Skocz do zawartości

Jestem zielony, poszukuje przyczepy z DMC do 800 kg (z wc i prysznicem). Pomożecie?


jerry001

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.
Jak w temacie - z uwagi na ograniczenie holownika nie mam wielkiego wyboru i max jaki mogę holować to 800 kg z hamulcem najazdowym.

Wiem po tym wstępie już nie jest lekko... Dotychczas jeździliśmy z namiotem i było ok, natomiast sztywne ściany, wc (z kaseta) umożliwiające nie bieganie do sanitariatów po nocy, i choćby mały brodzik w którym można wykąpać dziecko bez konieczności przemieszczania się po dworze tuz po kąpieli byłby dla nas dużym progresem.

Zakładany budżet to 15 000 - 20 000 w zależności od wieku, tego co jest zamontowane i w jakim stanie jest przyczepa czyli ile będę musiał do tego interesu dołożyć. Pisząc dołożyć mam na myśli takie rzeczy jak opony, akumulator itp. nie wchodzą w rachubę żadne trupy przemoczone, zaśmierdnięte, zgniłe czy po dzwonie. Budżet jest może jeszcze do nagięcia ale wszystko zależy od atrakcyjności danej sztuki.
Oczywiście codziennie przeglądam:

Sprzedajemy,
Oto moto,
OLX,
Alegro,
nie wiem czy jest jeszcze jakiś portal, który warto śledzić? Wrzuciłem też ogłoszenia na fb.

Co do wieku przyczepy to zakładam adekwatny do budżetu, czyli jakieś 20-30 lat.
Czytam Was od dłuższego czasu, oglądam kilka kanałów karawaningowych na You Tube.
Do wielu osób już dzwoniłem, wiele ogłoszeń oglądałem i porównywałem masy z danymi o modelu, natomiast często te 750 kg dmc to wielka ściema i faktyczna masa własna jest większa niż dmc.

Najchętniej kupował bym przyczepę na Mazowszu i najlepiej żeby kupujący wyraził zgodę na podjechanie do profesjonalnego serwisu przyczepowego, bo ja nie czuje się na siłach, żeby samemu ocenić jakość przyczepy wiedząc że często są dodatkowo "przypudrowane" przed sprzedażą. Jestem ogólnie elastyczny i nawet do Szczecina bym pojechał, tyle że po to żeby kupić, a nie "obejrzeć".