Skocz do zawartości

Przyczypy w Holandii


raf37

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jestem początkującym miłośnikiem przyczepek. Planuje z rodzinką (5 - osóB) zakup przyczepki wiosną przyszłego (2013) roku. Czytając wasze wypowiedzi nauczyłem sie cierpliwie podchodzić do tematu i dlatego już teraz (może dopiero), zaczynam się rozglądać. Jadę 30.04. na tydzień do Holandii i chciałem przy okazji zwiedzania pooglądać przyczepki.

 

Czy możecie polecić jakieś place z przyczepkami w Holandii???

 

Dla rodzinki będę szukał cepki:

 

- 5 osobowej, z ogrzewaniem z rozprowadzeniem, ciepłą wodą (wc, prysznic), DMC do 2000kg, posiadam B + E, na 1 osi, koszt ok. 25000zł,

Większość wyjazdów planujemy na zachód oraz południe Europy.

 

Proszę napiszcie, na jakich modelach z waszego doświadczenia powinienem się skupić???

 

Do tej pory korzystamy na kempingach z tzw. "domków holenderskich", ale swoboda i luz posiadaczy własnej cepki nas pociąga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 osób to chyba tylko piętrus wchodzi w gre. jeśli chodzi o wc to lepsze są takie które mają WC nie na nadkolu tylko z przodu lub tyłu budy - tam jest więcej miejsca. idealnym rozwiązaniem jest uklad jaki mozna znaleźć np. w Knausie Sudwind roczniki tak powyżej 2000. z przodu masz łóżko 2 osobowe i kibelek, w środku vis a vis aneksu kuchennego masz łóżko rozkladane ktore mozna wykorzystac do siedzenia jakby w kuchni, a z tyłu masz piętrusa. hobby chyba też mają podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba szukać budki po 2000 roku, żeby znaleźć takie rozwiązania.

W tych pieniądzach na pewno się zmieścisz.

Ja jeżdżę teraz w składzie 2+4. Ponieważ najmłodszy śpi z nami, więc tak jakby było nas 2+3. Mam Knausa 450TU. Z tylu podkowa z przodu podwójne łóżko 140x190.

Coś takiego:

http://caravan-kampe...&fta_ind=1&df=1

 

Nad przednim łóżkiem zrobiłem piętro 105x180. Zapraszam watek Knaus Fizyków.