Skocz do zawartości

Jaką przyczepke 4 osobową polecicie


Odrzutowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was !

 

Powiększa mi sie rodzinka do 4 osobowej :] , jedno dziecko 3 lata, drugie w drodze. Obecnie mam niedużą przyczepkę Chateau Konfort 280 z najazdem i przedsionkiem (3 osobową), którą będe sprzedawał, i nie mam pojęcia jaką teraz w związku z narodzinami drugiego dziecka kupić. Proszę Was doświadczonych o pomoc w wyborze, niestety nie posiadam dużego fundusza coś około 5 tyś. Jestem raczej nowicjuszem, byłem zaledwie 2 razy na kempingu nad morzem więc nie chcę za dużej przyczepki ale taka 4 osobowa która miałaby 2 łóżka 2 osobowe. Jak myślicie co można w miare sensownego kupić najlepiej z przedsionkiem w tej cenie? Domyślam się że za tą kwotę to raczej lata 80-90. Jacy producenci robią bądź robili w miare przyczepki solidne, które jeszcze z tamtych lat trzymają sie obecnie nieżle, a jakie odradzacie zdecydowanie?

 

Holownik ford focus 1.8 Benzyna +LPG (120 KM)

Edytowane przez Odrzutowy (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Jak myślicie co można w miare sensownego kupić najlepiej z przedsionkiem w tej cenie? Domyślam się że za tą kwotę to raczej lata 80-90. Jacy producenci robią bądź robili w miare przyczepki solidne, które jeszcze z tamtych lat trzymają sie obecnie nieżle, a jakie odradzacie zdecydowanie?

 

dobrze się domyślasz, nie szukaj po marce a po prostu zdrowej i dobrze utrzymanej

20-25letnia budka najlepszej marki może być szrotem

 

jeśli Twoja budka jest zdrowa, to nie myślałeś o dorobieniu pieterka ? na dole niemowlaczek w łóżeczku, na górze starszy, takie rozwiązania bywają w niewiadówkach

http://www.fanklub-n...owki/lozka.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach