Skocz do zawartości

eddie65

Konto firmowe
  • Postów

    197
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eddie65

  • Urodziny 08.10.1988

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Wielkopolski
  • Zainteresowania
    to je rejli!
  • Zawód
    wolny strzelec

Kontakt

  • Strona www
  • Telefon
    696-205-960
  • Zakres pomocy
    ocena stanu technicznego, doradztwo przy zakupie używanej przyczepy kempingowej

Sprzęt

  • Sprzęt
    Brak
  • Model
    idealny nie istnieje
  • Holownik
    S124 250TD

Ostatnie wizyty

337 wyświetleń profilu

Osiągnięcia eddie65

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Kristofer: oto cytat z tematu który podałeś o przyczepie Hobby, która była u nas zakupiona: "Generalnie stan jak na przyczepę 20 letnią jest naprawdę świetny, te narożniki są namoczone na naprawdę niewielkiej powierzchni, porównując z tym, co koledzy na forum pokazywali w swoich. Gdybym się uparł to po uszczelnieniu narożników mógłbym ją wysuszyć i dać sobie spokój, ale lubię mieć wszystko idealnie więc się chętnie pobawię. Dziękuję Kolegom za zainteresowanie tematem oczywiście fotki będę robił." i z tego co pamiętam, to klient (osoba, która dokonała zakupu u nas) - nie zwróciła się z pretensjami / roszczeniami do nas, ale dobrze, że Ty byłeś na tyle czujny, że to zrobiłeś. marko6 - jeżeli liczysz, że teraz będę starał się udowodnić jak brzmiała rozmowa a jak nie, to się przeliczysz. Widocznie masz znacznie lepszą pamięć. "Będę nad wyraz upierdliwy i drobiazgowy " - no to "se" (jak sam piszesz) bądź. Prześcigasz doświadczeniem w tonie swoich wypowiedzi. Nikt nikogo nie okłamał i nie wprowadził w błąd, można przywrócić funkcjonalność salonu, ale salonem ta sypialnia nie jest (proszę porównać opis wobec innych przyczep z naszej oferty). No i nie zapomnij dodać opinii o każdym sprzedającym, który przyczepę typu salonka (z jednym łóżkiem) opisuje jak cztero-osobowa (ba, nawet pięcio!), co mogłoby się stać gdyby taką przyczepę kupił, bo przecież "wierzący w Wasze " słowo drukowane " , pojechał w cztery osoby na wczasy i zdziwił się, że nie ma gdzie spać.
  2. Podsumowując: Lojalnie nie byłem, nie widziałem, nie wiem, ale chcę coś napisać i nie polecam, bo sprzedający nie chciał dać gwarancji, że nic nie znajdę w dwudziesto-siedmio-letniej przyczepie (27!). No i jeszcze odważył się mieć swoje zdanie! Acha, no i opis przyczepy w ogłoszeniu zgadzał się z tym co usłyszałem przez telefon. Skandal. p.s. Zaproponowaliśmy Panu zakład, litr bardzo dobrej whisky za przyczepę powyżej 25 lat (bez ingerencji nie-fabrycznej), w której absolutnie nic nie znajdziemy - nikt nic nie wspominał o dziesięcioletnich przyczepach - nawet takich w ofercie nie mamy! A zakładając teoretycznie nawet jeśli uważam, że w trzyletnich przyczepach znajdę wady fabryczne - to już nie można mieć swojego zdania? Chciałbym zaznaczyć, że powyższy post od "marko6" został napisany nie po telefonie do naszej firmy (w ostatnim tygodniu stycznia), ale dopiero, gdy zaznaczyliśmy na stronie, że ta przyczepa jest sprzedana (prawie tydzień później).
