Skocz do zawartości

nazwa modelu przyczepy


ayoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy i mam nadzieje, że nie narobię bałaganu swoim tematem...

 

Otóż znalazłem w sieci ciekawy obrazek przyczepy ale nie znam się na tym w ogóle a chciałbym wiedzieć coś więcej na temat tej przyczepy o ile to w ogóle jest przyczepa :)

 

O to zdjęcie:

4ff19a2ab_rsqeqqn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był na forum gdzieś temat o gościu bodajże co robi właśnie takie na zamówienie - z tym, ze w wątku była taka sama tylko ciemnego koloru - ale nie mogę tego znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Było o takich przyczepkach już kilka razy na forum, mają nawet swoją nazwę ( której nie pamiętam). Tego kolegę co opisywał swoją przyczepkę to Admin wyrzucił do :kosz:

 

Bo on chciał tym handlować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego kolegę co opisywał swoją przyczepkę to Admin wyrzucił do :kosz:

 

Bo on chciał tym handlować.

 

Koledzy nie rejestrują się na forum z chęci zysku skromny.gif. Pamiętajmy że to forum o turystyce karawaningowej, a nie forum ofert handlowych zlosnik.gif. Swoją drogą szukałem w śmietniku i nie znalazłem oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomii było o tym ... to są "angielskie" przyczepki i na angielskich forach można znaleźć opisy, schematy ich budowy, rysunki itd itp

o to już jakiś trop jest :) dzieki :)

 

A nie pamiętasz może przypadkiem nazwy albo części nazwy ? :)

 

 

edit:

 

znalazłem:)

tutaj filmik jak się buduje:

Edytowane przez ayoo (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, jestem tu nowy i mam nadzieje, że nie narobię bałaganu swoim tematem...

 

Otóż znalazłem w sieci ciekawy obrazek przyczepy ale nie znam się na tym w ogóle a chciałbym wiedzieć coś więcej na temat tej przyczepy o ile to w ogóle jest przyczepa :)

 

O to zdjęcie: