Skocz do zawartości

Zakup nowej przyczepy


Rob3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów

 

Jestem zainteresowany zakupem pierwszej przyczepy.Nasza rodzina to ja z żoną oraz dwójka dzieci 6 i 11 lat. Jako że jestem z południa Polski kilka razy odwiedziłem dwa komisy w Bieruniu (około 50 km ode mnie). W komisie Klaja stoi przyczepa która mi sie bardzo podoba (nie jest wystawiona oficjalnie na stronie) tj. Dethleffs model family z 99 roku. Przyczepa zarejestrowana w Polsce na numerach SK (Katowice) Myślę że ktoś z Was był w tym komisie, (ewentualnie może podjechać i ocenić wtedy zapraszam na grlila :)) i coś więcej powiedzieć o niej. Z tego co pytałem to cena to około 18 tys. złotych, wyposażenie i wygląd zewnątrzy i wewnętrzny  wydają się być ok ale jak wspomnmiałem nie znam się na tym.

Zaczyna mnie to kręcić, i żona też napaliła się, nie wiem co robić. Piszczie w temacie lub  na email rob3@op.pl.

 

Pozdrawiam

Robert

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie