Jump to content
szablasty

Czarny PR dla firmy gomarket

Recommended Posts

szablasty

Witam

Kupiłem kliny pod koła w sklepie którego nazwa zaczyna się na "go" , zapłaciłem wg ceny na ich stronie i oczekiwałem na przesyłkę, w zamian jej otrzymałem wiadomość, że kliny są za tanie ( błąd w cenie) i ich nie dostanę. Moja propozycja rozwiązania sprawy ( inne kliny, jeden klin) nie zostały zaakceptowane i zostałem wysłany na drzewo. No więc dzielę się tą informacją na forum żeby zrobić im czarny PR, bo ich po prostu nie lubię :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak

Myślę, że link do tego tematu wysłany do firmy załatwi sprawę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak

Ciekawy jestem reakcji firmy. Wysłałem im ten link. Zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Ciekawe on jak dużą kasę chodzi, może o jakieś 20zł

Share this post


Link to post
Share on other sites
DARDUS

Do poziomowania ja mam coś takiego, nawet dobrze spełniają swoja rolę.

post-19278-0-57354700-1435959987_thumb.jpg

post-19278-0-57021700-1435960010_thumb.jpg

post-19278-0-45867600-1435960034_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kristofer

Witam

Kupiłem kliny pod koła w sklepie którego nazwa zaczyna się na "go" , zapłaciłem wg ceny na ich stronie i oczekiwałem na przesyłkę, w zamian jej otrzymałem wiadomość, że kliny są za tanie ( błąd w cenie) i ich nie dostanę. Moja propozycja rozwiązania sprawy ( inne kliny, jeden klin) nie zostały zaakceptowane i zostałem wysłany na drzewo. No więc dzielę się tą informacją na forum żeby zrobić im czarny PR, bo ich po prostu nie lubię :)

 

Witam!

Od kilku lat obserwuję różne manewry cenowe w tym sklepie. Jednym razem coś kosztuje "tyle", a innym razem, "pół lub dwa razy tyle" :hmm:

Generalnie omijam miejsca, gdzie ceny są mało stabilne w wyniku częstych manipulacji, ponieważ sprzedawca akurat zwęszył większą koniunkturę. No, chyba, że są to trwałe obniżki lub okresowe promocje, co na ogół jest jasno opisane. Nie twierdzę, że w opisanym przypadku chodzi o jakieś manipulacje, jednak moim zdaniem, jeśli kupiłeś towar rejestrując się na stronie sklepu i skorzystałeś z zamieszczonej tam oferty, to nic więcej Cię nie interesuje, choćby nawet sprzedawca wpisał tam w wyniku pomyłki cenę 0,01 zł.

Jest to oferta handlowa i w momencie, gdy potwierdziłeś na stronie zakup i zaakceptowałeś tym samym cenę i regulamin sklepu, nic więcej Cię nie powinno obchodzić - towar powinieneś otrzymać w potwierdzonej wówczas cenie. Sprawa błędnie opisanej ceny, to problem sprzedawcy, a nie Twój. Towar powinieneś otrzymać po obowiązującej w chwili zakupu (kliknięcia) cenie - kropka.

Jeśli jest problem, to sprawa prosta - napisz do PIH, opisując szczegółowo sprawę. Racja jest po Twojej stronie (moim zdaniem), a sprzedawca zachowując się w taki sposób, jak opisałeś, ukazuje swoje mało profesjonalne oblicze (delikatnie rzecz ujmując).

IMHO

 

PS

Nawiasem mówiąc, trochę się dziwię, że bądź, co bądź znana i istniejąca nie od dziś firma, zachowuje się w ten sposób - dobrze wiedzieć.

Mimo wszystko, spodziewam się, że jest to jednak jakieś drobne nieporozumienie i wszystko zakończy się pomyślnie, a w/w firma wybrnie pozytywnie z tej niesmacznej sytuacji - zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krzysztof57

Gdzieś moze być ukryta formułka " strona/folder/informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 K.C."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak

Regulamin sklepu GoMarket:

 

"Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. [...]

Zamieszczone na stronach sklepu informacje o towarach są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ? 1 w związku z art. 61 ? 2 Kodeksu cywilnego. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru oferowanego przez Sklep".

 

I to tyle, tak więc wiadomo co odpiszą. Ja chyba nigdy nic u nich nie kupowałem, po prostu nie odpowiadały mi ceny w ich sklepie. Czym innym jest natomiast dbałość o dobre imię firmy.

 

Miałem przypadek w innym sklepie internetowym, gdzie kupowałem fabrycznie nowe felgi do przyczepy (nazwy nie wymienię, żeby nie być posądzonym o reklamę, choć w tym przypadku aż się chce zareklamować). Przy zakładaniu opon okazało się, że jedna felga jest krzywa. Po jednym telefonie, który wykonałem od razu u wulkanizatora zapakowali mi nową felgę i następnego dnia rano miałem u siebie następną sztukę, powiedziano mi, że tę uszkodzoną odeślę im jak będę mógł i nie ma absolutnie żadnego problemu. Od tamtego czasu kilkakrotnie dokonywałem już tam zakupów, szczerze to nawet nie bardzo porównując ceny w innych sklepach.

