Skocz do zawartości

Honda CR-V iCDTI


MichalKJ

Rekomendowane odpowiedzi

Jako słynny spalacz sprzęgła podczas cofania z przyczepa pod górę bardzo proszę o doświadczenia z trwałościa sprzęgła w Hondzie CR-V DieselNissan Qashqai czt. Renault się nie bardzo sprawdza w tej roli......sciana.gif

Myślę teraz o wymianie Qahqaia na CR-V, Grand Vitara DDiS odpadł po głębszej analizie, też zreszta Renault.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a więc zostaje kupić automat lub autko z reduktorem. :niewiem:

Pozdrawiam.

 

lub jak już radzono - mover do przyczepy - wyjdzie najtaniej.

 

ja właśnie jestem po tej inwestycji i nie muszę już kupować auta 4x4 żeby wyjechać z miejsca parkowania przyczepy na teren płaski i twardy - ale o tym już w innym wątku :]

 

nie wspominam już o wygodzie na cempingach - żałuję tylko , że zamontowany po Chorwacji a nie przed :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

lub jak już radzono - mover do przyczepy - wyjdzie najtaniej.

 

ja właśnie jestem po tej inwestycji i nie muszę już kupować auta 4x4 żeby wyjechać z miejsca parkowania przyczepy na teren płaski i twardy - ale o tym już w innym wątku :]

 

nie wspominam już o wygodzie na cempingach - żałuję tylko , że zamontowany po Chorwacji a nie przed :]

 

No i jest! CRV 2.0 Executive 2009 ........ benzyna. koniec poszukiwań, teraz hak i jeździć jeździć jeździć!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest! CRV 2.0 Executive 2009 ........ benzyna. koniec poszukiwań, teraz hak i jeździć jeździć jeździć!

Fajne auto ;)

szczególnie w Executive wersji wyposażenia :ok: nie wiem jak w 2.0 benzynie bo miałem i-CDTI ale kumpla 2.0 paliło około 10L solo a mój diesel 10l z przyczepą :-].

 

Nie miałem problemów ze sprzęgłem ani z dwu-masem pomimo ponad 200kkm a sprzedałem tylko z powodu zakupu kampera ;)

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Wracam informacyjnie do tematu:

 

CR-V 2.0 i-Vitec, przyczepa dmc 1300 kg (dość lekko zapakowana):

1. Spalanie na trasie: Warszawa - Gdynia - Warszawa, dystans: 900 km,  12l/100 km, drogi ekspresowe i krajowe: prędkość podróżna: 80 - 90 km/h

2. Spalanie na trasie: Warszawa - Punta Sabbioni - Warszawa, dystans: 2 700 km: 12l/100 km, drogi ekspresowe i autostrady: prędkość podróżna: 85 - 100 km/h

Zestaw prowadził się znakomicie, silnik ma wbrew pozorom dość mocny dół, po rozpędzeniu jazda na biegu piątym, wrzucanie szóstki nie miało najmniejszego sensu. Przejazd przez Alpy do wysokości 1100 m n.p.m. nie stanowił wyzwania dla auta.

 

Sprzęgło zadowolone, mover robi swoje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.