  3. wszystkie (zgodnie ze źródłem strony) zdjęcia się otwierają (przyznaję-wolno), tak na allegro jak i na stronie www. Również trzecie od końca. Wrażenie, że jednego brakuje może wynikać z faktu, że zamieniona jest kolejność lewo-prawo (foto-tekst) przy pisaniu ogłoszenia i są dwa zdjęcia pod sobą. Archiwum allegro nie ma pierwszej aukcji tej przyczepy, ale wujek google ma starsze wersje strony (polecam). W razie wątpliwości co do movera zachęcam do obejrzenia ramy, lub zadania zapytania z prośbą o przesłanie zdjęcia ramy pod przyczepą - ale łatwiej oskarżyć, niż zadać pytanie i rozwiać wątpliwości. Tak samo jak inny użytkownik tego forum (pozdrawiam!) stwierdził ze stuprocentową pewnością, że wyjęliśmy bojler i sprzedaliśmy oddzielnie. - Opis był skrupulatny i informacja, że bojlera nie ma - widniała, aby nikt nie został wprowadzony w błąd widząc włącznik na zdjęciu (tą informację usunęliśmy).
  4. WojtEwa - jesteś w błędzie. Jeżeli kupujesz pojazd w kraju X, a masz tablice "exportowe" z kraju Y, możesz otrzymać mandat i zakaz dalszej jazdy w przypadku kontroli (w przypadku kolizji.... itp itd). W sytuacji najbardziej forumowej: kupując przyczepę w NL, a jadąc z tablicami z D, podczas kontroli będzie nieciekawie. Konieczne są tablice z NL. strus251: różnica między "pisanymi mazakiem" a wyciskanymi tablicami (są jeszcze białe z naklejkami - każdy znak to inna naklejka) jest w NL tylko zależna od punktu gdzie blachy kupujesz, a najważniejsza jest naklejka na środku tej blachy, na której jest jasno zaznaczone, do kiedy pojazd jest dopuszczony do ruchu (5, 15 dni itp.). gfizyk : bardzo trafnie to napisałeś, dobrze w słowa ubrane - dokładnie tak to widzę.
  5. na jakiej podstawie wysnuty jest wniosek z ogołocenia z movera.... "Draństwo!!!" ??
  6. Kolego Franek: gratuluję odwagi i pomysłu, super sprawa, aż miło się czyta. Od siebie mogę Ci doradzić, że bardzo dobrą radą moim zdaniem jest rada kolegi Domino - przyczepy skandynawskie (Polar, Solifer, Cabby, Kabe) - są całkowicie inaczej wykonane, niż inne europejskie czy angielskie. Mówiąc o trzy-cztero-letniej podróży, chyba trzeba to nazwać życiem w przyczepie przez pewien etap życia. Zwyczajna - 4m-4,4m przyczepka raczej średnio może się do tego nadawać, szczególnie, biorąc pod uwagę wymaganiom stawianym (nie tylko autostrady). Absolutnie od siebie doradzam przyczepy skandynawskiej, dobrze izolowane, bardzo dobrze wyposażone. Cabby i Kabe - są najbardziej "luksusowe", pozostałe - nieco bardziej spartańskie. Odnośnie przyczep Eriba - modele Triton, Puck, Eribette itp itd (charakterystyczny kształt) są kosmicznie drogie, bo są kosmicznie wytrzymałe - w przeciwieństwie do innych przyczep, mają stelaż metalowy, a nie drewniany, co ma kolosalne znaczenie. Może wartoby również wziąść pod uwagę Tabberty i Fendty, w końcu z jakiegoś powodu "lud koczowniczy" np. we Francji, właśnie w tych przyczepach żyje latami. ? Ostatnio wpadła mi w oko przyczepa na forumowej giełdzie, Columbus - miałem jedną taką, zdecydowanie brałbym pod uwagę. Powodzenia w poszukiwaniach! Pozdrawiam p.s. Jeżeli brałbyś pod uwagę zdecydowanie przyczepę nie do jazdy, mam namiary na fajne Kabe, młode, bardzo dobrze wyposażone, bezwypadkowe i bez uszkodzeń, sprawne, ale ... jest małe ale ( i dlatego go nie kupiłem) . Ale cena jest zdecydowanie mega atrakcyjna, bez porównania do tych z allegro :-) . Przyczepa jest w Polsce.
  7. pewności na tysiąc procent nie mam, ale z wyglądu i miejsca zamontowanie zakładam, że są to pozostałości / niekompletna lampka gazowa (światło na gaz :-) )
