Skocz do zawartości

Opel omega


kielczanin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

2.5 td,odpada-chyba że naprawde zadbana,to potrafi posłużyć,paredziesiąt tyś

2.0 pb,niema mocy,spoci sie z budką

2.0 dti,wybredny silnik,ale spoko

2,5 dti,jeszcze jeszcze-też zadbany

2,5 pb jest ok,dość mało awaryjna-choć często w nieciekawym stanie,jak pokrywy plastik to na 100% ciekną

3.0 pb,robi robote jak trzeba-też pokrywy ciekną-i dostać ciężko w dobrym stanie

moja 3.0 w invalidzie,z budką o dmc 1600kg(chyba),roznosi ją jak chce,a spokojna jazda 11,8l pb,trasa

trzeba dbać o skrzynie,to wtedy jest praktycznie niezniszczalna,moja skrzynia ma najechane 210tyś,i żyje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim kupiłem "Bolid Młodzieży Wiejskiej" zwanym BMWhahaha1.gif:]  oglądałem kilka Omeg ale z takim silnikiem jak na aukcji.

Link przykładowy bo jest dużo zdjęć.

 

http://moto.allegro.pl/opel-omega-3-2-v6-218km-gaz-executive-oryginal-i3027208536.html

 

http://moto.allegro.pl/omega-3-2v6-executive-od-niemca-serwis-zobacz-i3040554197.html

Edytowane przez TOM3653 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 td,odpada-chyba że naprawde zadbana,to potrafi posłużyć,paredziesiąt tyś

2.0 pb,niema mocy,spoci sie z budką

2.0 dti,wybredny silnik,ale spoko

2,5 dti,jeszcze jeszcze-też zadbany

2,5 pb jest ok,dość mało awaryjna-choć często w nieciekawym stanie,jak pokrywy plastik to na 100% ciekną

3.0 pb,robi robote jak trzeba-też pokrywy ciekną-i dostać ciężko w dobrym stanie

moja 3.0 w invalidzie,z budką o dmc 1600kg(chyba),roznosi ją jak chce,a spokojna jazda 11,8l pb,trasa

trzeba dbać o skrzynie,to wtedy jest praktycznie niezniszczalna,moja skrzynia ma najechane 210tyś,i żyje

spotkałem się jeszcze z silnikiem 2,2 pb -co o nim sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,2 pb,wychodziły po lifcie,dół jest taki sam jak 2.0 16v

GregorY, tak jak piszesz

kielczanin-miej świadomość tego że omegi mają rdze fabryczną :]

a okaz w bardzo dobrym stanie ciężko znaleść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rdza trochę ostudziła mój zapał-czyżby auta tej" klasy "nie miały nadwozia w ocynku? Kiedyś miałem mondeo z 94r i blachy były ocynkowane-zero rdzy .

Osobiście za oplami wcześniej nie przepadałem ale zainteresowałem się omegą ze względu na wyposażenie i walory użytkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby ma ocynk,ja osobiście ucze sie cynowania karoseri samochodowych,i jako początkujący testowałem na drzwiach od omegi,i zero ocynku a podkład był połorzony tylko koło szyby i na dole pasek 10 cm,a reszta to na gołą blache lakier,tak paprali własnie ten model,dopiero po lifcie niby kładli ocynk,podkład juz jest elegancki w bfl,ale mimo położonego ocynku i tak gniły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Temat był już wałkowany http://forum.karawaning.pl/topic/12911-opel-omega-b-fl-sedan-25td-131km/

Omega to fajne autko ale trzeba się naszukać zeby coś znaleźć. Mój dobry kolega właśnie przekręcił swoją omesią 2,0 115 km aż 400 000 i tyra dalej. Z gazikiem oczywiście...

Silnik 2,2 benzyna i 2,2 diesel to najlepszy wg mnie wybów jeśli chodzi o ekonomię i jakie taki osiąi z budką.

