Skocz do zawartości

Przetwornica do auta który zasila wyposażenie kempingu.


radek999991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,  jestem  szczęśliwym posiadaczem kempingu.  Moim hobby jest wędkarstwo karpiowe. Związku z tym jeżdżę  kempingiem  w tzw.  dzicz ( odcięty od świata bez prądu i wody).  Chciałbym umilić sobie  zasiadkę na rybach  prądem który wykorzystam do np. Oświetlenia kempingu, zasilanie lodówki w skrajnych przypadkach , ewentualnie uruchomieniem wentylacji kempingu, i najważniejsze- zasilić serwis AGD ( np.tostownice , mikrofale , czy czajnik elektryczny,  i  mały TV.  Zdaje sobie sprawe ze przetwornica nie jest wstanie mi zasilić wszystkiego naraz. Tylko załóżmy jedno urządzenie. Mam kilka pytań odnośnie przetwornic bo jestem w tym kompletnie zielony i nie mogę sobie tego wyobrazić jak to działa w praktyce , wiem tylko że w moim przypadku potrzebna będzie przetwornica sinusowa. 

Pytanie  

1. Czy używając przetwornice musi być cały czas odpalony  samochod do ładowania akumulatora  ? Jeśli nie musi? To jak długo? 

2. Jaki akumulator muszę mieć w samochodzie żeby sprostał moim wymaganiom?

3. Jaka przetwornice możecie mi doradzić oczywiście taka która  sprosta moim wymaganiom a nie będzie kosztować,,miliony" ( może znacie jakieś modele ?) 

4. Jak dlugo może pracowac przetwornica w aucie żeby zasilić światło w kempingu?? ( zaznaczam że  chce przerobić światło na ledowe żeby pobierało mniej pradu )

5. Dodam że mam dostęp do akumulatorów do samochodów ciężarowych, czy mogę też je wykorzystać do pracy przetwornicy? 

Z góry dziękuję za odpowiedź, i liczę na wyrozumiałość :) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kemping to raczej miejsce i raczej nie mobilne (ciężko jest jeździć placem pod przyczepy i namioty a wręcz moim zdaniem to niemożliwe ?).  W Twoim przypadku to jest po prostu kamper,