Skocz do zawartości

Trumavent 12v, a 230v


romero78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Jest to mój pierwszy post także pozdrawiam Wszystkich.

Tydzień temu zakupiłem przyczepę Hobby 520 i zauważyłem, że posiada rozprowadzenie ciepła, jednak przy piecyku brak jest wentylatora. I tu moje pytanie. Jaki wentylator dokupić, 12v czy 230v? Przyczepa będzie stała stacjonarnie i będę miał podłączony prąd 230v. Czy jak wstawię wentylator 12v i podłącze do przyczepy napięcie 230v to czy nie spali mi wentylatora? 

Jest to moja pierwsza przyczepa w życiu i jestem w tym temacie zielony, także proszę o wyrozumiałość.

IMG20221029150122.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, romero78 napisał:

Tydzień temu zakupiłem przyczepę Hobby 520

Fajna kultowa przyczepka :)

7 godzin temu, romero78 napisał:

posiada rozprowadzenie ciepła, jednak przy piecyku brak jest wentylatora. I tu moje pytanie. Jaki wentylator dokupić, 12v czy 230v? Przyczepa będzie stała stacjonarnie i będę miał podłączony prąd 230v. Czy jak wstawię wentylator 12v i podłącze do przyczepy napięcie 230v to czy nie spali mi wentylatora? 

w przyczepie powinien być zasilacz/elektroblok który przetwarza 230V na 12V, masz zapewne takie dwa obwody w przyczepie i w odpowiedni wpinasz zakupiony wentylator. 230V bedzie tańszy. Dziwne, że nie masz tego nadmuchu, jesteś pewny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, filipert napisał:

Fajna kultowa przyczepka :)

w przyczepie powinien być zasilacz/elektroblok który przetwarza 230V na 12V, masz zapewne takie dwa obwody w przyczepie i w odpowiedni wpinasz zakupiony wentylator. 230V bedzie tańszy. Dziwne, że nie masz tego nadmuchu, jesteś pewny?