Skocz do zawartości

Co sądzicie o przyczepie Dethleffs


dawesz

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM JESTEM TU NOWY W FORUM

NIGDY JESZCZE NIE MIALEM PRZYCZEPY KEMPINGOWEJ 

 

MAM ZAMIAR KUPIC TA PRZYCZEPE JUZ OGLONALEM JA JEST SUCHA NIE SMIERDI I SIE NAM  PODOBE ALE JEST TEZ MANKAMENT TAKI..

 

JEST WSTAWIONY Z TYLU Z LEWEJ STRONY DRZWI KAWALEK NOWEJ SCIANY I Z PRZODU Z LEWEJ OD DOLU OKOLO 30 CM DO GORY I DLUGIE DO NADKOLA , WIDAC TO NA FOTKACH KLAPA BAGAZNIKA TEZ WYMIENIONA

 

MA TO JAKIS WPLYW DLA UZYTKOWNIKA I POTEM W EWENTUALNEJ ODSPRZEDAZY  

 

 

LINK DO OGLOSZENIA ,,,,:        http://allegro.pl/kamping-dethleffs-typ-et5-i4966022866.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może nie zauważyłeś, ale tylnia ściana jest robiona z lewej i prawej strony, oraz boczna prawa jest cała nowa od drzwi do końca. Przyczepa musiała być bardzo mocno uderzona, a pęknięcia  z przodu tylko to potwierdzają (naprężenia konstrukcji). W tym wszystkim najgorsze jest, że nie ma zdjęć z przed naprawy jak to wyglądało oraz z trwania prac - przebiegu naprawy, nie wiadomo, czy jest to zrobione na sztukę, czy zgodnie ze sztuką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM JESTEM TU NOWY W FORUM

NIGDY JESZCZE NIE MIALEM PRZYCZEPY KEMPINGOWEJ 

 

MAM ZAMIAR KUPIC TA PRZYCZEPE JUZ OGLONALEM JA JEST SUCHA NIE SMIERDI I SIE NAM  PODOBE ALE JEST TEZ MANKAMENT TAKI..

 

JEST WSTAWIONY Z TYLU Z LEWEJ STRONY DRZWI KAWALEK NOWEJ SCIANY I Z PRZODU Z LEWEJ OD DOLU OKOLO 30 CM DO GORY I DLUGIE DO NADKOLA , WIDAC TO NA FOTKACH KLAPA BAGAZNIKA TEZ WYMIENIONA

 

MA TO JAKIS WPLYW DLA UZYTKOWNIKA I POTEM W EWENTUALNEJ ODSPRZEDAZY  

 

 

LINK DO OGLOSZENIA ,,,,:        http://allegro.pl/kamping-dethleffs-typ-et5-i4966022866.html

Generalnie z tych zdjęć mało widać. Trzeba było przy oględzinach zrobić foto.

Pomijając jej stan, masz do tego odpowiedni holownik?

Czym to chcesz ciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach