Skocz do zawartości

zakup przyczepy


laguna2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytskich jestem tutaj pierwszy raz wyczytalem wszeklkie porady przy zakupie przyczepy ale i tak jestem zielony w temacie .

 

Chciałbym zakupic przyczepe w kwocie 8000zł rocznik wiadomo nie bedzie rewelacja

mam rodzinke 4 osobowa wiec napewno 2 sypialnie i łazienka bardzo podobaja mi sie HOBBY ale neistety nie wiem jakiego modelu szukac .Jeżeli możecie poradzcie co moge zakupic za te kase .

 

Z góry dziekuje za pomoc

 

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę

Ja mam identyczny problem Czytając to forum miałem już naprawdę niezły mętlik w głowie Parę dni rozważałem wszystkie za i przeciw

W tej chwili skłaniam się do zakupu przyczepy z Anglii bo za taką kasę jest młodszy rocznik i wyposażenie troszkę lepsze

Możemy sobie kibicować Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Powiem Ci że im więcej czytam na forum tym więcej pytań pojawia się w mojej głowie. Też mam dwoje dzieci i szukam czegoś odpowiedniego. Wydaje mi sie że przede wszystkim trzeba określić potrzeby czyli tak jak mówisz dwie sypialnie, wc ale i ... przedsionek. Hobby jest piękne dla takich potrzeb, podobnie jak i LMC ale ile razy będziesz wyjeżdzał w roku? Raz na wakacje - dwa, trzy tygodnie to lepiej dłuższą, a jeśli złapiesz "bakcyla" i bedziesz chciał ciągnąc cepkę jak tylko bedzie okazja to chyba ktrótszą. Wybór jest trudny jeśli nie ma się doświadczenia.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laguna2000,

Pierwsza rzecz: holownik - to określi Ci maksymalną DMC przyczepy.

 

Jak już będziesz to miał, to już jest trochę z górki, już możemy oszacować wielkość...

W tym wątku macie trochę o wystrojach wnętrz :hej:

Wydaje mi się, że na 2+2 to 440cm długości mieszkalnej i większe (patrzcie - konrad_b kupił ostatnio 430) będzie w sam raz. Choć ja skłaniam się raczej ku większej (480 - 495)...