tomekk Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Witam ! Kochani mam pytanie. Chodzi o skrzynię DSG. W wyniku diagnozy okazało się, że hałasowanie jest spowodowane sprzęgłem. Pytanie brzmi : czy można w amatorskich warunkach zrobić wymianę uszkodzonego elementu, czy też jest to tak kosmiczny wynalazek, że bez serwisu nie podchodź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Jutro dam Ci znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Witam ! Super ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhalt Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Też chętnie poczytam co powie fachowiec. Ale nie mając nic lepszego do roboty w tej chwili obstawiam, że: - sprzęgło jest mokre (wielopłytkowe, pracujące w oleju) i nie ma możliwości dobrać sie do niego po amatorsku; - niezależnie od powyższego prawdopodobnie nie tyle sprzęgło na...a, ale koło dwumasowe, które jak najbardziej w skrzyniach dwusprzęgłowych jest stosowane (a wówczas tym bardziej nie ma możliwości zabierać się do naprawy w przydomowym garażu, gdyż nie uda się zregenerować koła zamachowego dwumasowego przy użyciu młotka i imadła oraz paru kluczy). Będę śledził wątek na ile moje spekulacje znajdą odzwierciedlenie w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gewehr Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 To Ci będzie potrzebne: http://allegro.pl/s1250-przyrzad-do-wymiany-sprzegla-dsg-i4557944292.html?source=mlt Jeśli nie masz, wstaw auto do serwisu. Jak spartolą, to pójdzie na ich koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 A więc tak, jak najbardziej można to wymienić samemu, jeżeli ktoś ogarnia mechanikę samochodową. Ale trzeba mieć przyrząd o którym pisze Gewehr bo chodzi o zdystansowanie tego sprzęgła. A za wymianę w warsztacie( o ile mają przyrząd) trzeba by było zapłacić około 1200zł plus oczywiście sprzęgło i dwumasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Witam ! Dziękuje za cenne informacje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiodor123 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Ja bym proponował jednak porządny warsztat to nie maluch że wszystko dwoma kluczami naprawisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) tutaj nie chodzi o warsztat ale o przyrząd którego nie opłaca się kupować do jednorazowej wymiany sprzęgła bo jest bardzo drogi, podejrzewam że jeżeli ktoś potrafi naprawiać samochody to spokojnie sobie da rade zmienić to sprzęgło, ale w tym przypadku najlepiej jest jednak skorzystać z pomocy warsztatu samochodowego. Edytowane 4 Września 2014 przez TOM3653 (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bialy Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Koledzy pytanie jeszcze czy skrzynia jest 6-cio czy 7-mio biegowa, przyrząd który jest w linku służy do wymiany koszy sprzęgłowych w skrzyni 7-mio biegowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 To i tak nie ma większej różnicy bo zakup tego urządzenia do jednorazowej roboty i tak nie jest opłacalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Tomekk, rozumiem, że hałasuje tylko w trybie N i P ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 5 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Witam ! Tomekk, rozumiem, że hałasuje tylko w trybie N i P ? Hałasuje również w trybie D,po zdjęciu nogi z gazu.Najbardziej słychać podczas gaszenia silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Mam tak już od 1,5 roku (ale nie słyszę nic w trybie D). Wcześniej wymieniana była dwumasa jakieś 70k km, Valeo. Przyzwyczaiłem się i olałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_p Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Mi tez lekko halasuje, ale tylko na N i P i tylko na zimnym silniku. W sumie nie wiem dlaczego. Trwa to juz prawie rok, ale nic sie nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.