Skocz do zawartości

czy takie auto mi wystarczy?


Waldii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Właśnie zakupiłem przyczepę campingową o wadze DMC 1000, mam samochód Opel Vectra C 1800cm3, 120KM, benzyna

zastanawiam się czy to auto podoła. Może ktoś ciągnął przyczepę autem z podobnym silnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Właśnie zakupiłem przyczepę campingową o wadze DMC 1000, mam samochód Opel Vectra C 1800cm3, 120KM, benzyna

zastanawiam się czy to auto podoła. Może ktoś ciągnął przyczepę autem z podobnym silnikiem?

 

vectra jest chyba trochę cięższa od c-max'a, ale nie wiele ? (1400kg ma c-max)

ciągam właśnie taką budkę 830kg MW, 1000DMC, silnik 1.8 120KM na LPG

bez problemu jedzie się na 5, nawet lekkie górki łyka ;)

pewnie że jakby było 140-150KM to bym nie narzekał, ale i te 120KM daje radę spokojnie radę :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki koledzy zrzuciliscie mi kamien z serca

 

tak żeby Ci całkiem ulżyć to dodam że ludzie jeżdżą takimi budkami z silnikami 1.6 100KM

np lanos z hobby 420 to taki zestaw ;)

a ja ciągałem kilka razy moją vitarą, która ma 97KM ... ale tu już czuć każdy podjazd

Edytowane przez konrad_b (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja ciągnę moją DMC 1000kg Mondeo 1.8TD 90KM i daje radę wrzucić 5-tkę a i spokojnie dojechałem do Niedzicy przez mniejsze i większe podjazdy, także nie masz się czego obawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Właśnie zakupiłem przyczepę campingową o wadze DMC 1000, mam samochód Opel Vectra C 1800cm3, 120KM, benzyna

zastanawiam się czy to auto podoła. Może ktoś ciągnął przyczepę autem z podobnym silnikiem?

 

Ja ciągnę Sharikiem 1,9 TDI 90 koników przyczepę z wagą ok 1000-1500 kg (przyczepa ,graty i łódź wewnątrz przyczepy) i zbiera mi się całkiem spoko , a silniczek deko wiekowy, więc te Twoje 120KM. śmiało wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kolega ma 1.8 w benzynie... a tam mniej Nm niz w dieslu...

 

:ok:

 

przede wszytskim moment jest dużo wyżej, benzynka przy 2krpm to już ledwo zipi, a diesel ma max'a

to właśnie czuć na górkach, benzynę trza redukować a dieselek będzie ciągnął na tej piątce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie... 90 koni ropnych bedzie jako tako smigac a 120 wolnossacych koni bedzie czulo cepke...

 

nalezy pamietac ze to 120 koni jest cos kolo 4500 rpm a to daje 3 bieg przy 90 km/h...

to nie diesel...

 

benzyna na 5 biegu przy 85 km/h bedzie miala jakies 80 koni i 120 Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.