Skocz do zawartości

Kto poleci


wojtek-rybnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym więc wolę zapytać

Poszukuję kempingu w górach: małopolska, dolnośląskie

Kemping spokojny polecany dla osób z małymi dziećmi, ja mogę zaproponować kemping Jonidło w Wiśle teraz odzyskał swą piękność jest czysto i spokojnie sanitariaty lux naprawdę polecam jesteśmy tam prawie co tydzień.Pozdrawiam Wszystkich i czekam na jakąś podpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Co prawda już po sezonie, ale moge spokojnie polecić kamping w Brennej Leśnicy "nad zaporą". Bardzo cicho, spokojnie, bardzo tanio! Bezpośrednie zejście do rzeki dla maluchów (płytko) a przy wodospadzie dorosły spokojnie się popluska. Zaraz obok zapora (kajaki i rowery wodne) - my pływaliśmy na własnym pontonie. Dookoła parę fajnych szlaków, jeden sklep pt "mydło i powidło" i trzy biegające luzem kozy jako atrakcje. Na miejscu - nędzne ale jest - boisko do kosza, siatki, dwie huśtawki, miejsce na ognisko i zadaszona wiata na grillowanie.

Z sanitariatów nie korzystałam, z prysznica tez nie ale wszystko w miarę czyste choć nie nowoczesne.

Wybrałam się tam z dziećmi w sierpniu na tydzień - zostałam na trzy :) a we wrześniu spędziliśmy tam dwa weekendy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dolnym śląsku polecam kemping http://www.dwor.info.pl/ fajne miejsce wypadowe .

w obrębie do 50 km masz do zwiedzania kopalnie złota fortyfikacje niemiecki skalne miasto w Czechach góry stołowe góry sowie i niedaleko Karkonosze jak na tą porę dobra lokalizacja a kemping super właściciel bardzo pomocny w doborze atrakcji nawet za bardzo pomocny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach