Skocz do zawartości

Kupować - nie kupować?


pawelsn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów!

Mam pytanie trochę z innej beczki mianowicie, czy kupować przyczepkę jeszcze teraz czy odpuścić do wiosny. Pytanie wzięło się z tąd, że wczoraj w jednym z komisów sprzedawca przekonywał mnie, że wiosną (kwiecień, maj) zupełnie nie będzie w czym wybierać i sugerował, żeby zapłacić zaliczkę:). Dodam, że jestem "początkujący" i nie wiem czy mu wierzyć. Chociaż przyznać trzeba, że ofert na allegro i tablicy jest 1/3 tego co było choćby w październiku. Z góry dzięki za pomoc.

P.S. A może ktoś ma do sprzedania lub polecenia przyczepkę 4 osobową tak 10 do 15000, oczywiście w dobrym stanie:)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

My  zakupiliśmy teraz, ceny obserwowałem od sierpnia poszło mocno w dół i większa możliwość negocjacji cenny. Na wiosnę ciężko wyczuć na pewno handlarze na zworzą przez zimę a ceny będą trzymać przed sezonem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybierać to może i będzie w czym, ale na pewno będzie drożej i to sporo.

Potwierdzam.

Będzie drożej już od stycznia.

Ja swoją Hobby kupiłem w pażdzierniku.

Uważam że jesień to najlepszy czas na zakup przyczepy.

Wtedy jest dużo czasu na przygotowanie przyczepy pod własne potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli bieżesz pod uwagę przyczepę bez toalety, to mogę zaproponować swoją, jest w dziale ogłoszeńhttp://forum.karawaning.pl/topic/15632-s-sprzedam-przyczep%C4%99-caravelair-a-3700-1990r-dmc-870-kg/

 

. Namawiać i słodzić nie będę. Najlepiej jak ocenią ją forumowicze. Wszelkie uwagi biorę "na klatę" i na nikogo się nie obrażę :] . Od siebie mogę zaoferować jedynie uczciwość i zgodność przyczapy z opisem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach