Skocz do zawartości

Proszę o ocenę


Kielek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Znajomy prosił mnie o pomoc w zakupie przyczepy a ja proszę was o pomoc w ocenie. 

Na pierwszy ogień podrzucił mi Chateau i proszę Was o ocenę i opinie a może ktoś zna widział tą przyczepką w akcji.

 

 http://olx.pl/oferta/przyczepa-chateau-4osobowa-CID5-ID5XENW.html#0210d1affd

 

 Przesyłam jeszcze inne zdjęcia dosłane przez sprzedającego.

Jeżeli ktoś z Was z okolic Łodzi mógłby podjechać zobaczyć tą przyczepę w realu byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.

 

post-14772-0-55293700-1417722680_thumb.jpgpost-14772-0-98753400-1417722691_thumb.jpgpost-14772-0-37177000-1417722706_thumb.jpgpost-14772-0-58111900-1417722717_thumb.jpgpost-14772-0-03185900-1417722732_thumb.jpgpost-14772-0-14171900-1417722745_thumb.jpgpost-14772-0-59437400-1417722760_thumb.jpgpost-14772-0-95915600-1417722774_thumb.jpgpost-14772-0-81357600-1417722791_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Jeżeli ktoś z Was miałby w pobliżu jakąś suchą przyczepkę do 6500 zł, DMC do 1300 kg to proszę o kontakt

 

Sprowadź znajomych na ziemię. Kwotę trzeba podwoić, aby kupić zaledwie stan zadowalający.

Chyba, że wierzą w cuda ;)

Przepraszam, ale nie mam już siły pisać o przyczepach po 6 tys. :pad: , wszystko jest na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, w grę wchodzą Niewiadówki. Z drugiej strony, ładnie utrzymana N126 lub po sensownym "remoncie" też nie będzie tania. Niestety, ale i w tym segmencie należy mieć się na baczności i bardzo uważnie wszystko sprawdzać. Mimo, że  Niewiadówki uchodzą za niezniszczalne i sama skorupa nadwozia jest faktycznie "pancerna", to jednak potrafią przeciekać jak sito, meble się rozpadają, a wykładziny zamieniają się w pył i obwisłą "ścierkę". Typowy remont polega zwykle na zamaskowaniu wszystkich niedoskonałości i zamontowaniu kilku "wodotrysków". Remont sensowny, to rozebranie do ostatniej śrubki, przywrócenie szczelności, pomalowanie i kompletna wymiana całego środka (na oryginalny). Często wymagana jest też wymiana mebli, przy okazji której można wykonać pewne modyfikacje.
To tylko niektóre z prac, ich zakres jest dużo większy.
Moim zdaniem, sensownie i rzetelnie wyremontowana Niewiadówka nie będzie tania, a jej stan i żywotność na kolejne lata,  niczym nie będzie się różnić od fabrycznie nowej. Cena takiej N-ki nie będzie niska, ale jednak dużo niższa od tej z fabryki i właśnie takich Niewiadówek warto szukać.
IMHO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, w grę wchodzą Niewiadówki. Z drugiej strony, ładnie utrzymana N126 lub po sensownym "remoncie" też nie będzie tania. Niestety, ale i w tym segmencie należy mieć się na baczności i bardzo uważnie wszystko sprawdzać. Mimo, że  Niewiadówki uchodzą za niezniszczalne i sama skorupa nadwozia jest faktycznie "pancerna", to jednak potrafią przeciekać jak sito, meble się rozpadają, a wykładziny zamieniają się w pył i obwisłą "ścierkę". Typowy remont polega zwykle na zamaskowaniu wszystkich niedoskonałości i zamontowaniu kilku "wodotrysków". Remont sensowny, to rozebranie do ostatniej śrubki, przywrócenie szczelności, pomalowanie i kompletna wymiana całego środka (na oryginalny). Często wymagana jest też wymiana mebli, przy okazji której można wykonać pewne modyfikacje.

To tylko niektóre z prac, ich zakres jest dużo większy.

Moim zdaniem, sensownie i rzetelnie wyremontowana Niewiadówka nie będzie tania, a jej stan i żywotność na kolejne lata,  niczym nie będzie się różnić od fabrycznie nowej. Cena takiej N-ki nie będzie niska, ale jednak dużo niższa od tej z fabryki i właśnie takich Niewiadówek warto szukać.

IMHO

Wiem coś na ten temat. Sam kupiłem N126e za 1100zł a dołożyłem na dzień dzisiejszy ponad 4000zł nie licząc mojej pracy od lipca do dzisiaj. Ale każdy musi sam ocenić czego oczekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekażę mu Wasze cenne wskazówki i będę namawiał do zwiększenia kwoty przynajmniej do 10 000 zł. Chyba lepiej wziąć kredyt i dołożyć niż kupić niby okazję i później dokładać nie wiadomo ile bo może się okazać że wydatki na remont będą dużo wyższe niż sama przyczepa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooooo ale masę całkowitą to ma fest. Chyba dnia zabraknie żeby ją załadować do pełna :hmm:

No to jeszcze jakie prawo jazdy na to trzeba  :hmm: I jaki holownik to może pociągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.