Skocz do zawartości

Cieknie woda z kranu w AWARD morning star


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum. Stałem się posiadaczem przyczepki Award Morning star z 87roku. Jestem jeszcze zielony w sprawach kempingu. Liczę na wyrozumienie i pomoc. Mam problem z kranem w lazience, dokladniej z prysznicem. Wczoraj zaczeła ciec woda z prysznica pomimo zakreconego pokrętła. Wczesniej bylo ok. Jest tam w korku chyba elektromagnes? i moze z nim się cos dzieje, ze nie domyka mi zaworu? kręcąc nim slychać charakterystyczne kliknięcie. Po odkręcaniu korka zwieksza się strumien wody, lecz po jego zakreceniu sączy się cały czas. Dodam, że wode mam doprowadzoną weżem ogrodowym z bierzącą wodą z wodciagu. Proszę o poradę co tam mogło się stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak byś podał więcej szczegółów było by prościej czyli czy masz reduktor ciśnienia wody miejskiej ???? jeśli nie masz to zamontuj krany nie są przystosowane do ciśnienia po wyżej 1,2bara.

Czy bez węża na samej pompce również cieknie ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jeszcze nie zakupiłem redukora. Narazie odkręcam delikatnie zawór na rurze wodociągowej i wężem ogrodowym doprowadzam wode tylko na czas np kąpieli, bądź zmywania. Przyczepe używam tylko na działce jako taki "domek letniskowy". Tej pompki jeszcze nie używałem, więc nie wiem. Czyli sądzisz, ze cisnienie wody moglo mi uszkodzic te pokrętła - zaworki? Mam 2 zdjęcia tych pokręteł to jutro umieszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach