Skocz do zawartości

Jakub13

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jakub13

  • Urodziny 28.06.1989

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk/ Trondheim
  • Zainteresowania
    Szeroko rozumiana motoryzacja z ukierunkowaniem na polską i amerykańską, muzyka dawna, budowa instrumentów, hodowanie pazernego kota, wysłuchiwanie narzekań małżonki
  • Zawód
    Organmistrz

Sprzęt

  • Sprzęt
    Brak
  • Holownik
    Ford LTD Crown Victoria/ Polonez Caro 1.5GLE/Mitsubishi L400

Ostatnie wizyty

12 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jakub13

Nowy

Nowy (2/3)

  1. Ale myślicie, że na prawdę te wszystkie alkowy na Ducato 1 są do niczego? Dość bogata oferta mimo wszystko...
  2. My mamy 25k i ewentualnie około 5 się nazbiera przez zimę na konieczne naprawy czy ulepszenia. Jeśli chodzi o spanie na dziko, to mamy taki kapitalny, cichutki generatorek:D Spaliśmy w tym z zasłonkami, w cieniu pod drzewem. Klima jest niestety niezbędna dla nas - stacjonarna. Na klimę "do jazdy" straciliśmy nadzieję z obliczeniem budżetu, ale stacjonarną można przecież docelowo dołożyć Dlatego nie jest ona niezbędna, ale byłaby miłym dodatkiem. Co do przyczepy - chcemy popodróżować trochę zimą, a w Norwegii ciągnięcie czegokolwiek zimą może być baaaardzo ryzykowne. Poza tym - przy zwiedzaniu miast kamperek jest wydaje mi się praktyczniejszy.
  3. Te 25, 26 tysięcy to niestety jest wszystko, co wysupłamy:( Przynajmniej na razie:( Pozostaje odrobina wolnego czasu i chęć do dopieszczenia kamperka - nie musi być w stanie idealnym. Musimy liczyć na szczęście i szukać tego idealnego. Co do klimy - chodzi jak najbardziej o stacjonarną Przede wszystkim - żonie ciężko dogodzić, także ona będzie najpewniej tym kubłem zimnej wody:) Trochę się zraziłem komentarzami, jednak wszystkie pozostałe samochody w stajni były "okazją" i albo jestem głupi, albo mam szczęście, bo 3/3 to interes życia:) . W zeszłym roku spaliśmy na mazurach. Na zewnątrz było jakieś 30 stopni w nocy a w środku minimum 700. W tamto lato za klimatyzację byłem gotów oddać pół królestwa.
  4. Czyli generalnie jadąc oglądać od razu warto wziąć ze sobą specjalistę.
  5. Ale zakładając, że ściany nie noszą śladów wilgoci to jest szansa, że trochę pociągnie? Czy można profilaktycznie po kupnie spoiny profilaktycznie wymienić, by zapewnić spokój na jakiś czas?
  6. Nie będę ukrywał, że dla mnie im starszy tym lepszy. Ducato 1 itp - jak najbardziej! To zależy też co rozumiecie przez remont - silnik/transmisja/hamulce? Czy wyposażenie/wnętrze? Plan jest taki, że jesli udałoby się kupić kamperka, który gabarytem by pasował, to mniejsze lub większe naprawy nie stanowiły by dla nas problemów. Ręce na szczęście mam dwie prawe (za to nogi dwie lewe...) i myślę, że udałoby się sumptem mniejszej lub większej kasy i odrobiny (może kilku lat) czasu stworzyć RV idealne. Nie jestem niepoprawnym optymistą- cieszę się, że trochę ostudziliście gówniarskie zafascynowanie, ale mimo wszystko z nadzieją wyglądamy w przyszłość. Co się najczęściej psuje w kamperkach? Truma? Pompy? Instalacja elektryczna?
  7. Jakub13

    Powitania

    Witajcie, Wraz z żoną przymierzamy się do zakupu pierwszego kamperka. Planujemy zwiedzić trochę dokładniej Skandynawię, którą do tej pory eksplorowaliśmy z Mitsubishi L400, biedując z tyłu na materacu. Jednak przyszedł czas na zmiany:) Od dawna jesteśmy "petrolheadami" przemierzając ziemie Polski, Niemiec i szeroko pojętej Skandynawii na przemian w Fordzie LTD Crown Victorii z 1987, Polonezie Caro z 1992 i Mitsubishi L400 z 1999. I to właśnie na dalekiej norweskiej północy, kląc wielokrotnie na Niemców i Norwegów w wypasionych kamperkach, których nie sposób wyprzedzić, podjęliśmy decyzję, że też chcemy wkurzać ludzi jednocześnie posiadając ze sobą własną kuchnię i łazienkę. Mamy nadzieję, że uda nam się przed sezonem kupić własnego RV i DO ZOBACZENIA NA DROGACH!!
  8. Witajcie! Po kilku latach marzeń, udało się nam z żoną podjąć decyzję o zakupie kamperka. Dysponujmy budżetem 25-26k zł. W tej kwocie chcielibyśmy kupić kamperka "gotowego" lub trochę tańszego, wymagającego odrobiny atencji w celu rozpoczęcia wojaży. Po przemyśleniach ustaliliśmy priorytety - ważne, żeby kemperek miał JAK NAJWIĘKSZĄ łazienkę, najlepiej z osobnym prysznicem. Nie musi mieć dużej ilości miejsc do spania - wystarczą 3, góra 4. Kapitalnie byłoby, gdyby na wyposażeniu znajdowała się klimatyzacja, jednak zważywszy, że głównym kierunkiem będzie Norwegia - możemy zainwestować w klimatyzację za rok. Fajnie byłoby, żeby był to kemperek typu integra - jakiś fajny Hymer itp - bardzo nam się podoba ta forma, jednak nie jest to priorytet. Do tej pory sypialiśmy "na dziko" w samochodzie Mitsubishi L400, ale lata lecą i wypadałoby przespać się wygodniej:) Doradźcie coś - czy lepiej rozglądać się na rynku polskim czy zagranicą? Jakaś konkretna zabudowa? na co zwracać uwagę? Generalnie - jestem w temacie absolutnie świeży. Pozdrawiam serdecznie, Jakub
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.