Skocz do zawartości

chłodzenie lodówki podczas jazdy


majki997

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem początkujący i proszę o pomoc.

Mam założoną wiązkę w samochodzie dedykowaną do działania lodówki podczas jazdy.  Mam również solar z akumulatorem w przyczepie. Podczas jazdy na pierwszy wypad majowy po dojeździe na miejsce okazało się ze lodówka podczas jazdy  nie chłodziła. Ustawiłem przed wyjazdem  działania  lodówki z z ikonki  sieci na akumulator..  Nie wiem w jakiej pozycji powinien być ustawiony włącznik od prądu który jest przy akumulatorze, żeby lodówka działała. Nie wiem czy ten przełącznik  jest ogóle zależny od tego żeby lodówka działała. Przełącznik który jest na zdjęciu był ustawiony w pozycji ON ( zielony kolor).  Poniżej zdjęcie tego przełącznika przy akumulatorze. 

8d00a68c-6c20-48c8-ace3-98b884430a24.jpg

13ba5abf-f26e-41d5-b083-dbdb539fe992.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten przełącznik / wyłącznik odcina panel solarny od regulatora (bynajmniej tak to wnioskuję ze zdjęcia ) i raczej nie ma nic wspólnego z pracą lodówki .To że masz gniazdo haka przystosowane do zasilania lodówki ,nie oznacza że przyczepę którą posiadasz ma podłączone zasilanie lodówki z pojazdu .Jeśli poprzedni właściciel coś tam modził ,to trzeba to sprawdzić czy po podpięciu do auta i uruchomiony silniku jest napięcie na odpowiednich przewodach i czy dochodzi do włącznika na lodówce .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby lodówka chodziła podczas jazdy  tak poprzedni właściciel twierdzi.  Sprawdzę to z elektrykiem. Dziękuje bardzo. 

A jak rozumieć i postępować z tym przełącznikiem.

Edytowane przez majki997 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, majki997 napisał:

Nie wiem czy ten przełącznik  jest ogóle zależny od tego żeby lodówka działała.