COLLINS18 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Nasz nowy holownik Passat 1.9 TDI 105km Trzeba jeszcze zamontować hak i chip tunning do 140km i 320 NM Na razie jeszcze męczę asterkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Witam ! Masz świadmość, że chip tunning od 2500 obr/min tak naprawdę z przyczepą na niewiele się zda ? Auto oczywiście ładne, kombi - pakowne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Witam Kolegę po holowniku. Mam 2,0 TDI 140 km, 320 NM, tylko automat, ale kolorek dokładnie ten sam. Bardzo przyjemne i wygodne autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COLLINS18 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Trochę mi tej mocy brakuje. Jeździłem takim passatem ale sedan po chipe i powiem, że jeździło się o niebo lepiej. A jeśli chodzi o holowanie cepki to myślę, że poprawa też będzie ale jaka to w praniu się okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Spokojnie dasz radę. Nawet bez tuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Witam ! Spokojnie dasz radę. Nawet bez tuningu. Właśnie, może narazie nie inwestuj i potestuj. Miałem kiedyś Outka 140 KM i 170 KM po tuningu. Przyczepa 1500 kg i tak naprawdę te 170 KM nigdy podczas holowania nie odczułem, solo już tak. Z perspektywy myślę, że szkoda kasy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Collins, Tomekk ma rację, nie wywalaj kasy. Zamontuj hak i zobaczysz. Naprawdę da radę z dużym zapasem z Twoją budką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Witam ! Przepraszam, że się tak wymądrzam. ale patrzę, że przesiadasz się z benzyny na diesla, tak jak ja kiedyś i popełniłem po drodze parę błędów, których można uniknąć. Jeden z nich to właśnie chip tunning. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cicik Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 weź go najpierw na hamownie bo standardowo silniki vw sa "niedoszacowane" w Motorze nr 23 z tego roku jest takie zestawienie rzeczywistej mocy - wg. badania Twój silnik ma ok +/- 3% więcej KM (szału nie robi ale zawsze) za to silnik Robaka ma aż 7% czyli ok 150KM. ps. mój kolega octawią z tym silnikiem zrobił ponad 700tyś - bez generalnego remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyrek Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A ja uważam ze dobry chip poprawi komfort jazdy z przyczepą jaki i bez. Te silniki dobrze znoszą takie modyfikacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Collins, cały temat sprowadza się do tego, że tuning nie ma sensu, a za zaoszczędzone środki postawisz nam przy okazji po bezalkoholowym jak będzie okazja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrino Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 (edytowane) witam, ja mam ten sam silnik w mojej Octavi, co do mocy to potwierdzam że potrafi być więcej niż podaje fabryka. U mnie wychodzi 112KM i 256 Nm bez chipa. Co do odczuć z jazdy z cepką to nie mam powodów do narzekania, wiadomo lepiej mięć więcej koni/momentu niż mniej jednak spokojnie daje radę z tonową cepką, póki co nie widzę dużej różnicy czy ciągam swoją czy szwagra eNkę. Co do Paska to ładna sztuka - to jest mój typ najlepiej w wersji R-line . Aha, w Pasku niestety czuć trochę większą masę auta więc chip może się przydać. Edytowane 11 Lipca 2014 przez terrino (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gewehr Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A ja bym wprowadził wirus. Solo lepsze spalanie, a z cepką bez zmian. Jak tuning pod cepkę, to do wymiany wtryski, turbo i mapa. VW, lubi modyfikacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krixos Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Mam Tourana z tym samym silnikiem i wcześniej z budką DMC 1000 kg czułem wyraźnie podjazdy i górki. Po zmianie przyczepy na cięższą (teraz 1200 kg) i zmianie mapy wtrysku na ok 140 KM nie ma problemu z żadnym ruszaniem pod górkę, długimi podjazdami czy też przyspieszaniem np do wyprzedzania. A najbardziej cieszy spalanie. np na trasie ok 250 km , ok połowa trasy po górach w okolicach Krynicy wyszło mi w okolicach 9 l/100 km Sądzę , że warto zainwestować i jeździć bezpieczniej i bardziej komfortowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spablo1 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A ja w odróżnieniu od Kolegów wypowiadających się w tym temacie powiem tak: Ładny wózek Gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.