Skocz do zawartości

Hobby 7xx pomoc przy zakupie


cichy3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Jestem początkującym, jeździłem trochę z przyczepką teścia tą malutką niewiadowską i postanowiłem zająć się tą formą wypoczynku na poważnie.

Przymierzam się do zakupu Hobby 7xx z 2000 w górę czyli dość długiej. Mam czym ciągnąc więc nie to stanowi problem. Chcemy podróżować w 6 osób więc potrzeba dużo miejsca.

Jakie są Wasze doświadczenia z jazdą tak długimi przyczepami, czy nie będzie to zbyt uciążliwe chodzi mi o parkowanie na kempingach, samą jazdę i tak dalej.

Proszę o Wasze wszelkie rady.

Czy napęd mover do takiej przyczepy 2 osiowej, cztero kołowej musi mieć też cztery silniki po jednym przy każdym kole?

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze waga takiej przyczepy będzie duża więc bankowo załapiesz się na prawojazdy B+E. Ja miałem 540 Hobbika i jazdą z nim była przyjemniejsza niż z krótszą 470-tka, minus będzie jedynie z kempingami. Nie chce wprowadzać Cię w błąd ale raczej mniejsze kempingi, takie bardziej kameralne będziesz musiał w większości przypadków sobie odpuścić bo nie zmieścisz się na nie :)

Co do movera to przy 2 osiówkach osobiście widziałem 4 rolki napędowe - po rolce na koło, ale wiem że montują też zwykłe tylko nie wiem jaką to ma wydajność manewrową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że będzie Viatoll to pewne a co za tym idzie odpowiednie uprawnienia.

Ja co prawda nie mam dużej przyczepy ale jej długość z dyszlem to 7,1m.

Jazda z przyczepą o 1-2 metry na pewno będzie inna, tym bardziej jak będzie miał

2,5m szerokości, na wąskich drogach może być nieciekawie, to samo na małych kempingach

ale można przecież takie omijać. Dwie osie to w prowadzeniu raczej zaleta (opinie posiadaczy takich przyczep)

tylko w ustawianiu jest problem bo ciężej jest taką przyczepką manewrować (ręcznie). Mover pewnie pomoże.