Skocz do zawartości

przyczepa na działkę


maniolo13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakupilem wlasnie przyczepe marki Hobby Prestige z 92 roku ,bedzie stala na dzialce praktycznie nie bedzie uzywana do jazdy, jak ze jestem kompletnie zielony w temacie przyczep mam kilka pytan moze ktos mi pomoze

-czy musze ja przerejestrowywac?? (nie bedzie jezdzic po drogach podczas mojego uzytkowania )

-czy mozna ja ubezpieczyc np od kradziezy itp

-ma mi sluzyc jako domek letniskowy moze doradzi ktos zakup jakiegos akumulatora??

-gosc od ktorego ja kupilem jedzil na pola kampingowe i zasilal ja pod 230V stad moje pytanie czy latwo podpiac aku i w ktorym miejscu go umiejscowic tak aby dzialal optymalnie

-lodowka tez nie jest podlaczona pod gaz czy wystarczy dokupic cos takiego i mozna dzialac

http://allegro.pl/ze...2333207885.html

pewnie bede mial jeszcze sporo pytan:)))

Z gory dziekuje jezeli znajdzie sie ktos uprzejmy i troche mnie oswieci

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witaj

 

Witam

Zakupilem wlasnie przyczepe marki Hobby Prestige z 92 roku ,bedzie stala na dzialce praktycznie nie bedzie uzywana do jazdy, jak ze jestem kompletnie zielony w temacie przyczep mam kilka pytan moze ktos mi pomoze

-czy musze ja przerejestrowywac?? (nie bedzie jezdzic po drogach podczas mojego uzytkowania )

 

raczej powinieneś, bo tak stanowi PL prawo, masz na to 30dni

 

-czy mozna ja ubezpieczyc np od kradziezy itp

na pewno musisz zapłacić OC o ile będzie zarejestrowana

co do innych ubezpieczeń (kradzież, pożar itp) to już trzeba pytać agenta, dać się da, ale tanio nie będzie

 

-ma mi sluzyc jako domek letniskowy moze doradzi ktos zakup jakiegos akumulatora??