Skocz do zawartości

Ocena przyczepy z Leżajska


DARO111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jestem zainteresowany zakupem przyczepy z Leżajska,może ktoś z forumowiczów oglądał lub ma informacje na temat tej przyczepy

http://otomoto.pl/burstner-trecento-T4312059.html

Sam na podstawie zdjęć nie mogę ocenić stanu technicznego.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele na podstawie tych fotek nie da się powiedzieć. Mnie nie podoba się trochę tylna ściana (patrząc pod różnymi kątami - ruszając ekranem dół /góra) - zaznaczyłem dziwne miejsca na załączniku.

 

Napisane w ogłoszeniu, że pierwszy właściciel - jeżeli to prawda, to dzwoń, pytaj - na pewno dowiesz się wszystkiego.

 

dziwne, że taka ładna przyczepa, a ta łazienka nie używana - po co kupować i nie korzystać i tracić miejsce - ale "kto bogatemu zabroni..."

 

bardzo fajna przyczepa, rozmiar 420 ? cena jeżeli stan jest ok - też dobra.  Na plus ładna markiza kasetowa, okno dachowe, jakaś pewnie antena TV.

 

odnośnie tej tylnej ściany - proponuje poszukać podobnej przyczepy w necie i porównać, czy ta tylna ściana tak wygląda.

 

P.S

dużo ostrożności, nie nabierać się na wygląd przyczepy :)

post-8007-0-46127200-1398019350_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta tylna ściana też mi się wydaje podejrzana, przednia też (spasowanie pokrywy) , na ścianie z drzwiami  (uwaga - jednoczęściowymi ) u góry jest kratka wentylacyjna - chyba z innej bajki, ściana bez drzwi - jakoś pofalowana, ogólnie na mnie robi to wrażenie jakby geometria poszycia rozjechała się z geometrią szkieletu, biorąc pod uwagę jeszcze uwagi dotyczące opon sugerowałbym wnikliwe oględziny osi, mocowania osi , ramy na całej długości i zaczepu.

No i te teksty (bajer) :

" pierwszy właściciel, bardzo zadbana w idealnym stanie." - potem się okaże że pierwszy w kraju

" bardzo funkcjonalne wnętrze" - na mnie robi wrażene ciasnoty - ale to może tylko wrażenie 

" świetna markiza rozkładana korbką w minutę".

"dwa bagażniki bardzo duże",

" Nowe opony R14C," - dlaczego nowe - poprzednie się zniszczyły? dlaczego?"  Dlaczego "C" - twarde ? 1250 kg to nie jest obciązenie którego nie zniosą zwykłe opony? No i trochę głeboko te koła w nadkolach.

"Bardzo ładnie oświetlona",

" ubikacja nigdy nie używana.

"przyczepa dla wymagających i gorąco polecam" - połechtanie po ambicjach
"Przyczepa bezwypadkowa!" - ale może pokolizyjna ?

"świetnie się prowadzi , ponieważ jest bardzo dobrze wyważona." - uspokojenie dla kogoś komu się wydaje że może być za duża
"Lekka i łatwa w manewrowaniu" -jak wyżej-  przy czym moim zdaniem nie popartym praktyką, przyczepa z umieszczonymi na tyle łazienką i kuchnia powinna być bardzo zdradliwa przy dynamicznych manewrach.

 

Jeszcze raz sugerowałbym przed zakupem dokładne, wnikliwe oględziny i to nie jeden raz. 

 

Dodałbym bardzo ostrożne podejrzenie - przyczepa po " twardym" uderzeniu w ramę, oś, może była na haku samochodu który miał czołowe zderzenie?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kratka na ścianie to pewnie wyciąg z pochłaniacza. A czy rączki manewrowe są w tym modelu kręcone na przelot  :hmm: ? W kibelku widać śruby mocujące.

A drzwi jednoczęściowe przejdą.

Edytowane przez DOMINO7 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta tylna ściana też mi się wydaje podejrzana, przednia też (spasowanie pokrywy) , na ścianie z drzwiami  (uwaga - jednoczęściowymi ) u góry jest kratka wentylacyjna - chyba z innej bajki, ściana bez drzwi - jakoś pofalowana, ogólnie na mnie robi to wrażenie jakby geometria poszycia rozjechała się z geometrią szkieletu, biorąc pod uwagę jeszcze uwagi dotyczące opon sugerowałbym wnikliwe oględziny osi, mocowania osi , ramy na całej długości i zaczepu.

No i te teksty (bajer) :

" pierwszy właściciel, bardzo zadbana w idealnym stanie." - potem się okaże że pierwszy w kraju

" bardzo funkcjonalne wnętrze" - na mnie robi wrażene ciasnoty - ale to może tylko wrażenie 

" świetna markiza rozkładana korbką w minutę".

"dwa bagażniki bardzo duże",

" Nowe opony R14C," - dlaczego nowe - poprzednie się zniszczyły? dlaczego?"  Dlaczego "C" - twarde ? 1250 kg to nie jest obciązenie którego nie zniosą zwykłe opony? No i trochę głeboko te koła w nadkolach.

"Bardzo ładnie oświetlona",

" ubikacja nigdy nie używana.

"przyczepa dla wymagających i gorąco polecam" - połechtanie po ambicjach

"Przyczepa bezwypadkowa!" - ale może pokolizyjna ?

"świetnie się prowadzi , ponieważ jest bardzo dobrze wyważona." - uspokojenie dla kogoś komu się wydaje że może być za duża

"Lekka i łatwa w manewrowaniu" -jak wyżej-  przy czym moim zdaniem nie popartym praktyką, przyczepa z umieszczonymi na tyle łazienką i kuchnia powinna być bardzo zdradliwa przy dynamicznych manewrach.

 

Jeszcze raz sugerowałbym przed zakupem dokładne, wnikliwe oględziny i to nie jeden raz. 

 

Dodałbym bardzo ostrożne podejrzenie - przyczepa po " twardym" uderzeniu w ramę, oś, może była na haku samochodu który miał czołowe zderzenie?

 

myślę, że o krok za daleko się posuwasz -chyba że, wiesz więcej niż da się wyczytać w aukcji.

 

na początek - faktycznie klapa przednia mocno nie spasowana - sprawdzić dlaczego..

 

drzwi z jednego kawałka - dla mnie duża zaleta - solidniejsze, mniej problemów z nimi - przez 3 sezony może 2-3 krotnie otwierałem połówkę drzwi..

 

kratka wentylacyjna blisko drzwi- też ją widziałem - uznałem, że może tam być wylot okapu od kuchni - sprawdzić

 

opony wzmocnione - wcale nie są twarde, jest to zaleta a nie wada... nawet jak przyczepa waży 750kg..... wolałbym mieć wzmocnione opony...

 

Z resztą się zgadzam - czuć z daleka ofertą handlarza a nie właściciela i to 1... - jak znam życie przyczepa z Francji po przygodach.

 

ja tam nie widzę wad na ścianach bocznych

 

Sprawdzenie całej ramy i podłogi to obowiązek przy każdej przyczepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem to co mi się zauważyło i skojarzyło - mogę się mylić.

Co do opon,  jeździłem kiedyś z konieczności na oponach "C" osobowym samochodem - po tym doświadczeniu byłbym ostrożny w zakładaniu takich opon tam gdzie nie jest to przewidziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem to co mi się zauważyło i skojarzyło - mogę się mylić.

Co do opon,  jeździłem kiedyś z konieczności na oponach "C" osobowym samochodem - po tym doświadczeniu byłbym ostrożny w zakładaniu takich opon tam gdzie nie jest to przewidziane.

W osobówce nacisk pojedyńczego koła to ok 350kg. W przyczepie jest to 2 razy tyle. Jak są wzmacniane to i dobrze :ok:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalezienie podobnej przyczepy na fotkach z netu - nie jest trudne. Kratka wentylacyjna - identyczna, o dziwo śruby od rączek manewrowych też... ale już tylna ściana wygląda zdecydowanie inaczej.

 

szukałbym śladów napraw właśnie zaczynając od tego elementu przyczepy - może klasyczne najechanie na tył ?

 

nie wiem jak wygląda przyczepa po tym jak holownik zaliczy czołowe zderzenie (tu też zależy z czym i jakie prędkości) - ale obawiam się, że z takiej przyczepy to nie byłoby nic więcej do sprzedania jak tylna ściana...

 

 

post-8007-0-66039700-1398025599_thumb.jpg

post-8007-0-49298300-1398025610_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W osobówce nacisk pojedyńczego koła to ok 350kg. W przyczepie jest to 2 razy tyle. Jak są wzmacniane to i dobrze :ok:.

U mnie DMC wynosi 2230kg - bardzo pobieźnie szacując, obciązenie jednej osi to w przybliżeniu 1115 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale raczej nie jeździsz zawsze załadowany do maxa? Podejrzewam, że na ogół  waga Twojego auta to MW+ Ty+ ewentualnie zbiornik paliwa. A przyczepa w większości przypadków waży tyle ile DMC albo i ciut więcej. Poza tym tam masz 2 osie i 4 koła a w budzie o połowę mniej.

Napiszę jeszcze raz że jak jest wzmocniona, to dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale raczej nie jeździsz zawsze załadowany do maxa? Podejrzewam, że na ogół  waga Twojego auta to MW+ Ty+ ewentualnie zbiornik paliwa. A przyczepa w większości przypadków waży tyle ile DMC albo i ciut więcej. Poza tym tam masz 2 osie i 4 koła a w budzie o połowę mniej.

Napiszę jeszcze raz że jak jest wzmocniona, to dobrze.

 

Pozostanę przy swoim zdaniu na ten temat. W przypadku zastosowania opon "C" na idealnej równej drodze ta różnica zdań jest bez znaczenia , ale po wjechaniu na przysłowiowe " polskie drogi" - szkoda  przyczepy. No, ale nie to jest tematem tego wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.dziękuję za wszystkie informacje,znalazłem ofertę  tej samej przyczepy na innym portalu ale niestety z inną ceną która dla mnie jest zaporowa

.http://olx.pl/oferta/przyczepa-kempingowaburstner-bardzo-ladna-CID5-ID4HrCW.html#c31012eff6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.