Skocz do zawartości

Xsara picasso a przyczepa


stef

Rekomendowane odpowiedzi

To mnie pocieszyles , 1200 zł po 30 tys km jak za darmo bo tyle km zrobiłem tym autem .

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

 

Myślałem ze VW Passat B5 z zawieszenie wielo wahaczowym był złym wyjściem projektantów ale zaczynam nie lubiec aut z belkami tylu , mam wrażenie ze gorzej się prowadzi przy silnym wietrze i jednorazowy większy wydatek przy naprawie

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To mnie pocieszyles , 1200 zł po 30 tys km jak za darmo bo tyle km zrobiłem tym autem .

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

 

Myślałem ze VW Passat B5 z zawieszenie wielo wahaczowym był złym wyjściem projektantów ale zaczynam nie lubiec aut z belkami tylu , mam wrażenie ze gorzej się prowadzi przy silnym wietrze i jednorazowy większy wydatek przy naprawie

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

30 tyś km ... tak jak kolega pisze - nówki nie kupiłeś. 170 tyś przebiegu to niezły przebieg i pewnie nawet amortyzatory nie robione.

Co do tej belki. raz na 170 tyś... za 1200 zł... to chyba mniej niż wahacze w passacie które na naszych drogach 1/4 takieg przebiegu nie wytrzymują.

Co do komfortu to belka na drążkach skrętnych jest super komfortowa. Działa bardzo cicho i autko tak samo się prowadzi czy jest załadowane czy puste. A co do wiatru. Xsara picasso ogólnie jest wysoka i wąska więc na boczny wiatr reaguje mocno i nie jest to przyjemne doznanie. W peugeotach też jest taka sama belka i już z wiatrem nie ma takiego problemu. Więc nie wiem czy to wina belki czy ogólnie bryły auta.

Ogólnie po 4 latach używania xsary picasso z 2000 roku uważam, że jest to dobre auto. Wygodne, mile w prowadzeniu - oczywiście wyścigówka to nie jest ale jazda xsarą picasso z KIPem to czysta przyjemność. Wada tego auta to łączniki stabilizatora które wymieniam praktycznie co roku (18 zł za sztukę... może dlatego tak często je wymieniam ;) ) no i układ klimatyzacji. Już mam go dość. Co roku ... a to chłodnica dziurawa, a to przewód, a to .... teraz nie wiem co jest bo 2 tyg temu działała, a teraz już nie. Dodam, ze 4 lata temu gdy kupiłem auto na liczniku był przebieg 114 tyś. Teraz jest 224 tyś km... więc ponad 27 tyś km rocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory nie wpływają na wysokość. 

W belkach skrętnych można podnieść auto przekręcając drążki skrętne w gnieździe. Ale skoro skrzypi to Ci radzę. Zrób belkę, przy okazji zamów w Antałexie taką do przyczepy - czyli podniesioną trochę i naprawdę masz spokój pewnie do końca żywota auta. 

Ja póki nie zrobiłem belki to ciągle oglądałem opony, czy koła równo stoją, czy aby nie za nisko. Teraz mam spokój.

znajdź dobrego mechanika - takiego który wymieniał już belki. Mój ma taką wprawę, że ja tylko zamówiłem belkę. Mechanik w ciągu jednego dnia zdemontował starą i zamontował nową przy okazji wymienił gumy pomiędzy belka a karoserią oraz odesłał moja belkę. Całość - belka z Antałexu z przesyłką oraz robocizna i gumy - 1200zł. W tym też wliczony jest zwrot kasy która zwrócił Antałex za moją belkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie pocieszyles , 1200 zł po 30 tys km jak za darmo bo tyle km zrobiłem tym autem .

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

 

Myślałem ze VW Passat B5 z zawieszenie wielo wahaczowym był złym wyjściem projektantów ale zaczynam nie lubiec aut z belkami tylu , mam wrażenie ze gorzej się prowadzi przy silnym wietrze i jednorazowy większy wydatek przy naprawie

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Wredne to, miałem w peugocie kombi. Po regeneracji też skrzypiało jeździłem na poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory nie wpływają na wysokość.

W belkach skrętnych można podnieść auto przekręcając drążki skrętne w gnieździe. Ale skoro skrzypi to Ci radzę. Zrób belkę, przy okazji zamów w Antałexie taką do przyczepy - czyli podniesioną trochę i naprawdę masz spokój pewnie do końca żywota auta.

Ja póki nie zrobiłem belki to ciągle oglądałem opony, czy koła równo stoją, czy aby nie za nisko. Teraz mam spokój.

znajdź dobrego mechanika - takiego który wymieniał już belki. Mój ma taką wprawę, że ja tylko zamówiłem belkę. Mechanik w ciągu jednego dnia zdemontował starą i zamontował nową przy okazji wymienił gumy pomiędzy belka a karoserią oraz odesłał moja belkę. Całość - belka z Antałexu z przesyłką oraz robocizna i gumy - 1200zł. W tym też wliczony jest zwrot kasy która zwrócił Antałex za moją belkę.

On ma do Antałexu 170 km. Ja bym tam pojechał osobiście na jego miejscu :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Zadzwoń do firmy która naprawia belki i oni powiedzą co i jak. Pomiędzy prętami skrętnymi Xsary a Berlingo o ile pamiętam jest chyba 200 lub 300 kg różnicy. Można też jeszcze podnieść o kilka cm na belce. Xsara będzie wyższa  z tyłu i twardsza. A jeżeli masz belkę dobrą to może samą końcówkę haka podnieść bo to że autko siedzi nisko po podpięciu przyczepy w niczym nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i będzie skakać. Nie utwardzaj tyłu i nie poprawiaj fabryki. Zrób tylko belkę jak trzeba i będziesz zadowolony.

 

Nawet podniesienie u niektorych powoduje narzekania bo auto się ciut inaczej zachowuje.

 

W ogóle zapraszam do Klubu Cytrynki, jeśli jeszcze nie jesteś. Warto bo to kopalnia wiedzy :-)

 

 

Edit. Byry Ten temat powinien Cię zainteresować

http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=93067.0

 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Tak i będzie skakać. Nie utwardzaj tyłu i nie poprawiaj fabryki. Zrób tylko belkę jak trzeba i będziesz zadowolony.

 

Nawet podniesienie u niektorych powoduje narzekania bo auto się ciut inaczej zachowuje.

 

W ogóle zapraszam do Klubu Cytrynki, jeśli jeszcze nie jesteś. Warto bo to kopalnia wiedzy :-)

 

 

Edit. Byry Ten temat powinien Cię zainteresować

http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=93067.0

Czytałem temat ten , mam problem nie mogę się zarejestrować cały czas odrzuca mi rejestracje , w środę się umówiłem na wymianę belki ale teraz zastanawiam się czy aby napewno mam belkę do wymiany jak widzę XP to patrz na tył i mój tak nisko nie siedzi , mam teraz myśli żeby sobie nie wymienił belki która jest jeszcze dobra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.