Skocz do zawartości

Pierwsza przyczepka


lestad

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

chciałbym kupić pierwszą przyczepę kempingową. Nie mam z tym sprzętem żadnego doświadczenia. Pomysł wziął się z potrzeby zorganizowania dodatkowego noclegu na działce dla Gości. Przy okazji pomyśleliśmy z Żoną, że warto kupić coś jeżdżącego żeby móc pojeździć po Europie. Mamy trzymiesięcznego syna. W przyszłości planujemy drugie dziecko, ale to perspektywa 2 lat minimum. Reasumując na dziś potrzebuję miejsce dla 3 osób.

 

Potrzebuję więc przyczepę 3-4 osobową, idealnie gdyby były 2 sypialnie z czego jedna może być jednoosobowa, wc kasetowe, prysznic z ciepłą wodą, rolety, moskitiery.

 

Znalazłem taką przyczepę. Nie ukrywam, że myślałem o czymś większym, ale z drugiej strony zastanawiam się czy ta długość nie wystarczy mi na początek. Tym bardziej, że nie mam doświadczenia w jeżdżeniu samochodem z przyczepą. Oceńcie proszę i dajcie znać czy warto się tym sprzętem interesować.

 

http://allegro.pl/chateau-chiara-380-okazjapilnie-sprzedam-i1904529884.html

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję,

lestad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w powitalni był?

No, to szybciutko zaległość nadrobić... ;)

Ta przyczepka jest "zrzeszona" , jest tutaj : http://forum.karawaning.pl/topic/9656-schateau-380-z-1991r-dmc-1000-kg/

Nawiąż kontakt na PW i wypytaj o szczegóły.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiąż kontakt na PW i wypytaj o szczegóły.

 

Ja bym cenę zbijał głównie za to że naklejki forumowej nie ma skromny.gifhahaha.gif. No i jeszcze te piękne tablice wyróżniające hehe(1).gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, sprawdź jaką max budkę możesz ciągnąć (w swoim opisie, modelu holownika nie wpisałeś), ze względu na auto, ewentualnie na dmc < 3,5t (chyba, że nie przeszkadza Ci przekroczenie tej wagi).