posts

zundapp600

HANDLARZE nie śpią tylko pracują a w czasie pracy obserwują portale ogłoszeniowe ..i jak dzwonisz to już zaklepane przez Mariana lub Eustachego....

 

oj Ty niedobry :hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawlofionaN126ea

Bardzo ładna! Super! A do czego służy knaga na kufrze?

Knaga służy raczej do ozdoby,musiałem dosyć solidnie tą blachę od spodu przymocować.Poniewierała się w domu i tak została wykorzystana.

 

Zaślepiłeś tylną ścianę w pojemniku na butle? Powinieneś wywiercić jakieś otwory w dnie. Na wszelki wypadek, gdyby gaz się ulatniał.

Tak jest zaślepiona ale płótnem paro przepuszczalnym,więc dostęp powietrza jest.Pozdrawiamy 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sisar

Już chyba nieaktualne... znalazłem ! :) jutro o 12:00 jadę kupić. Najlepsze jest to, że znalazłem ją na parkingu 2 km od mojego domu na parkingu :) a nie na drugim końcu Polski. To będzie moja druga przyczepka...

 

Dziękuję wszystkim za zaangażowanie w moje poszukiwania i oferowaną pomoc - dzięki !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sisar

No i kupiłem. N126e :yay:  Mała ale fajowa, nie czuć jej w ogóle na haku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
polo63

No i kupiłem. N126e :yay:  Mała ale fajowa, nie czuć jej w ogóle na haku...

więc witamy Ciebie:) i czekamy na samochwałki:) gratulując zakupu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusz724

Tak ,tak zapodaj fotki ... :yay:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sisar

Muszę ją jeszcze przyholować na działkę to strzele foty i się pochwalę,...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sisar

Acha... będę miał przedsionek od niej na sprzedaż bo takich rzeczy w ogóle nie używam.

 

 

post-9163-0-00293300-1417619463_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
zundapp600

Acha... będę miał przedsionek od niej na sprzedaż bo takich rzeczy w ogóle nie używam.

 

Ja bym jeszcze przemyślal sprawę z tą sprzedażą . Dzisiaj nie używasz , a na następny sezon możesz szukać . Pieniądze nie takie duże - życia Ci nie uratują .

Ale to tylko moje zdanie .

Edited by zundapp600 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sisar

Używam tylko daszku... zawsze i wszędzie.. to, to za dużo roboty, ciężkie i w ogóle do kitu :) często zmieniam miejsce postoju itp, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusz724

Gratulacje .ale foty pilnie potrzebne pooglądać byśmy chcieli...


Ponieważ nasza lodówka była biała i była Beeee..zrobiliśmy jej mały lifting.

post-14689-0-76524500-1418305974.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Port

Gratulacje .ale foty pilnie potrzebne pooglądać byśmy chcieli...

Ponieważ nasza lodówka była biała i była Beeee..zrobiliśmy jej mały lifting.

Ale, żeście zrobili lifting (wielkość zdjęcia 1,37 k) jeden serdelek parówki tam wejdzie ? :hehe: . Zapodaj większy format zdjęcia, bo przynajmniej ja nic nie widzę :niewiem:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusz724

Bo to lodówka dla naszego psa,,,ha.ha... sory już się poprawiam. teraz do góry nogami ale przynajmniej coś widać. :yay:

post-14689-0-79476900-1418309138_thumb.jpg

post-14689-0-67586100-1418309159_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Port

Bo to lodówka dla naszego psa,,,ha.ha... sory już się poprawiam. teraz do góry nogami ale przynajmniej coś widać. :yay:

Jest super, fajny designe zwłaszca wśród tych jasnych mebelków, na prawdę klawo i nietuzinkowo to wygląda... gratuluję pomysłu :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
polo63

potwierdzam-zarąbiście wygląda lodóweczka:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...