Gdyby coś... służę poradą jako maniak Opla.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Temat był już wałkowany http://forum.karawaning.pl/topic/12911-opel-omega-b-fl-sedan-25td-131km/

Omega to fajne autko ale trzeba się naszukać zeby coś znaleźć. Mój dobry kolega właśnie przekręcił swoją omesią 2,0 115 km aż 400 000 i tyra dalej. Z gazikiem oczywiście...

tak jak piszesz 2.0 8v 115km to są stare niezniszczalne motory

ale czy 2.0 16v,cz 2,2 16v w omedze gdzie buda waży 1600kg,są ekonomiczne to niewiem,2 lata jezdziłem 2.0 16v,i nigdy więcej nie wezne spalanie 2.5v6  od spalania 2.0 jest to rużnica 1,5-2l na 100km,

dla jasności,przerobiłem następujące silniki w omedze

2.0 8v115km

2.016v136l,

2.5 v6170km

2,5td-130km

i 2,5 TDS po przekładce z bmw 150km

i teraz przerabiam 3.0 6v bez lpg,w automacie,ze spalaniem w cyklu miejski jestem w stanie spokonie zejść do 11,5l/100km

to czy ja wiem 2.0 to ekonomia

dodam ,trasa koszalin gdańsk,średnia 70km/h spalanie 8,4l/100km w 3.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Temat był już wałkowany http://forum.karawaning.pl/topic/12911-opel-omega-b-fl-sedan-25td-131km/

Omega to fajne autko ale trzeba się naszukać zeby coś znaleźć. Mój dobry kolega właśnie przekręcił swoją omesią 2,0 115 km aż 400 000 i tyra dalej. Z gazikiem oczywiście...

Silnik 2,2 benzyna i 2,2 diesel to najlepszy wg mnie wybów jeśli chodzi o ekonomię i jakie taki osiąi z budką.

Gdyby coś... służę poradą jako maniak Opla.

Pozdrawiam.

Dzięki -będę pamiętał jak coś wypatrzę.Myślę, że będę szukał modelu B FL. 

A jak sprawują się automaty w omegach-czy ich eksploatacja jest droga i kłopotliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opel Omega to całkiem dobra propozycja.
Moim zdaniem jak brać to tylko 3.0 automat i LPG.

 

Jak się kupi zadbane auto to nie będzie problemów. Z tą rudą to od 2000 roku sporo poprawili.
Jak auto nie będzie po naprawie (lub poobijane) to nie będzie specjalnie korodować.

Zapomnij o dieslach (2.0) . Jedna awaria pompy wtryskowej i koszty idą w 3-5 tyś zł,. I to samemu montując/demontując.

2.5 diesel także nie grzeszy bezawaryjnością. Mój dobry kolega ma teraz na warsztacie taką jednostkę i sporo pieniążków
będzie kosztowało reanimowanie jej.

Edytowane przez marekp750 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki -będę pamiętał jak coś wypatrzę.Myślę, że będę szukał modelu B FL. 

A jak sprawują się automaty w omegach-czy ich eksploatacja jest droga i kłopotliwa?

automaty są praktycznie bezawaryjne,trzeba dbać o olej,i filtr w skrzyni,poza tym naprawa nie jest taka droga jak w przypadku audi,z tiptronikiem

jak automat to jak kolega wyżej pisał 3.0 lub bfl 3.2 v6,a jazda będzie czystą wygodną przyjemnością

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

automaty są praktycznie bezawaryjne,trzeba dbać o olej,i filtr w skrzyni,poza tym naprawa nie jest taka droga jak w przypadku audi,z tiptronikiem

jak automat to jak kolega wyżej pisał 3.0 lub bfl 3.2 v6,a jazda będzie czystą wygodną przyjemnością

Nigdy nie miałem auta z tak dużym silnikiem.Czy OC jest dużo droższe niż  np.w 2-litrowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.