Skocz do zawartości

Zakup pierwszej przyczepki


yanek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was serdecznie,przymieżam się do zakupu pierwszej w życiu przyczepki :tuptup: niestety jestem w tym temacie mocno zielony :wacko: budrzet to około 12-13tyś PLN , najbardziej podobają mi sie przyczepki marki Hobby , znalazłem takie ogłoszonko http://olx.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-hobby-excellent-535-CID5-IDcijfl.html#1502a1b942;promotedco myślicie o tej przyczepce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo nie obniżysz ceny, gość sam pisze że nie jest osobą potrzebującą....

 

ja już ją widziałem w ogłoszeniach w 2014roku

 

trzeba przyjrzec się mocowaniom zgubionego bagażnika, na żywca przez scianę + blacha od środka, jakiś tam jest inny kolor sciany dookoła....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie upieram sie przy tej przyczepie poprostu spodobała mi się ;) co do 3,5t to fajnie by było by się zmieścić( Viatol ) :(  co do dzieciaków to osobne łóżka nie koniecznie ale mogą też być . Dopiero zaczynam przygodę z Karawaningiem i Hobby mi się podobają ale nie wykluczam innych marek .Zastanawiło mnie też to jak można zgubić bagażnik :( no ale widocznie można :D

Edytowane przez yanek (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukając też potrzebowałem dla swojej rodziny 2+2 i do 3,5 t nic nie mogłem wypatrzec,

a budżet tez miałem do 15 tyś.

Znalazłem 1300 DMC, a tu wiadomo holownik musi być solidny bo i trzeba też na wyjazd zabrać całą masę

"potrzebnych" rzeczy. Widzę formalnych ograniczeń nie masz, więc z rozmiarem i wyposażeniem nie oszczędzaj

na DMC czy wyposażeniu. Ja przejechałem mnóstwo km i to FORUM też było bardzo pomocne no i udało się,

ale teraz po przejechaniu trochę kilometrów z domkiem i analizie, stwierdzam że bardzo by się przydały 2 osie, bo lepiej się prowadzi

po polskich :blagac: drogach.

Życzę Powodzenia i Pozdrawiam :yes:

Odnośnik do komentarza