jarekd5 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Witam. Pod przednią podporą załamała mi się podłoga - niestety konstrukcyjnie podpora opiera się na ramie z jednej strony, a z drugiej strony na podłodze. Przeciążyłem i wyłamałem. Czy ktoś z Was miał taki problem i jak to naprawił? Myślałem o wycięciu kwadratu i wstawieniu. Nie wiem tylko jak to skleić, aby było mocne i bez śladów w luku wewnętrznym. Jak konserwujecie podłogę od strony spodniej - jakich używacie preparatów? JarekD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel67 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Dołączam się do pytania o konserwację spodu. Moja przyczepa jest z 2000r ale już widać ślady eksploatacji na sklejce (bo chyba to sklejka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomii Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 No dobra ale szkielet podłogi jest cały, dziura zrobiła się tylko w sklejce która przykrywa szkielet od spodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomii Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Co do konserwacji - na pewno nada się bezbarwny drewnochron. Ja zastanawiałem się na czymś bardziej gumowatym, coś na zasadzie biteksu do podwozi samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel67 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Też myślałem o jakimś preparacie bitexopodobnym. Zastanawiam się tylko czy podłoga nie przestanie oddychać i problem z wilgocią murowany. Kiedyś na domku letniskowym Taty malowałem gonty paskudztwem do konserwacji podkładów kolejowych (rewelacja) - tylko gdzie to kupić. Kolega radził mi aby po sezonie na suche podwozie nałożyć warstwę konserwacji samochodowej w zakładzie wykonującym takie usługi (natryskowo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekd5 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Dzięki za szybkie odpowiedzi. Podłoga wgniotła się od spodu , ze zdjęć z wizyt w fabrykach przyczep podłogi jak sądzę są z jednolitej sklejki, a tylko sciany i meble mają konstrukcję szkieletową ( moze się mylę dlatego pytam0. podpora wyłamując sklejkę wyparła lekko u dołu ścianę ok. 1 cm. Moje zdanie na wszelkie preparaty do podkładów kolejowych, bitex itp - wąchać to cały urlop w upały problematycznasprawa. Bardziej skłananiałbym się do oddychających. Przecież stanowczym środkiem jest żywica poliestrowa i mamy na lata, ale co z oddychaniem? Może ktoś ma kontakt z serwisem fabrycznym , jak oni patrzą na te sprawy? Jarekd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel67 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 U mnie tak podłoga, jak i ściany boczne to jednolita płyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomii Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Podłoga wygląda na jednolitą płytę, ale według mnie nią nie jest . U mnie podłoga ma sosnowy szkielet, dość gęsto ożebrowany. Całość przykryta jest zarówno od góry jak i od dołu płytą . Przestrzeń międzyżebrowa wypełniona jest izolacją. Na potwierdzenie, że nie zmyślam foto z mojej przyczepy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Tomii ma racje, podloga przyczepy jest zebrowana (to wzmocnienie) i pomiedzy zebrami jest ulozony fabrycznie styropian. Jarek, obawiam sie, ze jak strzelila listwa to nic nie pokleisz, pozostaje, zdemontowac podpore, ubytek starannie wypelnic, i w tym miejscu do podwozia przyfastrygowac blache, nastepnie podpore przykrecic. Robilem tak z kumplem dwa lata temu pod jego francuska baaardzo stara przyczepa z 1974 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubkacz Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Potwierdzam, pomysł z blachą zdaje egzamin - dokładnie rok temu tak naprawiłem swoją przyczepę, blacha ocynkowana - więc kłopot rdzy odpada. Miałem podobne problemy z podłogą w przednich narożnikach. Blachę umocowałem położyłem między budą a ramą i przykręciłem do ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek3 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Pawel!! niech Cię Bóg broni przed szukaniem tego ŚWIŃSTWA do impregnacji podkładów kolejowych.To jest BARDZO RAKOTWÓRCZE!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel67 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Dzięki - już zapomniałem o tym pomyśle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Od spodu jest jest fabrycznie sklejka wodoodporna impregnowana na czarno. Czarny drewnochron polskiej produkcji lub inny droższy odpowiednik bondex czy sadolin do impregnacji drewna na zewnątrz będzie idealny.Zapach zanika po około 2 dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekd5 Opublikowano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Dzięki wszystkim za uwagi. Biorę się do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pjp Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Koledzy ja miałem podobną sytułacje z podłogą i właśne wczoraj wzołem sę do roboty i zakonserwowałem całość biteksem było co robć ale myślę rze warto sę pomenczyć pod cycepą ps miłej pracy bo sezon sie zacznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.