Skocz do zawartości

Nasz nowy holownik :)


COLLINS18

Rekomendowane odpowiedzi

Nasz nowy holownik :)

 

Passat 1.9 TDI 105km

Trzeba jeszcze zamontować hak i chip tunning do 140km i 320 NM :D

 

Na razie jeszcze męczę asterkę :)

 

10314518_276526899205847_19131144584439610462746_276526859205851_67247622317236110526102_276526855872518_830165352388005

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Trochę mi tej mocy brakuje. Jeździłem takim passatem ale sedan po chipe i powiem, że jeździło się o niebo lepiej. A jeśli chodzi o holowanie cepki to myślę, że poprawa też będzie ale jaka to w praniu się okaże :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Spokojnie dasz radę. Nawet bez tuningu.

 

Właśnie, może narazie nie inwestuj i potestuj. Miałem kiedyś Outka 140 KM i 170 KM po tuningu. Przyczepa 1500 kg i tak naprawdę te 170 KM nigdy podczas holowania nie odczułem, solo już tak. Z perspektywy myślę, że szkoda kasy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź go najpierw na hamownie bo standardowo silniki vw sa "niedoszacowane" :) w Motorze nr 23 z tego roku jest takie zestawienie rzeczywistej mocy - wg. badania Twój silnik ma ok +/- 3% więcej KM (szału nie robi ale zawsze)

za to silnik Robaka ma aż 7% czyli ok 150KM.

 

ps.

mój kolega octawią z tym silnikiem zrobił ponad 700tyś - bez generalnego remontu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja mam ten sam silnik w mojej Octavi, co do mocy to potwierdzam że potrafi być więcej niż podaje fabryka. U mnie wychodzi 112KM i 256 Nm bez chipa. Co do odczuć z jazdy z cepką to nie mam powodów do narzekania, wiadomo lepiej mięć więcej koni/momentu niż mniej jednak spokojnie daje radę z tonową cepką, póki co nie widzę dużej różnicy czy ciągam swoją czy szwagra eNkę. Co do Paska to ładna sztuka - to jest mój typ najlepiej w wersji R-line :). Aha, w  Pasku niestety czuć trochę większą masę auta więc chip może się przydać.

Edytowane przez terrino (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Tourana z tym samym silnikiem i wcześniej z budką DMC 1000 kg czułem wyraźnie podjazdy i górki. Po zmianie przyczepy na cięższą (teraz 1200 kg) i zmianie mapy wtrysku na ok 140 KM nie ma problemu z żadnym ruszaniem pod górkę, długimi podjazdami czy też przyspieszaniem np do wyprzedzania. A najbardziej cieszy spalanie. np na trasie ok 250 km , ok połowa trasy po górach w okolicach Krynicy wyszło mi w okolicach 9 l/100 km 

Sądzę , że warto zainwestować i jeździć bezpieczniej i bardziej komfortowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.