Skocz do zawartości

Praktyczne teorie? I inne wieści...


Hauling

Rekomendowane odpowiedzi

Oglądam i oglądam i nie mogę zrozumieć dlaczego popisy Sarny nie zostały usuniete przez moderatora! Rubryka "co może nasz holownik" nie powinna służyc do takich popisów - chcesz być cool to pokaż to samo ale z przyczepą - wtedy zrozumiem , co robisz na tym forum!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W pewnej chwili treść postów wyszła po za temat ,chciałem skorzystać z informacji zawartych w tym wątku ,ale po paru popisach naszych młodszych kolegów muszę stwierdzić że nie ma mocnych ,życie nauczy pokory ,a fantazja i bujna wyobraźnia nie ma granic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile holownikow tyle zdan...

w holowniku moc silnika nie jest mam potrzebna do osiagania autostradowych predkosci a raczej do tego by nie ciagnac budki pod gorke na 3 biegu przy 4000rpm ... jak wiekszosc wie taka jazda przy dlugich wzniesieniach moze sie skonczyc walnieciem pary spod maski, tak sie juz w motoryzacji sklada z w parze z koniami mechanicznymi ida niutonometry i tego nikt nie oszuka dlatego w przypadku holownika lepiej spisuja sie jednostki co maja wiekszy zapas koni pod maska.

Druga strona medalu to taka ze im wiekszy silnik tym dluzej nam polata z budka - z autopsji wiem ze maly silnik strasznie dostaje w :) ...

mialem kiedys autko z silnikiem 1.4 i moca 85KM - wszem dawal rade ale co z tego, wraz ze przybywajacymi kilometrami na liczniku ubywalo ducha z silnika - mialem to auto od nowosci i po przebiegu 100 tys km z fabrycznych 85 koni na hamowni generowal z bólem 60...

W pozniej do spalania PB dochodzilo spalanie oleju...

 

Inna sprawa przy wyborze auta na holownik jest jego masa wlasna - moja mazda ze 100 konnym dieslem bardzo dobrze sobie radzi jako holownik ale co z tego - jak przy koleinach czy nierownosciach czuje sie jak bym jechal ciagnikiem siodlowym - gora,dol,gora dol - kto jezdzil ciagnikiem siodlowym to wie jakie to uczucie...

 

dlatego uwazam ze wieksza moc i duza masa wlasna auta to priorytety przy wyborze auta na konia pociagowego...

 

[ Dodano: Nie 14 Mar, 2010 15:10 ]

bo temat znacznie się "rozmył"...

 

raczej bardziej niz znacznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.