Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich użytkowników i proszę o pomoc , jestem nowym (zarejestrowanym) użytkownikiem portalu .Rok temu zakupiłem przyczepkę Adria Optima 410 sprowadzoną z GB tydzień temu byłem na przeglądzie pan diagnosta stwierdził że nie da mi pozwolenia na rejestracją bo numery są nabite po lewej stronie ramy a w Polsce muszą być po prawej stroni.Czy ktoś z was się spotkał z czymś takim bo coś mi się wydaje to mało prawdopodobne.

Z góry dziękuję za odpowiedz.

Opublikowano

Nie znam się na tym za bardzo ale coś nie chce mi się w to wierzyć. Mam nadzieję, że koledzy, którzy "w tym siedzą" potwierdzą.

Pan diagnosta albo idiota albo na kacu :ok: .

A czy angielki mają nabijane numery ?

Opublikowano
A czy angielki mają nabijane numery ?

maja

pan diagnosta stwierdził że nie da mi pozwolenia na rejestracją bo numery są nabite po lewej stronie ramy a w Polsce muszą być po prawej stroni

jedz do innego diagnosty

ja jak w tym roku robilem pierwszy przeglad to musialem troche podzwonic po stacjach zanim zrobilem :ok:

Opublikowano

Właśnie mam taki zamiar jutro jadę na inną SKP tylko chyba najpierw pojadę bez przyczepy się dowiedzieć jakie przyczepka musi spełniać warunki żeby przeszła przegląd

Opublikowano

proponowalbym z przyczepka bo tak to sie strasznie wymiguja

jak bedziesz mial problem to daj znac

zwlaszcza jak masz nie daleko do Marek :ok:

Opublikowano

Przyczepkę trzymam za Wołominem (Zagościniec) mam zamiar jechać do Ząbek na stacje .Jak będę miał problemy to się odezwę.

Opublikowano

Witam.

Ja zapytam o przegląd instalacji gazowej :ok: Pierwszy raz mamy taką przyczepę, więc nie bardzo wiemy co jaki okres się taki przegląd wykonuje i gdzie?

Przyczepa stoi w chwili obecnej w rejonie Żywca, a że planujemy wyjazd już końcem czerwca to wolałabym ten temat złatwić i mieć go z głowy. Przeglad "zwykły" mamy aktualny.

Pozdrawiam :)

Opublikowano
Przyczepkę trzymam za Wołominem