Skocz do zawartości

andrewa1

Konto firmowe
  • Postów

    436
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrewa1

  • Urodziny 28.02.1969

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    częstochowa

Kontakt

  • Telefon
    692862687 dla wiadomości SMS 24h
    email . biuro@andrewa1.pl
    WWW.andrewa1.pl
  • Zakres pomocy
    ogólna i specjalistycznaślusarska

Sprzęt

  • Sprzęt
    Kamper
  • Model
    limitet edytion

Ostatnie wizyty

2805 wyświetleń profilu

Osiągnięcia andrewa1

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. 9. Balthur /3/0/0/0 10. Yabulon 2 osoby 0/0/ 1 naklejka 11. DJ PIETROZA 2+2 osoby / 1 naklejka 12. Dorek2 /2/0/0/2 naklejki 13. RafałKRAK 2+2 osoby / 1 naklejka 14. JacekKraK 2+1 osoby / 1 naklejka 15. Endi 3 osoby / 1 naklejka 16. Baska1949/0/0/1 naklejka pawilon 17. Malina 2 osoby/ naklejka 1 18. irkoski- 2 osoby/0/0/2 19. Iwona, Tomek - /2 osoby /0 / 0/ 1naklejka domek 20. Peter / 2 osoby /0/0/1 naklejka 21. ptaku 3 osoby/3 naklejki. Już pilnuję grzybów 22. Bizony 2 osoby 1 naklejka 23. Andrewa1 2 osoby 1 naklejka +pies 24. Glanu 2 osoby 1 naklejka + pies
  2. 3 strony bicia piany na temat przyczepy i snucia teorii spiskowych nie wytrzymałem i obalę to co napiane do tej pory opis zeczowy wyraznie napisane czego nie ma a teraz ja napiszę parę słów szanowni znawcy stanu przyczep tylko po zdjęciach i tym którym się wydaje ze mają wiedzę ten model przyczepy tak faktycznie ma tak małe dmc ten model przyczey tak faktycznie posiada układ najazdowy fabryczny ten model przyczepy tak faktycznie nie posiada kibelka tak sprzedawca kupił ją dwa sezony temu tj 2017 r z myslą ze będzie dłuzej uzytkował ( tu mała niespodzianka dla was byłem przy kupnie tej przyczepy) tak sprzedawca postanowił dwa lata temu zaraz po zakupie zrobić wszystko aby nie pogorszył się stan przyczepy i usunąć wszystkie bolączki jak równiez zapobiec problemom tak więc przyczepa preszła przez mój warsztat i zgodnie z tym co sprzedawca napisał zostało zrobione : .wymiana wszystkich uszczelnień zewnętrznych listwy ścian , okien okna dachowe .wewnętrznie wzmocniene konstrukcji -sztywnoś czyli skręcanie szafek oraz nowa wykładzina na podłodze .dołozony aku pokładowy .sprawdzenie instalacji układ jezdny wymiana okładzin , nowe opony to tylko mały wycinek prac jakie były dla dopełnienia całości sprzedawca postanowił nadać przyczepie nowy wygląd co tez zostało zrobione w postaci lakierowania z zachowaniem dbałości o szczegóły tak przygotowana przyczepa miała cieszyć sprzedawcę przez kilka lat tak w zeszłym roku 2018 r przyczepa była u mnie na przeglądzie tak w tym roku 2019 r sprzedawca postanowił ze sprzeda powód : banalny postanowił kupić kampera a raczej zrobić go samemu bo ma takie możliwości i w sparcie mojej wiedzy i doświadczenia ps gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości to ja dysponuję pelną dokumentacją foto ze stanu zaraz po kupnie jak i wszystkich prac które zostały zrobione jeżeli rozczarowałem co poniektórych przedmówców cóz w tym konkretnym przypadku nie ma ukrytego dna czy zatajania stanu przyczepy po prostu ktoś kupił doprowadził do porządku po pewnym czasie stwierdza ze jednak moze nie to i uczciwie sprzedaje za realną wartość tej przyczepy anie za kosmiczne kwoty ps2 byłem widziałem teraz dwa kampery jeden z Malborka drugi w Tczewie w cenach jak na stan realny to kosmos jeden ze zgnitą podłogą pod łazienką drugi zmasakrowany totalnie a oba miały być suche i szczelne zrobione kupę kilometrów poświęcony czas a na końcu rozczarowanie tak nie dorośliśmy do tego aby uczciwe sprzedawać zgodnie ze stanem faktycznym jednak to się pomału zmienia i to napawa mnie optymizmem a skoro zostało wyjaśnione co i jak to pare osób powinno poczuć się do napisania choćby słowa przepraszam koniec tematu przyczepa sprzedana i cieszy nowego właściciela obaj panowie zadowoleni to jest najważniejsze
