Skocz do zawartości

jedna czy dwie osie....


Arturo43

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

też mam silnik VW 105 KM i z budka 1000 kg jeździło się fajnie, tylko jedna górka w Chorwacji spowodowała wzrost temperatury silnika. Teraz po zmianie przyczepy na cięższą do 1200 kg zdecydowałem się na dołożenie kilku koników. Koszt nie jest zbyt wielki a różnica bardzo odczuwalna. Podniesienie mocy do 138 KM ( ok 330 Nm) to wydatek od 1000 do 1600 zł  

Edytowane przez Krixos (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie też - im większe tym lepsze... kupiłem 4.5 metrową klitkę i teraz się tak z nią bujam,bo szkoda mi sprzedać, bo nie mam na dokładkę, ale myślę, że za nie długi czas się to zmieni. .. Jednak musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: jak dalekie podróże zamierzasz odbywać. Jeśli krótkie ,po Polsce np. to brałbym na pograniczu możliwości holownika, jednak jeśli dalsze, to szukał bym mniejszej, bo z taką budką na pograniczu możliwości Twojego holownika będziesz na drodze i siebie i innych męczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wuja miał taką Octavie i jeśli dobrze pamiętam w papierach miał jakoś 1300-1400kg :hmm:

 

 

też mam silnik VW 105 KM i z budka 1000 kg jeździło się fajnie, ... Teraz po zmianie przyczepy na cięższą do 1200 kg zdecydowałem się na dołożenie kilku koników. Koszt nie jest zbyt wielki a różnica bardzo odczuwalna. Podniesienie mocy do 138 KM ( ok 330 Nm) to wydatek od 1000 do 1600 zł  

 

:ok: to podpowiem że miałem w Audi A4 z 110KM na 140KM, zrobiłem na tym 270000km i nic jej nie było, poszła do ludzi Dodam że sporo z tego przebiegu zrobiłem z kempingiem i towarówką Różnica w mocy komforcie itd znacząco się polepszyła a spalanie prawie bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się nie zmniejszyło ...to samo moim zdaniem z dużymi pojemnościami ... więcej mocy = cięższa noga :]  poprostu autko lepiej jeździ więc się to częściej wykorzystuje ;)

 

Audi mi paliło w mieście ok8L ON a na trasie niecałe 6L Z przyczepą przy przepisowej jeździe ok8 przy normalnej 10 spokojnie była rozmieniona Przyczepa miała 1,2t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kilku osób słyszałem, że spalanie potrafi się zmniejszyć

tak zmniejszy się przy założeniu, że dalej będziesz jeździł tak jak jeździłeś - ale jak zaczniesz mocno używać wszystkich koni to wręcz przeciwnie.  

Jednak nie o to tu chodzi, ta zmiana uprzyjemnia życie. Mi zmienili ze 112 na 140 KM i silnik zbiera się w pełnym zakresie obrotów.

z budką obroty 2200 prędkość 95km/h i jest git:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.........................Mi zmienili ze 112 na 140 KM i silnik zbiera się w pełnym zakresie obrotów.

z budką obroty 2200 prędkość 95km/h i jest git:)

Też o tym myślę- ale chip+przyczepa: co na to dwumasa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.