  8. W związku z rozwojem firmy rozszerzamy nasz zakres usług. Dotychczas transportowaliśmy jedynie przyczepy kupione przez nas lub u nas, teraz pragniemy zaoferować usługę specjalistycznego transportu przyczep kempingowych oraz innych ładunków niestandardowych (inne przyczepy, łodzie, skrzynie, itp. itd.). Dysponujemy pojazdami typu pomoc drogowa o unikalnych cechach: Ładowność do 1400 kg (MW przyczepy <1400kg) Długość zabudowy 635 cm (ładunki o długości do 700cm) Szerokość zabudowy 235 cm (ładunki o szerokości do 250cm) Rozkładane podjazdy o długości aż 300 cm (umożliwiają załadunek pojazdów nisko zawieszonych oraz bardzo długich, np. przyczep kempingowych, podłodziowych, towarowych, dłużyc) Wyciągarki o mocy 8 KM , uciągu 6500 kg (6,5t!) i długości liny 30m Zabudowy wykonane są na zamówienie, ze szczególnym uwzględnieniem ładunków bardzo długich i szerokich, na miarę możliwości transportu w granicach 3,5t. Idealnie sprawdzają się do transportu przyczep kempingowych, których przewiozły już setki, przez setki tysięcy kilometrów (wszystkie, które są w naszej ofercie od czterech lat). Oferujemy zarówno transport w kraju (przyczepa niezdolna lub nieuprawniona do jazdy, uszkodzenie przyczepy-oś hamulce itp,) jak i transport zza granicy (świeżo kupionej, uszkodzonej podczas wyjazdu itd.). Transport przyczepy "nie na własnych kołach" jest najbezpieczniejszą z możliwych opcji transportu dla Państwa przyczepy kempingowej. Atrakcyjne stawki (możliwy transport łączony), krótkie terminy realizacji. Preferencyjne warunki przy kontakcie przez forum. Kontakt: 696-205-960 lub 508-268-279
  9. Nie mam nic wspólnego z Hobby którego zdjęcia są powyżej, ale ta marka akurat ma szpilki od rączek manewrowych (przednich i tylnich, mocowanych zarówno na dwie jak i na trzy szpilki) na wylot przez ścianę do wewnątrz i od środka przykręcane. Tyle - że na nakrętkach powinny być białe "kapturki" maskujące, które jednak dość często giną.
  10. Speedy - to LMC z ogłoszenia podanego wyżej, to jest 500'tka : http://suchen.mobile.de/wohnwagen-inserat/lmc-luxus-500-mdk-rostock/181523160.html
  11. Adria: zwróć kolego uwagę, niektóre modele tej marki były typowymi "golasami" - jak się o autach mówi. Bez ogrzewania gazowego i pojedynczymi szybami! Jako plusy: 99% adrii mają kompletne oświetlenie wnętrza (wszystkie punkty) na 12V, duży transformator i fajny panel elektryczny (wszystkie bezpieczniki i wyłączniki w jednym miejscu). Również plusem jest niska masa własna, czasami (nie zawsze) niskie DMC. Budowa faktycznie lekka, ale bez przesady, nie jedna nie dwie marki są bez porównania gorsze w wykonaniu. Pozdrawiam.
  12. Zwracam uwagę, żeby zmierzyć szerokość swojej przyczepy - przedmiot ten występuje w co najmniej czterech wymiarach (tyle jest mi znane, może jest więcej).
  13. nie wiedziałem gdzie to podesłać, co prawda nie pojazd - ale zdecydowanie nietypowy gadżet: http://www.speurders.nl/overzicht/caravanmover-133480851.html?user_id=2664565#
  14. Kolego Terenowie zdajesz sobie sprawę z tego, co piszesz? Chcesz na oficjalnym dokumencie podpisać, że chcesz zarejestrować przyczepę z Anglii, która nigdy wcześniej nie była rejestrowana (bo skoro z Anglii to tak właśnie było) pomimo, że była rejestrowana i wiesz w jakim kraju i wiesz na kogo? Dwa razy bym się zastanowił... kradziona czy nie, oszustwo jest oszustwem. wystarczy wpisać nr vin do CEPIK'u i wyskoczy właściciel. Zresztą, chyba już nic mnie w tym kraju nie zdziwi...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.