  3. witaj wygląda na to ze podłoga się rozwarstwiła tym samym straciła sztywność dodatkowo pościnałeś wkręty ścian bocznych i teraz się wygina ściany z podłogą dają sztywnośc tej konstrukcji bo nie masz pełnych ścian i mebli które mogą usztywnić przyczepę takie uszkodzenia występują w kilku przypadkach 1 podnoszenie na łapach dosć wysoko -koła w powietrzu (obrazowo ) 2 rama przyczepy w miejscu mocowania osi (najcieńszy fragment pracuje lub jest pęknięta patrzac na śrebrną taśmę -uszczelnienie to ściany trzymają się na końcu -rogach środek nie trzyma -pozrywane wkręty co mogę więcej napisać nie widząc w realu przyczepy całość to tylko gdybanie co by nie było to na 100% da się naprawić pozdrawiam moze być jeszcze jedna sytuacja ze listwa ramy podłogi ta między sklejkami -warstwami podłogi się odkleiła od warstwy górnej i dolnej tez będzie tak pracowała i chyba bym to obstawił patrząc na te fotki z nadkolem ale to tylko gdybanie
  4. wieczorem opisze problem jaki tu jest czy ściany boczne przy kołach są przykręcone do podłogi ? czy odchodzą ?
  5. Sporadycznie zaglądam na forum teraz faktycznie było małe zamieszanie zdrowotne ale jest juz wszystko ok , projekty powydawane nowe projekty są przyjęte robię swoje pozmieniałem co nieco myslę ze wyjdzie to na lepsze ruszyła strona www www.andrewa1.pl pozdrawiam wszystkich
  6. tak jak prosiłeś fotki i info gdzie co kupić poszły na mila
  7. proszę o wpisanie na listę myslę ze uda mi sie dojechać w sobotę
  8. jesli tak to juz bym doradał te 48cm do przetłoczenia łatwiej zgubić łaczenie i tak trzeba bedzie lakierowac więc mozna zrobić w lekkim macie minimalny rozmiar blachy to 50cm robic ponad 4 m odpadu ? ale ja tylko doradzam
  9. tu to ja sie nie zgodzę jesli jest dokładnie zrobione z klejem to nie ma szans na jakieś tarcie czy utlenianie no ale zwracam uwagę ze wklejanie blachy ---prasowanie to sztuka i trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać aby było ok chyba nie muszę udowadniać tego co napisałem wiem co pisze chyba ze robimy nakładkę w ten sposób no to juz nic nie mówie i nie rozpatrujemy --porównójemy naprawy auta do naprawy przyczepy to dwie rózne dziedziny ja wiem trafiają do mnie rózne przyczepy po naprawach róznie jest z tym jak widać do tego zdjecia mozemy wócić niebawem bo będzie robiona wlaśnie nakładka z uwagi na miejsce uszkodzzenia to tez sposób ale pamiętamy o tym ze blache musisz doprasowac a robisz to w pionie i na zamkniętej ścianie z dachem wiec dodatkowe problemy
  10. tak do ogarniecia ale nie przy tak rozległym uszkodzeniu nie ma takiej szpachli , masy czy kleju który wytrzyma blacha ma inną rozpręzalność termiczną na tak długim odcinku co by nie zrobił to zawsze pęknie szpachla jaka by nie była w miejscu styku ze styropianem zawsze topi styropian a masa czy klej odejdzie tu jeszcze mamy mała utratę sztywności ściany która predzej niz pózniej da o sobie znać moje skromne zdanie wymienić blachę do zamka co oczywiście generuje koszty ale wyglądac będzie jak orginał lub zrobić nakładkę z blachy do wysokości okien da sie to zrobić aby wygląd byl prawie jak orginał koszty mniejsze ale będzie do wyłapania miejsce łaczenia koszty sporo mniejsze ale przy ewentualnej sprzedaży zawsze będzie ale ..... decyzja i tak nalezy do właściciela co z tym zrobić
  11. Dopisze od siebie system ATC firmy AL-KO ma jedną wadę dość istotną pasuje tylko do osi AL-KO to tak z praktycznego doświadczenia oś typu BPW ma inne mocowania linek szerszy rozstaw inny system mocowania linek z hamulcem najazdowym .przy gotowym zestawie fabrycznie przygotowanych elementach do takiej osi tego systemu nie da się zamontować ale jeśli mamy oś al-ko to wszystko ładnie pasuje a montowanie to czysta przyjemność producent ATC zaleca podpinanie bezpośrednio do gniazda 13pin acz nie wyklucza montowanie do aku w przyczepie jednocześnie proponuje instalowanie dodatkowego systemu zabezpieczenia układu elektrycznego
  12. uczciwie by napisano ze kamper do remontu środek pominę byłem widziałem osobiście
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.