Skocz do zawartości

Jakie auto ile pociągnie? - zestawienie w 1 poście (dane techniczne)


szary11

Rekomendowane odpowiedzi

dane dla C-max'a (1.8 benzyna z DR, reszta z instrukcji)

 

Ford, Focus C-max, 2003-2007r.

benzyna 1.6 100KM, 146Nm

MW 1335-1372kg, DMC 1855kg

DMC z hamulcem 1200kg

 

Ford, Focus C-max, 2003-2007r.

benzyna 1.8 120/125KM, 165Nm

MW 1322-1420kg, DMC 1910kg

DMC z hamulcem 1200kg, bez 690kg

 

Ford, Focus C-max, 2003-2007r.

benzyna 2.0 145KM, 185Nm

MW 1420-1440kg, DMC 1925kg

DMC z hamulcem 1400kg

 

Ford, Focus C-max, 2003-2007r.

diesel 1.6 90KM (109KM), 215Nm

MW 1391kg, DMC 1920kg

DMC z hamulcem 1200kg

 

Ford, Focus C-max, 2003-2007r.

diesel 1.8 115KM, 280/300Nm

MW 1465kg, DMC 1995kg

DMC z hamulcem 1500kg

 

Ford, Focus C-max, 2003-2007r.

diesel 2.0 135KM, 320-340Nm

MW 1490-1523kg, DMC 1990kg

DMC z hamulcem 1500kg

 

 

Suzuki Vitara 1991-1995r. (blaszanka 3d)

benzyna 97KM, 132Nm

MW 1180kg, DMC 1500kg

DMC z hamulcem 1150kg, bez 750kg

Edytowane przez konrad_b (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nie znalazłem w tabeli podaję mój holownik:

 

Skoda Octavia I - 1,6 MPI, 75 kW ( 102 KM ) max. moment 148/3800 Nm/min

 

MW 1205 kg ( tyle podaje katalog Skody. W DR. mam 1185 kg :hmm: ) , DMC 1790 kg.

 

Obciążenie dachu max. 75 kg

 

Przyczepy - bez hamulca 500 kg, z hamulcem 1200 kg.

 

Max. nacisk na hak 60 kg.

 

Może się komuś przyda :hej:

Edytowane przez beruang (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dorzucę troszkę danych z dowodów rejestracyjnych:

 

Ford Focus MK3 1,6 TDCi 270 Nm 115 KM:

 

 

G 1292 kg (MW)

F1 1900 kg (MMC)

F3 3100 kg (DMC zespołu pojazdów)

O1 1200 kg (MMC przyczepy z hamulcem)

O2 680 kg (MMC przyczepy bez hamulca)

 

Toyota Avensis MK1 FL 2,0 D4 benzyna 200 Nm 150 KM:

 

G 1280 kg (MW)

F1 1730 kg (MMC)

O1 1400 kg (MMC przyczepy z hamulcem)

O2 500 kg (MMC przyczepy bez hamulca)

 

Ford Focus MK2 1,8 TDCi 270 Nm (300 z overbust) 115 KM:

G 1345 kg (MW)

O1 1500 kg (MMC przyczepy z hamulcem)

 

 

Pozdrawiam

 

J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault Koleos 2.0 dCi ph1 360Nm 175KM

 

G 1762 kg (MW)

F.1 2250 kg (MMC)

F.3 4250 kg (DMC zespołu pojazdów)

O.1 2000 kg (MMC przyczepy z hamulcem)

O.2 750 kg (MMC przyczepy bez hamulca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja podam oba moje holowniki

 

 

 

 

1. BMW 525 TDS E34 1993r, diesel poj. 2500ccm. 143KM. 280 Nm

 

G: 1560 kg

 

F1: 2110 kg

 

O1: 1600 kg

 

O2: 750 kg

 

 

 

 

2. BMW 520 TD E39 2000r, diesel poj. 2000ccm. 140KM. 280 Nm

 

G: 1670 kg

 

F1: 2220 kg

 

O1: 1600 kg

 

O2: 750 kg

 

Oba holowniki w wersji TOURING (kombi)

Edytowane przez marmur (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem na jakiej zasadzie ustala się DMC przyczepy z hamulcem. Patrząc na dane z ostatniej tylko strony:

Kia Ceed czyli kompakt ma 1500 kg przyczepy z hamulcem.

Potężne BMW E39 ma tylko 1600 (tyle samo mniejsze e-46, e90-91) , spory avensis ma 1400 kg. Skąd więc aż 1500 u Kijanki?

Edytowane przez Cathay (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem na jakiej zasadzie ustala się DMC przyczepy z hamulcem. Patrząc na dane z ostatniej tylko strony:

Kia Ceed czyli kompakt ma 1500 kg przyczepy z hamulcem.

Potężne BMW E39 ma tylko 1600 (tyle samo mniejsze e-46, e90-91) , spory avensis ma 1400 kg. Skąd więc aż 1500 u Kijanki?

 

takie male ot

na koreanczyki trzeba brac poprawke... duzo danych jest naciaganych po to aby tylko zwiekszyc walory uzytkowe tych aut i by lepiej na papierze wypadaly na tle konkurencji z europy

 

mialem salonowe RIO ktore mialo DMC przyczepy z hamulcem 1200kg - holowanie takiej masy bylo bardzo ryzykowne - zachowanie auta bylo trudne do przewidzenia

Edytowane przez bodzioklb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem na jakiej zasadzie ustala się DMC przyczepy z hamulcem. Patrząc na dane z ostatniej tylko strony:

Kia Ceed czyli kompakt ma 1500 kg przyczepy z hamulcem.

Potężne BMW E39 ma tylko 1600 (tyle samo mniejsze e-46, e90-91) , spory avensis ma 1400 kg. Skąd więc aż 1500 u Kijanki?

 

 

A mnie to wcale nie dziwi. Współczesne kompakty ważą nieraz więcej niż auta klasy średniej sprzed dekady (wspomniany avensis to pierwszy model - z naszego zestawienia), jednocześnie mają mocne silniki (wspomniana kijanka 2.0 CRDI 140KM), sprawniejsze hamulce, więcej systemów zwiększających pozornie (a może i czynnie) bezpieczeństwo - co stoi na przeszkodzie by zwiększać DMC? :niewiem: A czy to niebezpieczne? Jeżdżąc przepisowo uważam, że NIE. Teraźniejsza klasa średnia też ma większe możliwości znacznie wykraczające poza MW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę troszkę danych z dowodów rejestracyjnych:

 

Ford Focus MK3 1,6 TDCi 270 Nm 115 KM:

 

 

G 1292 kg (MW)

F1 1900 kg (MMC)

F3 3100 kg (DMC zespołu pojazdów)

O1 1200 kg (MMC przyczepy z hamulcem)

O2 680 kg (MMC przyczepy bez hamulca)

 

Toyota Avensis MK1 FL 2,0 D4 benzyna 200 Nm 150 KM:

 

G 1280 kg (MW)

F1 1730 kg (MMC)

O1 1400 kg (MMC przyczepy z hamulcem)

O2 500 kg (MMC przyczepy bez hamulca)

 

Ford Focus MK2 1,8 TDCi 270 Nm (300 z overbust) 115 KM:

G 1345 kg (MW)

O1 1500 kg (MMC przyczepy z hamulcem)

 

 

Pozdrawiam

 

J.

 

 

Zapomniałem dodać: wszystkie wymienione przeze mnie auta to kombiaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych, co szukają holownika do przyczepki:

Na stronie http://autokatalog.autoscout24.de/ jest przegląd danych technicznych większości popularnych i mniej popularnych samochodów. Wybieramy firmę, później mamy do wyboru zakładki z aktualnymi i starszymi modelami. Wybieramy wersję modelu i nadwozia, później silnik i po lewej stronie jest zakładka Dane techniczne (Technische Daten). Na samym dole danych są wymiary, masy i uciągi. Cała witryna dla osób władających niemieckim to skarbnica wiedzy motoryzacyjnej.

Nie wszystko musi się tam zgadzać dosłownie, ale jest pewien obraz.

Edytowane przez marfipl (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.