Skocz do zawartości

Pomocy! Skrzywione drzwi


Rekomendowane odpowiedzi

W czasie ostatniego wyjazdu zauważyliśmy że drzwi coraz trudniej się zamykają. Okazało się że są coraz bardziej skrzywione tzn. strona bardziej z przodu obniża się przez co zaczepiają o futrynę. W końcu musiałem wyjąć uszczelkę żeby dało się je zamknąć. Do tego pojawiły się pęknięcia poszycia nad drzwiami które wyraźnie rosły z każdym dniem (w czasie jazdy). Czy ktoś wie co się może dziać? Przyczepa mi się łamie czy co? W razie czego zacząłem wolniej jeździć (niedawno założyłem stabilizator do zaczepu) ale nie wiem czy przyczepa wytrzyma kolejny wyjazd.

 

mC2o3.jpg

3dc7Z.jpg

rNny0.jpg

Pęknięcia są popaćkane sikaflexem dla uszczelnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie chce Cię martwić, ale taki objaw to chyba siadła Ci rama.

Widziałem niestety kilka Adrii, które tak wygladały po przeładowaniu - głównie dotyczyło to wersji z kuchnią i drzwiami z tyłu. Objawem jest właśnie pękanie blachy (zastrzały) nad drzwiami i skoszenie futryny drzwi.

Nie chciałbym być złym prorokiem, ale chyba czeka cię wizyta u Andrzeja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzozef Co to masz za model przyczepy. Widzę, że wejście jest nisko, może to Fendt.

 

Po kolorystyce stawiam na Adrię.

Tyle że nie jestem pewien układu - czy drzwi ma z przodu czy to wersja na GB - drzwi z tyłu po lewej stronie.

Niestety słabą stroną tych przyczep są trzy pasy blachy po dlugości..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety słabą stroną tych przyczep są trzy pasy blachy po dlugości..

 

 

:niewiem::niewiem::niewiem: to zaleta jak wymieniasz to część a każdy zamek usztywnia konstrukcję.. Grześ był już wywód na ten temat naszej dyrekcji i Kristofera :swiety: :swiety:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:niewiem::niewiem::niewiem: to zaleta jak wymieniasz to część a każdy zamek usztywnia konstrukcję.. Grześ był już wywód na ten temat naszej dyrekcji i Kristofera :swiety: :swiety:

 

 

ok, ale zobacz sam na zdjęciach - szukając nastepcy swojej 420-stki widziałem 3 albo 4 Adrie właśnie w nowym malowaniu, i każda miała pęknięcia nad drzwiami - rozeszła się blacha.

Co dziwne - niezaleznie od tego czy drzwi były z tyłu za osią czy z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by nie było.. remont czeka i to im szybciej tym lepiej.. Dzwoń do andrewa1 i nie czekaj aż pęknięcie się przeniesie na dach :)..

 

:bevil: zażartuje teraz a może by taką szeroką lampę zamontować co pęknięcie nie było widać a drzwi na szlifierce przytrzeć :bevil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak mówisz - wizyta w częstochowie, pewnie zjdęcie poszycia, wyprucie ościeznicy i wzmocnienie konstrukcji.

Pytanie jak wygląda dach i podłoga na wysokości drzwi.

Ciekawe co było przyczyną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, skontaktuję się z Andrzejem

 

Oto zdjęcie w całości żeby wyjaśnić wszelkie wątpliwości:

Ao5xi.jpg

 

Na czym polega to "siądnięcie" ramy? Gnie się konstrukcja ścian budki czy jej podstawa? Na podłodze i dachu nie widać żadnych niepokojących zmian. Czy jazda z taką przyczepą grozi jakimiś poważnymi konsekwencjami dla całości budki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czym polega to "siądnięcie" ramy? Gnie się konstrukcja ścian budki czy jej podstawa? Na podłodze i dachu nie widać żadnych niepokojących zmian. Czy jazda z taką przyczepą grozi jakimiś poważnymi konsekwencjami dla całości budki?

 

Nie chce się wymądrzać, ale skoro góra się rozchodzi to chyba tył przyczeppy był solidnie przeładowany, wystarczyło tapnięcie na jakiejś dziurze podczas jazdy i efekt gotowy. Zauważ, że na tej ścianie to w okolicach drzwi jest najsłabsze miejsce - i własnie tam zaczęła pękać blacha.

Musiałbyś tez zobaczyc stan ramy - czy siega do końca budki, czy kończy się w odległości 2/3 za osią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, ale zobacz sam na zdjęciach - szukając nastepcy swojej 420-stki widziałem 3 albo 4 Adrie właśnie w nowym malowaniu, i każda miała pęknięcia nad drzwiami - rozeszła się blacha.

Co dziwne - niezaleznie od tego czy drzwi były z tyłu za osią czy z przodu.

 

Fakt, też widziałem Adrię z podobnego rocznika z takim samym pęknięciem oslabiony.gif. Myślę że to raczej nie będzie wina 3 pasów blachy, a słabszej konstrukcji ramy lub podłogi, lub po prostu przeładowania przyczepy. Podobne rzeczy widziałem również w Dethleffsie czy Burstnerze z tym że jednak w starszych rocznikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, też widziałem Adrię z podobnego rocznika z takim samym pęknięciem oslabiony.gif. Myślę że to raczej nie będzie wina 3 pasów blachy, a słabszej konstrukcji ramy lub podłogi, lub po prostu przeładowania przyczepy. Podobne rzeczy widziałem również w Dethleffsie czy Burstnerze z tym że jednak w starszych rocznikach.

 

Tomek zapomniałeś podać najpopularniejszej marki :)

hobby-370-1336696_b_54512936.jpg

 

I nawet na tak krótkiej i pęknięcia nad drzwiami są widoczne.. :( wiec marka nie ma tu znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.