Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Jako że Ciągle jestem na etapie poszukiwań a zapał po moich wakacyjnych niepowodzeniach i przykrych przygodach w Holandii nieco ostygł to jakiś czas sie nie odzywałem, choć czytam forum na bieżąco i śledzę ogłoszenia to jednak nic nie przyciągnęło mojej większej uwagi.

Aż do teraz! Chciałbym żebyście zerkneli i wyrazili swoje opinie! Bardzo pomocne są mi tutaj rady gfizyka z którym czasami zamienię na PW kilka słów jednak przeważnie jak już sie dowiem na co patrzeć to po telefonie okazuje się że oferta już nie aktualna. Tak też może być i tym razem bo wydaje mi się fajną przyczepką godną uwagi!!

A co Wy myślicie???

http://allegro.pl/ca...1950966950.html

Pozdrawiam i czekam na opinie tym bardziej że bardzo podoba się mojej żonie!!

Opublikowano

Dzięki. Ja też liczę na Grzesia b o moje oko też niczego nie dostrzegło albo po prostu nie znam się na tyle bo ostatnio oglądam tylko Knausy no i ......Knausy

Opublikowano

Tak to wygląda ok ale to tylko zdjęcie, lepiej to na żywo dokładnie i wnikliwie obejrzeć a niestety za cepką trza sie najeździć i z tych zdjęć niestety cięzko coś wyłapać niepokojącego.

Opublikowano

Na drzwiach w połowie okna jest wgniecenie - wygląda na delikatne.

Dosyć lekka jak na swoje wymiary.

Poza tym nic nie widzę. Wygląda na zadbaną. :hej:

Opublikowano (edytowane)

Tak właśnie mam zamiar zrobić jechać tam i ją pooglądać ale zanim zafunduję sobie kolejną już liczoną w setkach km. podróż to wolałbym poznać wasze opinie???

Może my Polacy jesteśmy bardzo podejrzliwi czasami aż za bardzo ale to niestety z czegoś wynika ale też się zastanawiam nad tą wagą no i ceną jak na ten rocznik? fajnie by było jakby to wgniecenie na drzwiach było jej jedynym mankamentem

Edytowane przez wiluś (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

Witam .