Skocz do zawartości

Nie moge uruchomic lodówki


mazurzdw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... Nie dawno kupiłem nową przyczepe Hobby 460 prestige z 1986r... Miało wszystko działać - zapewniał sprzedawca... Zacząłem sprawdzać po kolei... i Niestety... Nie mogę uruchomić lodówki ani ogrzewania.

1. Lodówka:

Podłączyłem na 220 - włączona była cały dzień i nic

podłączyłem na 12 to zaczęło się kopcić przy przyciskach - podejrzewam tą skrzyneczkę z przyciskami

Próbowałem też z gazem, ale jak próbuje odpalić to raz na jakiś czas buchnie płomień - nie widać iskry - podejrzewam ze iskrownik - jak go sprawdzić?

 

2. Ogrzewanie

Nie wiem jak sie odpala bo w poprzedniej przyczepie był iskrownik... Wyczytałem że w tym są baterie i odpala się automatycznie... Wymieniłem baterie przekręciłem i nacisnąłem pokrętło i nic...

 

Bede jeszcze to sprawdzał - jestem początkujący w tych sprawach także Prosze o POMOC

w poprzedniej przyczepie wszystko działało bez zarzutu...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo na forum pisano na te tematy . Trzeba troszeczkę poszukać . Podałeś za mało informacji aby ktoś mógł pomóc . Jaki piec ?, który rocznik ? . Dziwię się że jest to Twoja druga przyczepa i przy zakupie tego nie sprawdziłeś .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam... Nie dawno kupiłem nową przyczepe Hobby 460 prestige z 1986r... Miało wszystko działać - zapewniał sprzedawca... Zacząłem sprawdzać po kolei... i Niestety... Nie mogę uruchomić lodówki ani ogrzewania.

1. Lodówka:

Podłączyłem na 220 - włączona była cały dzień i nic

podłączyłem na 12 to zaczęło się kopcić przy przyciskach - podejrzewam tą skrzyneczkę z przyciskami