Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Naprawa podłogi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
160 odpowiedzi w tym temacie

#1 jarekd5

jarekd5

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 8 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 czerwiec 2006 - 20:10

Witam.

Pod przednią podporą załamała mi się podłoga - niestety konstrukcyjnie podpora opiera się na ramie z jednej strony, a z drugiej strony na podłodze. Przeciążyłem i wyłamałem.
Czy ktoś z Was miał taki problem i jak to naprawił?

Myślałem o wycięciu kwadratu i wstawieniu. Nie wiem tylko jak to skleić, aby było mocne i bez śladów w luku wewnętrznym.

Jak konserwujecie podłogę od strony spodniej - jakich używacie preparatów?

JarekD.
Gruau 440 L.1995r.
Od 1989 jeżdżę z przyczepami.

#2 Pawel67

Pawel67

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 271 postów
  • SkądKraków
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Hobby 495Ufe, Adriatik Coral A660
  • Holownik:VW Passat 2.o TDI

Napisano 28 czerwiec 2006 - 20:13

Dołączam się do pytania o konserwację spodu. Moja przyczepa jest z 2000r ale już widać ślady eksploatacji na sklejce (bo chyba to sklejka).
PB
www.RENTCAMP.pl
Dołączona grafika

#3 Tomii

Tomii

  • Administracja
  • 7756 postów
  • Skądpowiat wołomin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Adria 380 TQ
  • Holownik:Opel Astra G

Napisano 28 czerwiec 2006 - 20:13

No dobra ale szkielet podłogi jest cały, dziura zrobiła się tylko w sklejce która przykrywa szkielet od spodu?

#4 Tomii

Tomii

  • Administracja
  • 7756 postów
  • Skądpowiat wołomin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Adria 380 TQ
  • Holownik:Opel Astra G

Napisano 28 czerwiec 2006 - 20:16

Co do konserwacji - na pewno nada się bezbarwny drewnochron. Ja zastanawiałem się na czymś bardziej gumowatym, coś na zasadzie biteksu do podwozi samochodu.

#5 Pawel67

Pawel67

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 271 postów
  • SkądKraków
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Hobby 495Ufe, Adriatik Coral A660
  • Holownik:VW Passat 2.o TDI

Napisano 28 czerwiec 2006 - 20:28

Też myślałem o jakimś preparacie bitexopodobnym. Zastanawiam się tylko czy podłoga nie przestanie oddychać i problem z wilgocią murowany. Kiedyś na domku letniskowym Taty malowałem gonty paskudztwem do konserwacji podkładów kolejowych (rewelacja) - tylko gdzie to kupić. Kolega radził mi aby po sezonie na suche podwozie nałożyć warstwę konserwacji samochodowej w zakładzie wykonującym takie usługi (natryskowo).
PB
www.RENTCAMP.pl
Dołączona grafika

#6 jarekd5

jarekd5

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 8 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 czerwiec 2006 - 20:37

Dzięki za szybkie odpowiedzi.
Podłoga wgniotła się od spodu , ze zdjęć z wizyt w fabrykach przyczep podłogi jak sądzę są z jednolitej sklejki, a tylko sciany i meble mają konstrukcję szkieletową ( moze się mylę dlatego pytam0.
podpora wyłamując sklejkę wyparła lekko u dołu ścianę ok. 1 cm.

Moje zdanie na wszelkie preparaty do podkładów kolejowych, bitex itp - wąchać to cały urlop w upały problematycznasprawa.

Bardziej skłananiałbym się do oddychających.

Przecież stanowczym środkiem jest żywica poliestrowa i mamy na lata, ale co z oddychaniem?

Może ktoś ma kontakt z serwisem fabrycznym , jak oni patrzą na te sprawy?

Jarekd.
Gruau 440 L.1995r.
Od 1989 jeżdżę z przyczepami.

#7 Pawel67

Pawel67

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 271 postów
  • SkądKraków
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Hobby 495Ufe, Adriatik Coral A660
  • Holownik:VW Passat 2.o TDI

Napisano 28 czerwiec 2006 - 20:56

U mnie tak podłoga, jak i ściany boczne to jednolita płyta.
PB
www.RENTCAMP.pl
Dołączona grafika

#8 Tomii

Tomii

  • Administracja
  • 7756 postów
  • Skądpowiat wołomin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Adria 380 TQ
  • Holownik:Opel Astra G

Napisano 28 czerwiec 2006 - 21:08

Podłoga wygląda na jednolitą płytę, ale według mnie nią nie jest :(. U mnie podłoga ma sosnowy szkielet, dość gęsto ożebrowany. Całość przykryta jest zarówno od góry jak i od dołu płytą :]. Przestrzeń międzyżebrowa wypełniona jest izolacją. Na potwierdzenie, że nie zmyślam foto z mojej przyczepy:
Dołączona grafika

#9 Marcin T

Marcin T

    Maniak karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2175 postów

Napisano 28 czerwiec 2006 - 21:17

Tomii ma racje, podloga przyczepy jest zebrowana (to wzmocnienie) i pomiedzy zebrami jest ulozony fabrycznie styropian.
Jarek, obawiam sie, ze jak strzelila listwa to nic nie pokleisz, pozostaje, zdemontowac podpore, ubytek starannie wypelnic, i w tym miejscu do podwozia przyfastrygowac blache, nastepnie podpore przykrecic.
Robilem tak z kumplem dwa lata temu pod jego francuska baaardzo stara przyczepa z 1974 roku

#10 hubkacz

hubkacz

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • SkądLublin
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Caravelair Brasilia 330

Napisano 29 czerwiec 2006 - 08:18

Potwierdzam, pomysł z blachą zdaje egzamin - dokładnie rok temu tak naprawiłem swoją przyczepę, blacha ocynkowana - więc kłopot rdzy odpada. Miałem podobne problemy z podłogą w przednich narożnikach. Blachę umocowałem położyłem między budą a ramą i przykręciłem do ramy.
Hubert

#11 Irek3

Irek3

    Starszy sikawkowy

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 907 postów
  • Telefon:668308386
  • SkądWiduchowa
  • Sprzęt:Kamper
  • Model:KNAUS- FIAT DUCATO

Napisano 29 czerwiec 2006 - 11:46

Pawel!! niech Cię Bóg broni przed szukaniem tego ŚWIŃSTWA do impregnacji podkładów kolejowych.To jest BARDZO RAKOTWÓRCZE!!!

#12 Pawel67

Pawel67

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 271 postów
  • SkądKraków
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Hobby 495Ufe, Adriatik Coral A660
  • Holownik:VW Passat 2.o TDI

Napisano 29 czerwiec 2006 - 11:52

Dzięki - już zapomniałem o tym pomyśle :(
PB
www.RENTCAMP.pl
Dołączona grafika

#13 Andy

Andy

    Miłośnik karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 289 postów
  • SkądWarszawa
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Wilk Stern
  • Holownik:Alfa Romeo 159

Napisano 29 czerwiec 2006 - 13:50

Od spodu jest jest fabrycznie sklejka wodoodporna impregnowana na czarno. Czarny drewnochron polskiej produkcji lub inny droższy odpowiednik bondex czy sadolin do impregnacji drewna na zewnątrz będzie idealny.Zapach zanika po około 2 dniach.

Andrzej
 


#14 jarekd5

jarekd5

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 8 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 lipiec 2006 - 22:25

Dzięki wszystkim za uwagi. Biorę się do naprawy.
Gruau 440 L.1995r.
Od 1989 jeżdżę z przyczepami.

#15 pjp

pjp

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 38 postów
  • Skądkatowice
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:knaus souwino 520
  • Holownik:octavia

Napisano 07 kwiecień 2009 - 13:25

Koledzy ja miałem podobną sytułacje z podłogą i właśne wczoraj wzołem sę do roboty i zakonserwowałem całość biteksem było co robć ale myślę rze warto sę pomenczyć pod cycepą ps miłej pracy bo sezon sie zacznie :ok:
piter




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych