Skocz do zawartości

Operacja plastyczna przyczepy


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie znawcy tematu.

Wielu z Was coś robi w swoich przyczepach i w związku z tym doszedłem do wniosku, ze też należałoby coś zrobić w mojej :nono:

 

Przyczepę nabyłem kilka dni temu i chciałbym zrobić poprawkę po poprzednim właścicielu. Miejsce, które widzicie na zdjęciach jest szczelne i suche ale wygląda niezbyt estetycznie. Z zewnątrz jest to zaklejone jakimś lepikiem czy czymś podobnym.

Co radzicie ? Czy od środka można "potraktować" to miejsce żywicą i wypełnić SikaLastomer'em ? Czy z zewnątrz zdjąć ten lepik, położyć watę z żywicą, uszczelnić i pomalować ? Czy może wszystko zostawić i czekać co będzie się działo ?

Nie mam doświadczenia w tej kwestii i liczę na pomoc specjalistów :)

 


widok zewnętrzny

post-72155-imported-ce86d0d3-ff29-4d23-9ea3-79592faffa09_thumb.jpg

 

widok wewnętrzny

post-72155-imported-91faa9d6-40cb-4d7c-918d-a720d8533d21_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, to już jest przegnite :)

 

Wiesz, normalnie trzeba by było odnowiś szkielet w tym miejscu. Jednak to czasochłonne, kosztowne i trzeba mieć troszkę narzędzi.

 

Jeśli chcesz to zrobić dobrze wymień szkielet i na nowo pouszczelniaj, jeśli nie chcesz za mocno ingerować w konstrukcję wzmocnij ją od wewnątrz. Będzie to mniej estetyczne, ale powinno też zdać egzamin.

 

O remontach było już u nas na forum, więc podpowiedzi się znajdą :nono:

 

http://www.forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=3811&postdays=0&postorder=asc&start=30

 

Tu jest coś przykładowego, ale znajdziesz napewno więcej w kąciku napraw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach