Skocz do zawartości

Spawany dyszel


Aniamiecz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W niektórych modelach podwozi można dyszel wymienić...  więc jeśli byłaby taka możliwość w tym przypadku a buda ok i w dobrych pieniądzach to temat do ogarnięcia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciach to jakaś stacjonarna chyba była, bo ma stelaż zadaszenia dachu. Dyszel może był odcięty bo nie mieściła się w miejscu postoju albo to było zabezpieczenie antykradzieżowe:lol:"Nie takie rzeczy ze szwagrem się robiło":D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko wyjaśnia. W stacjonarnej dyszel niepotrzebny. Można w ten sposób mieć kilka przyczep i jeden dyszel, który się przyspawuje tylko w razie potrzeby przemieszczenia. To bardzo praktyczne. Pozostałe dyszle można sprzedać. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Artur1983Jed napisał:

 Dyszel może był odcięty bo nie mieściła się w miejscu postoju

Mój kolega właśnie tak zrobił, dawno dawno temu kupił przyczepę kempingową na działkę i nie mieściła się, przeszkadzał mu dyszel,więc go odciął, dla nie których ludzi normalna sprawa, teraz ją wystawił za 3tyś i poszła w jeden dzień, miał ją chyba 15l, działka się znudziła więc wszystko sprzedane po kosztach, PLN są to co będzie się przejmował jakimiś tam śmieciami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, peja76 napisał:

Mój kolega właśnie tak zrobił, dawno dawno temu kupił przyczepę kempingową na działkę i nie mieściła się, przeszkadzał mu dyszel,więc go odciął, dla nie których ludzi normalna sprawa, teraz ją wystawił za 3tyś i poszła w jeden dzień, miał ją chyba 15l, działka się znudziła więc wszystko sprzedane po kosztach, PLN są to co będzie się przejmował jakimiś tam śmieciami :D

Trzeba pomyśleć o ludziach dla których przyczepa może wyrządzić krzywdę,a nawet zabić.jako stacjonarna ok, ale nie w trasę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Skwarek napisał:

Nie ma co demonizować, dobrze połączony dyszel jest bezpieczny. Dlaczego zakładacie, że jest to zrobione po partacku.

Nikt nie zakłada, że jest zrobione po partacku. Zakładamy, że jest zrobione "niewiadomojak".

Samochód tez można kupić wiedząc, że jest spawany z dwóch i licząc na to że jest dobrze. Później można mieć nadzieję, że nic złego się nie stanie. Można...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Skwarek napisał:

Nie ma co demonizować, dobrze połączony dyszel jest bezpieczny. Dlaczego zakładacie, że jest to zrobione po partacku.

Czyi zgodnie ze sztuką wycina się kawałek dyszla i potem wspawuje się ten skrócony kawałek z powrotem? Który producent ram pozwala na coś takiego? 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Piotrekm13 napisał:

Samochód tez można kupić wiedząc, że jest spawany z dwóch i licząc na to że jest dobrze. Później można mieć nadzieję, że nic złego się nie stanie. Można...

Zespawanie samochodu a dyszla to przyznasz  jednak inna skala trudności.

Mając fajną przyczepkę za 10 000 zł która jest warta aktualnie 21 000 można poświęcić sporo gotówki na fachową bezpieczną naprawę i "być jeszcze do przodu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rozprawiacie na temat tego dyszla jak by to była  most na Wiśle , popieram  kolegę  Skwarka poprawnie wykonana naprawa może być bezpieczna. Wszyscy zapomnieli chyba jak jeszcze parę lat wstecz byle kowal spawał lawetę czy przyczepę i legalizowało się je bez problemu ile takich wynalazków do dziś porusza  po naszych drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, ZBYCH1234 napisał:

Panowie rozprawiacie na temat tego dyszla jak by to była  most na Wiśle , popieram  kolegę  Skwarka poprawnie wykonana naprawa morze być bezpieczna. Wszyscy zapomnieli chyba jak jeszcze parę lat wstecz byle kowal spawał lawetę czy przyczepę i legalizowało się je bez problemu ile takich wynalazków do dziś porusza  po naszych drogach.

Bo to taka mentalność. Aby przykombinować i jeszcze szczycić się tym. Naprawa wykonana profesjonalnie może być bezpieczna. Tylko jaka jest gwarancja takiej naprawy. Naprawa będzie zawsze naprawą, a nie elementem fabrycznym. 

Spawali, legalizowali na wpół legalnie i jakoś to będzie. Tak to jest ze stacjami SKP. Oby tylko prokurator nie musiał wyjaśniać później tych "legalizaji". 

Dla mnie osobiście i mojej rodziny najważniejsze jest omijanie z daleka takich wynalazków. I każdemu tego życzę. 

Ta przyczepa jest dobra na stacjonarną (tylko nie w tych pieniądzach), bo na inną to nie warto zawracać sobie głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.