 

Prawda, że opłaca się szanować klienta i czasem nawet stracić te kilka złotych?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kristofer

W kontekście tego, co cytujesz z regulaminu, to faktycznie kiepsko to rokuje.
Mimo wszystko, jeśli w ogóle warto lub choćby tylko dla zasady, można się upewnić w WIIH, czy taka sytuacja i takiej treści regulamin, są zgodne z obecną literą prawa, prawami konsumenta itd. Wciąż w wielu miejscach można spotkać wiele nieprawidłowości, z których przeciętny człowiek nie zdaje sobie sprawy, więc warto pytać.
Inna sprawa, to dobry wizerunek firmy, który w tym przypadku ucierpiał całkiem niepotrzebnie i prawdopodobnie z dosyć błahej przyczyny.
Biura Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej są prawie w każdym mieście, łatwy jest też kontakt e-mail i telefoniczny, to nic nie kosztuje.
http://www.wiih.org.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pierzasty

Ciekawa sprawa z tym sklepem. Swojego czasu również kupiłem u nich klin(y) i też w systemie mieli coś "pokopane", jednak wtedy Pani sprzedała mi według ceny (2 w cenie 1-go :]  ) Jednak to z dwa lata temu. Generalnie ceny w tym sklepie są często "dziwne", często b. wysokie. Mimo, że mam go po drodze i przeważnie zakupione przedmioty mógłbym odebrać osobiście, to wolę kupić gdzie indziej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris_66

Regulamin sklepu GoMarket:

 

Prawda, że opłaca się szanować klienta i czasem nawet stracić te kilka złotych?

 

regulamin i internetowy sklep to jedno , ale w realu obsługa klienta w warszawskiej budzie nad wisłą też pozostawia wiele do życzenia, na wiosnę potrzebowałem uszczelniacza - podjechałem i okazało sie że jest przeterminowany - z wielkim fochem panienka zza laty rzuciła mi "to niech pan nie bierze" i zabrała tubkę, więcej nie odezwała się ani słowem  :look:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tarapukuara

Niestety w świetle prawa trudne do ruszenia, ale wiem przynajmniej o kolejnej firmie, którą będę omijał.

Dzięki za info i powiadomię znajomych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
szablasty

no to jeszcze wstawię korespondencję do nich :

biuro@gomarket.pl

 

         W nawiązaniu do złożonego, potwierdzonego i opłaconego zamówienia nr 32591 informuję, że zgodnie z regulaminem Państwa sklepu złożone i potwierdzone oferty są wiążące a dokonana płatność za towar dodatkowo potwierdza dokonanie transakcji. W związku jednak z tym, że jestem świadom faktu iż cena za zakupiony przeze mnie towar jest znacznie niższa niż u innych sprzedawców, w celu polubownego zakończenia transakcji proponuję w ramach zawartej umowy dostarczyć na mój adres tylko jeden z zakupionych klinów poziomujących. Rezygnuję tym samym z drugiego klina i torby którymi możecie Państwo dowolnie zadysponować. Gdyby jednak moja propozycja okazała się niemożliwa do zrealizowania, skłonny będę do zaakceptowania innego, podobnego klina poziomującego który być może Państwo posiadacie w swoich magazynach.

 

na co otrzymałem odpowiedź: niestety, nie możemy panu sprzedaż tych klinów w tej cenie. 

 

i moja odpowiedź do nich: 

 

Wynika z tego, że nie chcecie Państwo wywiązać się z zawartej umowy, a to już nie jest w porządku w stosunku do klienta tym bardziej, że zaproponował On (klient) rozwiązanie problemu w sposób który mógłby zadowolić obie strony. Nie świadczy to zbyt dobrze o Państwa podejściu do prowadzenie biznesu i do klienta w szczególności. No cóż, za swoje błędy trzeba czasem zapłacić, uderzyć się w pierś i wziąć  problem "na klatę" nawet za cenę straty paru złotych. Widać Państwu nie zależy na dobrej opinii na rynku co w przypadku tak wąskiego odbiorcy jak karawaningowcy powinno być szczególnie cenne. Pewnie nie wniosę sprawy do sądu o wydanie rzeczy z uwagi na to, że zbyt szanuje swój czas i dobre imię żeby na kogoś donosić, niesmak do Państwa "firmy" pozostanie mi jednak na długo :(

 

Wpłatę zwrócili więc kończę znajomość z tym sklepem, szkoda pisać na ich temat i tyle.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusz724

Ten sklep od dawna nie cieszy się dobrą opinią , my też mieliśmy nie zbyt miłe kontakty z tą firmą . Od tamtej pory nie robię u nich żadnych zakupów . :ee:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cicik

ostatnio często się spotykam (a kupuje relatywnie dużo części/akcesoriów samochodowych) ze można kupić towar zamieszczony na stronie "sklepu internetowego" ale musimy poczekać na coś w rodzaju akceptację / pozytywną weryfikację naszego zamówienia.

bierze się to stąd ze coraz więcej sklepów handluje rzeczami których faktycznie nie ma ... czyli są swego rodzaju pośrednikami.

 

ale jeżeli autor tematu dostała @ potwierdzenie ze zamówienie zostanie zrealizowane (rozdz. IV regulaminu tego sklepu) , następnie wpłacił pieniążki

a potem mu odmówiono sprzedaży towaru (a tak naprawdę WYDANIA towaru) to faktycznie ... granda :)


to tak jeszcze dodam swój przykład.
szukałem ostatnio opon terenowych do auta. ... są na rynku takie fajne goodyeary , bardzo chwalone na usa forach

no i w PL w moim rozmiarze kosztują +/- 700zł sztuka (ceny z najtańszych sklepów www.)

znalazłem sklep www. gdzie były wystawione za 550zł  - oczywiście "rzuciłem się" i zamówiłem. Dostałem @ zwrotnego ze trwa weryfikacja zamówienia. Po paru godz. miałem tel od miłej Pani z informacją ze niestety w tej cenie nie są w stanie sprzedać, ale mogą zaoferować za 650zł/szt ... czyli i tak taniej niż gdziekolwiek indziej znalazłem...

da się ? DA :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...