Skocz do zawartości

Holowanie przyczepy automatem.


Cezarr

Rekomendowane odpowiedzi

Łoj dawno mnie nie było i teraz mam co czytać. Fascynujące są te wpisy o nie wymienianiu oleju bo nie napisali. Fakt, nie piszą bo i po co? Przecież szybciej się popsuje i szybciej będzie można zarobić. Prosta zasada, jeśli jest korek to spustu i do zalania to wymieniamy. Rzadziej, częściej ale wymieniamy jeśli nam zależy żeby działało. Tak, wiem za chwilę pojawią się głosy, że korka nie widać, że w instrukcji nie napisali i takie tam. Na logikę, jeśli ten sam olej w innej skrzyni ma swoją żywotność to jakim cudem w innej jest niezniszczalny? Jednemu działa po 200 tyś. i jest cacy a innemu po 100 już szwankuje. Jasne że obowiązku nie ma jak nie napisali, ale kogo potem pozwiecie??

Może wystarczy zdrowy rozsądek?   :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To może i ja kilka słów o "automatycznych doświadczeniach" :)

 

Przygodę z karawaningiem zacząłem od N126N i 1.6i 103 KM. Moja Niewiadówka szybko i skutecznie zabiła pierwszy holownik, który podczas 5 wyprawy wyzionął ducha. Potem przyszło dużo młodsze 1.9 JTD 170 KM i już było całkiem dobrze, aczkolwiek dalej na myśl ciągnięcia ogonka przez kilkaset kilometrów włos mi się jeżył. 

 

Teraz dotknąłem nieba bram łącząc Niewiadówkę z automatem. Panie i Panowie, toż to skok na miarę lotu na księżyc  :blagac:  :]  Teraz to ja mogę jechać do Chorwacji i z powrotem bez zatrzymywania :))) Dodaje gazu, wszystko samo się dzieje, żadnego szarpania, dopasowywania biegów, nosz cud malina! Brakuje mi tylko aktywnego tempomatu, co by podpiąć się pod jakiegoś TIRa i zupełnie nie przejmować się jazdą :)

 

Zawsze lubiłem automaty i od jakiegoś czasu byłem pewien, że następne auto będzie pozbyte archaizmu jakim jest skrzynia manualna, ale nigdy nie sądziłem, że prócz zmiany oczywistych doświadczeń w jeździe codziennej, jazda z ogonkiem stanie się tak.. bezstresowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i owszem, moje spalanie zmalało do 6.5-7l/100 przy zwiększonej prędkości przelotowej (80-90). Chodź już w poprzednim dizlem osiągałem całkiem przyzwoity wynik 7-7.5, lecz jadąc nie więcej jak 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to pali 1,5l /100km. Gdybym miał automat to pewnie bym mógł odsprzedawać bo by już produkował a nie spalał ;)

Co to za cudo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie jak trzymam tak 95km/h i mam zapięty tempomat, to faktycznie nie spali więcej jak 1l benzyny na 100km.

Za to opier.oli 20 litrów LPG :rolleyes:

Nikt już z nami nie chce jeździć, bo tankuję co 150km B)

 

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.